Jsem rád, že existuje náš stát a nejsme součástí Rakousko-Uherské monarchie.
Když si vezmu, že už v 19.století se od Osmanské nadvlády dokázali osamostatnit třeba Srbsko nebo Rumunsko a dokonce i samostatná Albánie vznikla roku 1913,tak proč nemít svůj Český (nebo potažmo tehdy Československý) stát? Proč žít pod nějakou habsburskou kuratelou?
Mám takové zkušenosti, že když jede jedno auto, tak před přechodem zastaví. Když jich jede za sebou třeba 10, nezastaví nikdo. Ten předpis je k ničemu,nic neřeší. Ten předpis byl právě zaveden, aby, když jede aut hodně, tak aby měl chodec vůbec možnost přejít. A nebo silnice, kde je ostrůvek. Když čekám na kraji, běžně se neobtěžují řídiči zastavovat, jak ale dojdu na onen ostrůvek, tak najednou zastavují úplně všichni, i v případě, jede li jen jedno auto. Zajímavé...
Dále, pokud jde o to chození vlevo, tak to má úskalí. A to v tom, že pokud je po mé levé ruce svah v prudké levotočivé zatáčce, tak je to spíše o život, protože řidič mně může vidět opravdu na poslední chviličku a může se stát, že se mi nestačí vyhnout. Takže ti, co vymysleli, opravdu nemysleli na tuhle situaci.
Další věc : reflexní pásky by byly dobré, kdyby byly delší. Jsou moc krátké a rukáv zimní bundy neobejmou úplně.
Aspoň tentokrát obecenstvo nebude nadávat na zpoždění.
Ale jinak to určitě není příjemná věc pro toho řidiče. Šokuje mně, že hned vytahují nějaký trestný čin a prý z nedbalosti. Poslal bych ty policajty, právníky a soudce, ať si to zkusí sami řídit. Chtěl bych vidět toho chytrého soudce, jak on odhaduje tu výšku troleje. Ať raději dávají pořádné tresty opravdovým kriminálníkům.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spolu s řadou 350 nejhezčí mašiny. Každopádně je jich škoda. Mohly ještě vydržet nebýt vnucovaní ETCS L 2.