Jdeme do kolen… padá nám brada… vypadnou nám oči z důlků… stále dokola, titulky, jak od lobotoma. To je úroveň redaktorů, jak slohy ve 3. třídě ZŠ?! Navíc kdyby nebylo PSEUDOhvězd, asi nemáte o čem psát, což také svědčí o vaší úrovni… a ano, vím, že je to bulvár, ale i tak je to totální TRAGÉDIE!!! 👌
Jak jinak… celý úsek je v pořádku, tak proč to nerozmXdat… stejně jako za Sulkovem na Macro.. pejsek s kočičkou vařili.. ŘSD plné idiXtů, neustálé profinancovávání částek za každou cenu a opravy silnic 1.třídy, které jsou v pohodě.. financování silnic 2.a 3. třídy kraji prostě nefunguje…a jak by mohlo, když na to už krajům peníze nezbývají..
Děkuji za smazání dalšího komentáře, kde jsem se ne-slušně otřel o pana V.P... ano..naznačil jsem, co by si tento člověk zasloužil a jaký je jeho charakter.. a dle demokratické zásluhy jsem byl po právu cenzurován. Poslouchat jeho bludy můžeme, ale pozor, abychom se nedotkli asi jeho humanity.. je mi blivno.
Pane Fišere, prosím, už netvořte články o tématech, kterým nerozumíte. Jste jen rozdmýchávač emocí. Degradace novinařiny pokračuje... Ano, BTC "padá", v sedmidenním nebo měsíčním grafu, o pár procent. Nic zvláštního. Napíšete také prosím o kvantitativním uvolňování FEDu a ECB? O tom, jak vlastně finanční sektor funguje, co jsou to vlastně peníze... Nojo, to by byla ale práce, dát dohromady tyto informace, které by se ale nemusely líbit mnoha lidem. Zase by se ale možná skutečně zvýšilo procento lidí, kteří mají alespoň minimální pojem o finanční gramotnosti, kterou se musíme učit, jelikož systém je zparchantělý. Ale zase otřít se o BTC je tak jednoduché 🙂 .
Ať je to jak chce, tak před třiceti lety jedna kapela zpívala - Až nám vlítne do Evropy vlna Arabů
To nám možná zkazí na dobro náladu
Hráli si s náma hráli, na slepou bábu.
A ve vlnách vodporu, hnusu a závisti
Nadávaj nám lidi, že jsme rasisti
Chcem jen slušně žít, slušně žít
Jen upozornit.
Nu.. a už je to tu (v Evropě) několik let..
Proč zas melou tu lživou mantru o 130% pro učitele?!! Ale 130% z jakého roku? To už nikdo nedodá. To jsou takové kecy, že to už není možné! Jen tohle zase naštve veřejnost, která pak na učitele nadává, jak se mají.. Maximálně se valorizuje a to ještě nedostatečně. Tak hlavně, že budeme mít předražené hračky pro armádu (souhlasím, armáda potřebuje inovace!, ale rozumné!), ale že ze škol polezou pitomci, to nevadí… no, ono se to stádečko pak lépe ovládá. Z celého systému je mi vážně…smutno. 🤢
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Martínku, Váš článek je příkladem populistické „dojmologie,“ která má za cíl polarizovat společnost a znehodnocovat učitelskou profesi bez hlubší znalosti reality školství. Text působí dojmem, že jako autor sledujete spíše vyvolání negativních emocí než skutečný popis podmínek, ve kterých učitelé pracují. Kdybyste pane Martínku přistoupil k tématu objektivně, zjistil byste, že představa o čtyřměsíčním „odpočinku“ učitelů je naprosto zkreslená a ignoruje veškeré další povinnosti, které učitelé pravidelně plní i mimo přímou výuku.
Práce učitele nekončí posledním zazvoněním. Zahrnuje hodiny přípravy, opravy prací a testů, komunikaci s rodiči a plánování aktivit pro děti. Učitelé rovněž věnují svůj čas dalšímu vzdělávání a zlepšování výukových metod, což je pro kvalitní výuku naprosto nezbytné. Argument o tom, že učitelé „pořád chtějí víc peněz,“ ignoruje fakt, že se učitelský plat dlouhá léta pohyboval hluboko pod průměrem a povolání ztratilo atraktivitu právě kvůli nízkým příjmům.
Kritika požadavků na zvyšování platu ve vztahu k inflaci je rovněž nepodložená. Jako každý zaměstnanec by i učitelé měli mít možnost udržet si kupní sílu svého platu, aby jejich rodiny nemusely trpět dopady rostoucích životních nákladů. Školství není „luxus“ ani služba pro vybrané, ale klíčový pilíř, na kterém stojí budoucnost celé společnosti.
Namísto zlehčování a podněcování nenávisti vůči profesi, kterou často sami rodiče ani v době prázdnin plně nahradit nedokážou, bychom měli ocenit jejich práci a vážit si toho, že se učitelé věnují rozvoji naší budoucí generace.
1 odpověď