Když se na trhu objevily první automobily se spalovacími motory, tak je vozkové - koňáci odmítali s tím, že kůň je kůň a automobil je nikdy nenahradí. Nakonec přišli SAMI na to, že auto nemusí ustájit, hřebelcovat, krmit, léčit, atp., stačilo zajet k pumpě, během pár minut bylo natankováno a jelo se. Auto jezdilo za každého počasí a třeba celý den s těžkým nákladem. Zkrátka technický i společenský VÝVOJ způsobil, že lidé SPONTÁNNĚ postupně přijali auto za své. Ani císař pán nenařídil, že k roku XY už koně nesmí v dopravě existovat, tak jak to činí zelení teroristé v Bruselu. Zůstaňme tedy u toho, že ponechme svobodnou volbu na lidech a až na to lidé přijdou sami, o to to bude pevnější.
Jakmile to bude dobrovolné, tak se s opatřeními proti erozi rozlučte. To je, jakoby se uzákonilo, že respektovat červenou na semaforu bude dobrovolné. Myslím, že výsledek bude jasný i přes velké pokuty.
Možná dobrý záměr, nicméně tato motorka je tak trochu kulantně řečeno přepatnáctělá a v některých částech technicky nedodělaná. Za pěkné lze označit snad jen blatníky, sedlo, výfuky a palivovou nádrž. 👺
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když se na trhu objevily první automobily se spalovacími motory, tak je vozkové - koňáci odmítali s tím, že kůň je kůň a automobil je nikdy nenahradí. Nakonec přišli SAMI na to, že auto nemusí ustájit, hřebelcovat, krmit, léčit, atp., stačilo zajet k pumpě, během pár minut bylo natankováno a jelo se. Auto jezdilo za každého počasí a třeba celý den s těžkým nákladem. Zkrátka technický i společenský VÝVOJ způsobil, že lidé SPONTÁNNĚ postupně přijali auto za své. Ani císař pán nenařídil, že k roku XY už koně nesmí v dopravě existovat, tak jak to činí zelení teroristé v Bruselu. Zůstaňme tedy u toho, že ponechme svobodnou volbu na lidech a až na to lidé přijdou sami, o to to bude pevnější.
1 odpověď