Ano, hřídele v rouře jsou bez Kardanových kloubů, ale zase bych se tak drsně nepovyšoval. Zajímavější jsou čelní diferenciály mimo rozvodovky a v rozvodovkách dvě kyvná talířová kola bez kloubů - rovnou natvrdo spojená s hnacími poloosami ke kolům. To je ta koncepce.
Ostatní, kteří také používali páteřový povozek s rourou (u nás např. Škoda, Praga, ...), měli klasický diferenciál s rozvodovkou a Kardanovy klouby na hnacích poloosách ke kolům. Ledwinka v Tatře nemiloval klouby - měl je za nespolehlivé, a tak vymyslel to, jak jsem vzpomněl.
A přesně proto má Tatra mírně přesazená kola dopředu na jedné straně. Nijak jsem se nepovyšoval, jen si myslím, že autor článku na motoristickém webu by měl zvládat názvosloví, nebo použít obecné označení, pokud si není jistý. Pokud by bylo napsáno, že v rouře jsou hřídele, byl by to asi šťastnější popis. Přeji Vám hezký den.
Praga V3S, dneska? Kudy to projede, tam 100 let nic neporoste. Tenhle veterán by se měl pojet už tak na podvalu na odtahovce někam na výstavu, ale ne po vlastní ose. Tohle byla ekologická katastrofa i ve své době. V roce 1986 jsem s ní sice jezdil v autoškole, ale právě proto vím, že to už tenkrát byla hrůza.
A přesně proto si tu svou alespoň zajdu nastartovat. Hnědka pro všechny elektrokrámy!
Dojeli jste bábu v malém červeném autě, která si to mydlí na okresce mezi vesnicemi 50km/ h a nelze jí předjet. Jak se zachováte?
a) vystřelím si mozek z blizny a ještě než nadobro zhasnu, tak ho vyhodím bočním okénkem ven.
b) zastavím ihned vozidlo, zahodím řidičák a pokračuju pěšky, páč tam budu rychleji.
c) pokračuju dál stejnou smrtonosnou rychlostí ( pocitově něco mezi Mach 2 a rychlostí světla), zkouknu nějaké porno v telefonu, zapálím si havanu a po druhém nutném ostříhání nehtů, vlasů a vousů si to klidně do*éřu do vytouženého cíle.
Jestli se citite menecenny proto, ze si nekde daji dva kluci pusu, to musite mit pekne tezky zivot. Nezavidim.
Nenapsal jsem, že se tak cítím. Možná jste jen můj komentář nepochopila. V žádném případě mi nevadí, že si dají dva kluci pusu. To je samozřejmě jejich právo. Vadí mi to, jak jsou různé menšiny protěžovány. A myslím si, že polibek dvou mužů především nepatří do pohádky pro děti. Jinak život mám opravdu krásný. Neměnil bych. Vám přeji totéž.
už jsem to jednou psal. na vojně jsem ji měl v družstvu. ještě dnes se opotím při vzpomínce na tu hrůzu a děs jménem v3s. její obdivovatele bych do ní posadil a v horkém létě a studené zimě je svezl na trati praha - krkonoše a zpět. právem se domnívám, že by je obdiv rychle přešel. a to ještě nemluvím o tom příšerném řevu motoru který jsme museli poslouchat v kabině. a její průchodnost terénem ? vejtřaska byla schopná zapadnout až po nápravy i na travnaté louce. měl jsem v družstvu i tatru 805 - zvanou kvíčala. kde slavná vejtřaska zapadla, tatřička v pohodě jela a tu obdivovanou vejtřasku vytahovala. podle mého názoru je vejtřaska suverénně nejhorší malér, který se v celé historii českého automobilového průmyslu vyráběl. její tvůrce bych v ní vozil aspoň osm hodin denně po dobu nejméně tří roků.
Tahat Kačenou zapadlou Vejdu? 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Tak ten byl dobrej... Nemáte v zásobě ještě něco?
Vážený pane, odpovím Vám jako ten mladý. Tyto dárečky jste od obdivovaných komunistů dostal na úkor následujících generací. Stejně jak to v posledních letech realizoval agent Bureš. To je přesně ten důvod, proč se všichni mlsně díváme na německé trojnásobné platy. Prostě se to prožralo na dekády dopředu. Ty půjčky musel někdo zaplatit a hodnoty nevznikají ze socialiatických mokrých snů. Ono to nezkolabovalo, protože se moc zvonilo klíči. Ono to vyhladovělo. Kapitalismus je tvrdý, ale je spravedlivější. Ať se Vám to líbí, či ne. Schopní se mají lépe. Méně schopní se musí uskromnit, ač máme žaludky stejné. Ač je to složité, dům jsem si také postavil, rodinu uživí. A ostatní, kteří to nezvládli, se měli více snažit.
Velmi dobře napsáno! Naprostý souhlas.
Jen víc zátahů na motorkáře, protože jsem si jist, že až na drobné výjimky je to co motorkář, to nějaký problém se zákonem: drogy, alkohol, pašování a jiná trestná činnost, hluk nad limit, chybějící registrační značka, zákazy řízení, překračování povolené rychlosti a porušování dalších předpisů, ilegální zbraně, jízda mimo komunikace atd.
Kolik motorkářů by tu asi zbylo, kdybychom výše evedené eliminovali? A právě to je potřeba udělat!
Pokud jste již dozvracel, tak pilulku a hurá zpátky na pokoj. A možná poproste personál aby Vás na noc přikurtoval.
Podle mě když byly firmy v rukou státu tak to bylo lepší a moc bych si přál, aby jich stát držel co nejvíc protože většina podnikatelů je nepoctivá, neplatí daně a zákazník je pro ne póvl ať je to řezník, hostinský, holič nebo obří firma např o². Dobře už tu bylo ale je to už hodně dávno.kapitalismus je zlo.
Komunisti, jako jste Vy, jsou zlo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Velice krásná žena. Jestli blond, nebo zrzka je již jen otázkou vkusu, či preferencí, ale je to opravdu nádherná žena. Blond mi přijde pro její tvář přirozenější. Dle mého názoru více vyniknou oči, na které by tato dáma měla mít zbrojní pas. Upřímně závidím tomu, kdo o ni může pečovat a rozmazlovat ji. 👍🏻