to se to nadává z obýváku.. Dejte příklad alespoň jedné té skvělé německé dálnice. Projel jsem to tam křížem krážem a žádnou jsem neobjevil. Kolem každého většího města jsou to 6 hodin denně parkoviště, čtvrtina trasy je v rekonstrukci, úsek s neomezenou rychlostí je spíš raritou, starší betonové úseky z člověka vytlučou duši a potkat bouračku je zážitek, protože jak tam i malá a starší auta lítají rychle, tak jsou ty auta rozmetaný na šroubky stovky metrů a trvá hodiny to odklidit. Už před soumrakem se všechny odpočívky začínají plnit až po sjezdy, takže si člověk ani nezastaví na záchod. V noci není výjimkou narazit na uzavírku, protože někam stěhují rotory k větrným elektrárnám a na to se neobtěžují značit objížďky, takže s navigací, která vás furt žene zpět na dálnici, je to lahoda. Fakt jsem tam nenašel nic, co by mělo smysl jim závidět. Tohle může napsat jen člověk, který tudy maximálně projede o prázdniny k moři a to se ještě nesmí potkat s německým termínem prázdnin.
Ale co mají ti chlapi (nejen chlapi, kdokoli vyšší než 180-185cm) dělat.. ? Nejsem vyloženě čahoun, ale taky nedám nohy rovně před sebe a koleny sedačku před sebou objímám, protože na to nemám prostor. A ani trochu mě to netěší, kolena mám odrbaný a nohy po několika hodinách necítím jak je musím mít celou dobu v té jedné jediné možné poloze..
Spousta článků nadávajících na nenažranost prodejců (někdy i Fialy ??) ale zeptal se někdo těch prodejců o kolik se jim zvedlo nájemné za stánek ? Nezřídka si organizátoři podobných akcí řeknou klidně o 10 tisíc na den, takže to ti prodejci musí nějak vykompenzovat cenou výrobků, aby si aspoň něco vydělali
U nás v paneláku 90% letáků jde rovnou do bedny na vyhození vedle schránek. Takže za mě jsou to jen hromady bordelu, který má minimální dopad v oslovování lidí. Lepší by bylo kdyby řetězce ty slevové akce omezily a zboží měli dlouhodobě za normální cenu. A ne, že na dva dny nasadí dvojnásobnou cenu, aby si to následně mohli napsat do letáku s 50% slevou, která pak ani slevou není. A pokud mají něco opravdu ve slevě, tzn za cenu nižší než běžná nebo u konkurence, tak to mohou důchodcům sdělit během té hodiny reklam v televizi, kterou si každý řetězec denně platí. Místo tří 30 sekundových klipů zpívání Lidl, Lidl, Lidl během každé reklamní pauzy, které se opakují každých 20 minut, mohou lidem sdělit něco užitečnějšího, prostoru tam na to mají víc než dost.
Z deseti 9 aut neprošlo? Pochybuji že každé mělo kouřovou clonu. Těm kteří na to mají se lehce plete bič na ty co na to nemají. Zákažme jim prostě žít . Souhlasíte?
Oni si při takové kontrole vybírají právě ty, za kterýma se táhne clona kam člověk dohlédne, proto neprojde žádné. A upřímně, pokud to auto čoudí takovýmto stylem, tak stejně brzy vypoví službu a investice do jiného bude mnohem větší, než by stála oprava v moment, kdy to začne. I mě to takhle moc čoudilo a byla to díra v hadici od turba za 400kč...
Nedobrovolně jezdím elektrem už dva měsíce a nic tak hrozného na nich nenacházím. Prostě si jednou za 2hodiny / 250km zastavím na 20minutovou čůrpauzu a kafe, což dělám i s dieselem, dám mu během té doby cucnout z obyč 50kw stojanu a jedu vesele dál.. A v týdnech, kdy nikam nemusím a jezdím jen do práce a zpět, si ho nabiju o víkend před supermarketem během nákupu a vydržím s tím celý další týden.
Nejen pokračovat, měli by tyto kontroly dělat denně a provádět i skryté kontroly na STK. Zrovna včera snad každé třetí auto, které jsem po cestě potkal, plivalo saze podobným stylem jako to ve videu, úplná černá stěna na každé křižovatce. Škodovky, VW, Peugeoty, Citroeny, Fordy, BMW.. na značce nezáleží..
A popravdě nechápu proč policie potřebuje něco měřit, pokud za tím autem není vidět na krok, tak by mu měli odebrat technickou i bez nutnosti nějakého protokolu.
Když jsem v roce 2015 poprvé sedl do Tesly, říkal jsem si, že až tohle bude za lepší cenu, nebude mít smysl kupovat nic jiného. Ta doba už je tady, Tesly jsou za ceny Škodovek. Škodovku drží nad vodou jen skalní příznivci a ti, jenž říkají "30 let mám Škodovky, koupím si další" - tedy lidé bez rozhledu.
Volkswagen má před sebou pár let, možná ani to ne. Elektromobil vyrobit neumějí, je to velká bída. Hyundai dokázal dotáhnout elektromobily k dokonalosti, Škoda spala, protože spal Volkswagen.
Teď už je jen otázkou času, zda Volkswagenu bude stačit početná řada skeptiků, kteří zásadně nechtějí elektromobil, nebo zda se tato zatím početná řada začne rychle ztenčovat a Volkswagen nebude mít komu prodávat.
10 let staré "nové" auto si nikdo nebude chtít koupit. Volkswagenu pokulhávají zcela zásadní věci, nefunguje infotainment, nedovedou ani pořádně zprovoznit tempomat. A aby toho nebylo málo, letošní diesely žerou olej, jako nikdy dříve.
Troufám si tvrdit, že ani skalní příznivci celý koncern neudrží při životě a přijdou problémy. VW nestíhá nejen získávat know-how, ale také držet kvalitu a hlavně čas. Je to moloch, jehož transformace už ani nedává smysl, protože tím ztratí ještě víc času.
Čína se rozjela nebývalým způsobem a aktuálně už není nic, v čem by VW byl napřed, a to i u spalovacích motorů. Tedy možná v jednom - pokud někomu záleží na tom, že má na palubovce dřevo z nějakého vzácného stromu... To čína nemá. Ale to je mi jedno.
To už radši korejce na baterky než Teslu. S jejich kvalitou a přístupem k zákazníkům spíš tipuju Teslu jako prvního adepta na krach
Odborným výrazům je lepší se vyhnout, pokud jim člověk nerozumí. Backend je ta část programu běžící na serveru, to úředníci nejsou. Ti mají svůj frontend, jen jiný než stavebník.
Programátoři za to nemohou, ti problematice skutečně nerozumí a jen jedou podle zadání. Na to jsou potřeba lidi, kteří ty procesy opravdu dělají. A je potřeba několik lidí vzhledem k rozsahu, jeden člověk nedokáže obsáhnout do detailu všechny typy řízení. Problém je, že takový člověk, který těm procesům opravdu rozumí, zase nerozumí programování, aby dokázal dát dohromady zadání.. Kvalitní návrh je těžký proces, moc dobře to znám...
Na jednu stranu je utopie předpokládat, že hned první den bude systém bezchybný, vždy se za provozu najdou nedostatky. Úkony, které nejsou úplně běžné a v zadání se na ně zapomnělo.
Na druhou stranu, zde těch nedostatků bylo asi až moc, když ani po měsíci nejsou schopni zprocesovat větší část úkonů. Ale zase je otázkou, kolik toho nejsou schopni dělat kvůli systému, a kolik kvůli tomu, že jsou zahlceni žádostmi na papíru a do nového systému se ještě ani nepodívali.
Z mého pohledu by dávalo velký smysl začít velké firmy se stovkami zaměstnanců motivovat k tomu, aby osadili parkoviště zásuvkami a v rámci benefitů nechali zaměstnance připojit si svá auta. Kdyby ke každému stání udělali 240V zásuvku a lidi si za směnu cucli nějakých 120-150km dojezdu, tak by ta elektromobilita mohla začít dávat smysl i lidem ze sídlišť. O to větší by pak mohli stavět i fotovoltaiky na střechách, když by nespotřebovanou energii posílali do aut na parkovišti v areálu. Ale chápu, že jsou to velké investice i náklady, takže se do toho firmám nechce bez nějaké kompenzace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Taková spousta lidí nadává, že se volby neodloží alespoň o týden... Za prvé to stopro nejsou lidé ze zasažených oblastí, jinak by měli jinou práci než číst zprávy psát komentáře. Tak nevidím důvod proč tu někoho uráží.. Za druhé posunout o týden prostě nejde, termín voleb musí být vyhlášen minimálně 90 dní předem. Nic jako posunutí není možné.