Návrh je to dobrý, ale jediné co by tato vláda zvládla, že při zpětném vrácení v podobě daně dokázali vysokoškoláky dostat do finanční krize. Platili by všichni a ne jen ti od určitého výdělku.
Co se jakékoliv podpory týká, je potřeba být na pozoru.
Udělají vše pro to, aby buď nemuseli vyplácet nebo to rychle dostali zpět.
Nejlépe pro občany nedělat nic a tvářit se, že je vše na pohodu.
Je nehorázné, že odškodné požadovala ta babka, tito dva dospělí mohou za smrt toho dítěte. Nesouhlasím, že motorkář za nic nemůže, měl zastavit, když viděl, že silnici přechází děti. Prostě se mu nechtělo brzdit, rozhodl se chybně a stálo to život dítě.
Pane Mach evidentně na motorce nejezdíte a nemáte o těchto situacích ani ponětí natož umět je v dané chvíli řešit.
Motorkař udělal co šlo. Babka měla stát na silnici a čekat než přejdou silnici všechny děti.
to je fakt, brzdy by měli vydržet +/-100k
Veronika Samková ideální životnost brzdových destiček na přední nápravě je do 45000 km a brzdové kotouče při další výměně což je 90000km. Pro 100% funkci z profesionálního hlediska bych dop.výměnu vždy brzdové destičky a kotouče součastně.
Jinak maximální opotřebení brzdového kotouče je 1mm z každé strany pak by se měli vyměnit, ale realita je samozřejmě jiná. Všichni je mění až když je problém nebo jsou v cele brzdné ploše zkorodované. A to bych viděl jako váš případ, kdy máte představu, že by měla být první výměna cca 100 tis. Km
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Nejde
Pokud nebyl vůz vadný, tak se to takhle stát nemohlo
Vůz nejde ani nastartovat pokud není řazení na P
Potom musíte sešlápnout brzdu
Jinak se nenastartuje
A když nenastartuje, nelze přeřadit jinam
Takže nastartovala, dala N a nechala auto volnobezne nabourat
4 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bez běžícího motoru lze u spousty modelu zařadit do polohy D, P, N,R. Vozidlo je schopno i pohybu. Jsou to AT nebo CVT převodovky ne mechanické.
Opět se tu ale většina chytla části článku, zda je to možné pri poloze D dostat pohybu. Především je zavádějící jak píší v článku, že vozidlo se na D pohybovalo opačným směrem.
Jediné musela sedět ve voze s robotickou spojkou kde je tato situace možná bez sešlápnutí akceleračního pedálu .
Z mého hlediska je tento popis nehody nepravděpodobný. Je tu spousta nesrovnalosti a náhod najednou..
Zkráceně řečeno ,, Američan na něco sáhl bez detailního návodu a podělal to opět"
2 odpovědi