Nevím jestli je to mojí sociální bublinou, ale jste si jisti, že i tento článek není click-bait? Zatím ani jedna z rozebíraných dezinformací ke mě nedorazila. Skoro se chce tvrdit, že dá moc a moc práce je hledat a pak o nich psát (ale třeba se pletu a využívám jiné kanály). Problém je ten, že kruhy, ke kterým asi dezinfo dorazí stejně zastávají postoj a ten nezměníte. Stejně tak je až směšné, jak se na dezinformace zaměřujeme jen u nepřítele a krásně přecházíme tu naší strategickou komunikaci, která je minimálně zavádějící. Proč občas nepustit nějaký vtípek o Aštar Sheranovi anebo homeopatikách. Osobně bych ocenil boj hlavně proti dezinformacím, které tak nebijí do očí a týkají se především nebankovních půjček, prodej zdravotních suplementů apod.
Abych to shrnul, rozumím tomu tak, že co se týká propustnosti UV, pevnosti skel, případně polarizace tak bylo vlastně vše OK. Enormní množství závad se týkalo jen byrokracie. V článku mi chybí rozbor nikoliv toho co může udělat světlo s očima, ale jak přesně zrak poškodí nedodaný návod k použití, či chybějící CE značka.
Citace "„Vzniklé situace je nám vůči slušným návštěvníkům, které to mohlo také částečně zasáhnout, líto, a pokud se nám podaří identifikovat tyto případy, budou jim samozřejmě zálohy vráceny,“ dodal Šamánek" Fakt vyjádření.
Prostě zloději, jestli je někdo neslušný, tak jste to VY.
Komentáře investorů mi přijdou směšně. Když nezanedbají projektovou přípravu, není přece žádný problém nahradit zeleň zelení. To by ale nesměli být nenažraní zvyužití každého cm2. A zbytek jak ve filmu Vesničko má středisková ... vybetonujeme. Náhradní výsadba? Klidně někde o 20 km jinde. A to se vyplatí. Nechápu skutečně jejich pláč nezachováš zeleň, nestav. Ale na druhou stranu města mají také máslo na hlavě, místo schválení parkovacího domu, klidně nechá pokácet alej a ještě zabere půlku chodníku pro parkování.
Skvělá hláška "Patnáct tisíc se zase dá ušetřit koupí octavie ve výbavě Ambition v Bulharsku. Jedná se sice o verzi před letošním faceliftem, ale zato má výkonnější motor, za který se v Česku připlácí padesát tisíc." Takže jestli se nepletu úspora není 15 tisíc, ale 65 tisíc 🙂. Teda pro lidi, kteří si myslí, že auto dělá motor a ne maska.
Mnoho příspěvků je na téma, že fyzicky méně zdatný jedinec nemá v armádě co dělat. S tím se dá souhlasit jen částečně. Samozřejmě, že má co dělat. Protože u dronu a radaru bych raději viděl zkušeného technika, než borce z posilovny. Ono je to také o tom, že bojové normy nejsou zase tak moc přísnější, než ty pro podpůrné jednotky. A zde je prostor k úpravě předpisů. Jako taková perlička je vlastně i fakt, že normy pro nové vojáky jsou dělané na 18leté a přitom občas armáda potřebuje 35 letého mechanika. Na to aby udělal vstupní testy musí být hodně dobrý. A myslím si, že technika pro supersoniky je natolik drahá, že svěřit ji sportovcům bez zkušenosti a odpovědnosti je větší hazard než udělat jen 30 kliků za minutu místo 50.
Jenže k čemu to je? Vyberu z daní peníze a místo užitečně investice je někam pošlu. Pak přijdou zpět a rozdělí se vyvoleným na kraviny (soláry, školící střediska, worshopy, cedulky k silnicím o kterých budeme tvrdit, že to je nová cyklostezka apod.). Pro běžné vysvětlení je to příklad, že potřebuji boty, protože musím chodit do práce. Pošlu to EU 400, vrátí se mi 500, ale přijdou za 2 roky a musím si koupit sukni. Úchylné. Veškeré veřejné peníze prostě NESMÍ jít fyzickým a právnickým osobám. Jsou z daní, takže cíl je pouze infrasruktura (silnice, železnice, rozvoj sítí apod.). Firmám se dostanou až na základě tendrů.
Když se stratég ptá, proč protivník dělo to a tamto, musí zi zákonitě odpovědět nejen na otázku, že mu nepomůže posun vlastních zbraní, ale i rozmístění zbraní protivníka. De facto vidíme, jaké problémy mu dělá HIMARS na hranicích. Předpokládám, že uvažuje i o variantě posunout tu hranici ne pro sebe, ale od sebe. To není obhajoba jednání, ale logický záběr.
To by mě fakt zajímalo jak by pomohla tramvaj do Bohnic. Zase jen spolek budižkničemů. Jde o to, že můžu mít třeba metro, ale pokud bude jezdit 15 km zajížďku sever Prahy pro lidi prostě nepropojíte. Kvůli Zoo parkování nepotřebujete. Naopak mnoho lidí má možnost využít i z druhého břehu spojení metro tramvaj. A dojíždějící za prací jsou z obou stran naopak nechají auta na svém břehu. Takže nula od nuly pojde. Pravda je, že lanovka je také znouzecnost. u Bohnic měl už 30 let stát most a být dokončený městský okruh.
Bože to je slátanina. Pokud se autor chce vést na vlně, tak to dělá správně. Jako správný bulvár předloží tvrzení, které je sice zcestné a tisíckrát rozebrané historiky a skutečnými aktéry, a potom toto tvrzení s velkou pompou začne opravovat. Je to jedna z nejodpornějších manipulančích technik. Materiálů k bitvě je více jak dost a střízlivě hodnocenými s obou stran. Ani v jednom jsem nezaznamenal taktické vátězství sovětů. Takže celý cirkus se točí k větě "Němci vítězství nevyužili", kterou se vracíme na začátek. A tudíž ze strategického hledika je to prohra v kampani. Další obludnost je srovnávat ztráty obrněné techniky 1:1. Přitom pro sověty se počítal scoring bojové hodnoty 4 střední tanky za 1 těžký německý. Ani v šachu nesronváváte hodnotu pěšce a střelce na stejné úrovni.
Teda říci, že budu volat a rovnou sdělím co chci říci je sice hezké, ale především politicky. Domnívám se, že na to aby někoho vyzval stačí média. Protože proč by mu Puti jinak bral telefon? Diplomacie takto nefunguje. Zavolám, pokud chci něco řešit. Pokud ne je to zbytečný náklad za propojovací poplatky. tak nevím jestli je děsivější Putin jako agresor, nebo Scholtz jako kašpar.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je celkem jedno co provedl, ale aby znalec napsal toto "ač je seniorův stav stabilizovaný a může například řídit auto, stačí celkem malý výkyv, třeba v podobě emocí, a dojde k rychlému zhoršení". V jeho věku si může vybrat. IHNED vrátit řidičák, nebo je schopen zvládnout proces. Zastavení řízení a schopnost řídit se naprosto vylučují.
1 odpověď