Ale kolem hlídky projeli a ne že jí ujížděli. Hlídka bourala po 500 metrech, to je nemohli ještě ani vidět.... Majáky na magistrále opravdu nevidíte na kilometry.
Pokud je přímá viditelnost, pak i na magistrále v některých úsecích je vidět na stovky metrů i kilometr (v noci). Ale v tomto případě to samozřejmě bylo za rohem a viditelnost majáků (pokud byly zapnuté) byla omezena na několik desítek či stovek metrů.
Je logické, že nejprve policisté musí spatřit přestupek nebo jim musí být nahlášen, a pak musí dotyčného dohonit. Pokud je policejní auto v pohybu, pak jim druhé vozidlo vždy ujíždí, a to vědomě či nevědomě, jinak by vozidlo muselo stát na místě. To jest-li ujíždějící auta dostala pokyn k zastavení se v článku nepíše.
Neuposlechl výzvu, což je podmět pro policii. Jednat. Ale dnes jsou všude kamery není problém ho dohledat. Policie měla zvolit jiný způsob a když viděli ,že se jedná o m.gora ,který to nevzdá měli raději ukončit a nehrotit situaci. Prostě policie sice dělala svoji práci ale k ní patří i zvažovat riziko a vždy musí být zváženo jestli situace nebude příliš vyhrocena, kdy následek je lidský život. Kdo bude tedy obviněn pan v tuningu. Bohatý tanínek ho s toho vyseká pomocí demokratického právníka na podmínku. Dívka už bude mrtvá na vždy. To je potřeba si uvědomit než někdo dá příkaz akce. 20 let pro výstrahu v lomu to by pomohlo aby nikdo nechtěl mařit výkon policie a uposlechl .Dívka by žila. Problém ,že většina dolů s kamenem už není v držení státu ,což by se nyní hodilo.
Vůbec neberete v úvahu možnou chybu řidiče ve sraženém vozidle. Možná mohl také nehodě zabránit. Je to potřeba vyšetřit. Problém výše trestů, je potřeba řešit v poslanecké sněmovně, aby platili pro všechny a pro opakující se činy by měli být vždy násobné. Tj. první přestupek dohodou nebo nízká pokuta, druhé opakování přestupku vysoká pokuta, třetí opakování (přestupky v silniční dopravě) odebrání ŘP, odebrání vozidla a vězení, po čtvrtém opakování do vězení na dvojnásobnou dobu než předešlý trest atd.
Aha, když něco dělá, tak může zabíjet lidi? Nevím, co si rovnáte v hlavě vy, ale tyhle kecy si nechte pro sebe!
Policisté nikoho zabít nechtěli, nebyl tam úmysl. Mají povinnost ukončit jakoukoliv trestnou činnost nebo přestupek, pokud o něm vědí. Původcem vážné nehody, byly ujíždějící auta nedodržující žádné předpisy. Když jim ujíždí auta velmi vysokou rychlostí, nemohou policisté jezdit dle předpisů, protože by je nedohnali a nezastavili. Jest-li je-li na majáky v noci, nevím proč jim tam to auto vjelo. Majáky jsou v noci vidět na kilometry a odrážejí se i 10-ky možná 100-ky metrů za roh.
Doufám, že ujíždějící auta budou mít větší tresty než policisté. Jediné co policista řidič měl udělat lépe, zpomalit v křižovatce pokud byla nepřehledná. Nehoda se vyšetří a pak se uvidí, kdo za co může.
Pokud má někdo volenou funkci, kde zastupuje občany, měl by se podle toho chovat. Xaver na to nemá, je hlupák a sprosťák, proto by měl skončit. Ono nejdříve je to jen urážení a hloupé nápady, a následně to končí diktaturou a likvidací oponentů. Něco jako na divokém východě v Rusku.
Všem stejným metrem, znamená,
má-li paní Vášáryová také volenou funkci, a byla také sprostá, měla by také skončit. Jinak máme svobodu slova.
Neskutečná žumpa tady jako vždycky. Vi vůbec většina zoufalců o co tu jde,nebo jen závidí majetky a traktory za miliony ? ....
To by Čechům šlo - závist.
Nejde o závist, ohrožovat ostatní není normální, ten člověk jedoucí v protisměru, v zatáčce, v tunelu a za dvojitou čárou je psychopat. Ohledně dotací, pokud jsou dotace placeny z daní všech občanů, tak by se s nimi mělo nakládat s rozumem. Dotace by se neměly rozhazovat zemědělcům, kteří mají dost nebo kteří nevytvoří produkt potřebný pro společnost a jen žijí z dotací. Slušní zemědělci by měli mít jednoduší přístup k dotacím, ale neměli by se dotovat miliardáři a příživníci.
Ano, leckdo zneužije zbraň, automobil anebo plynovou přípojku v domě. Je to potom tragédie, protože umírají lidé.
Na druhou stranu, tisícům lidí zbraň uchránila život, automobily je odvezly do práce a plynové přípojky jim namísto zneužití a exploze zajistily teplo v domě a horkou vodu.
Jasně, tohle americké individuum si zachránilo život ? Pouze, úmyslně někoho zabil, protože měl zbraň. Myslel si, že když je vlastník pozemku a zbraně, tam může zabíjet. Takoví to lidé nemůžou mít zbraně, protože nectí žádné pravidla, zákony ani lidské životy. Pro držení zbraně by měly být velmi přísné podmínky. Kdo je splní, ať zbraň má, ostatní nikoliv, protože jsou postrachem společnosti i sami sobě (stejně tak řidičák).
Selhala policie, OSPOD i soudy.
Soudy rozhodují (nejenom v tomto případě) bez ověření si skutečných informací. Přidělují děti do péče matky vesměs automaticky. Je jasné, když se partneři rozešli, tak je tam velký problém na jedné nebo obou stranách a ten problém se přenese na děti. Soud nemůže rozhodovat na základě posudku, ale měl by si ověřit i skutečnost.
Ohledně Policie a OSPOD to je totální katastrofa. Děti byly týrané, ale oni nic nezjistily, tzn. že neprovedly svojí práci správně a měly by nést zodpovědnost.
Nemohou suše tvrdit, že vše bylo dle pravidel z jejich strany, když děti byly týrané.
Ta rez byla způsobena létající rzí, tj. kousky železa které vznikají pokaždé, když jede vlak nebo tramvaj. Podívejte se na vaše auto a najdete tam určitě dost rezavých teček..
Polétavá rez na laku obyčejného auta se umyje, ale na téhle kovové krabici reaguje kov - kov popř. kov a prostředí ve kterém se běžně auta pohybují a ničí se jeho povrch. Použitý nerez bez dodatečné úpravy povrchu, prostě není vhodný materiál na auta. Zjistili to trochu pozdě. Nyní se snaží povrch zakrýt folií. Hlubší myšlenku od Muska bych v tom nehledal.
Ano nejvyssi verze, jinak plati co jsem psal ja. V clanku to mate i uvedeno. Mercedes S zacina rok 2017 na 850 000,-Kc. BMW 7 ci Audi A8, ktere staly, take 2.2 mega v zakladu se nabizeji kolem 650 litru, tedy ceny nizsi nez Tesla S.
V čem máte pravdu? Že se Tesly prodávají za stejnou cenu a se stejnou ztrátou hodnoty ? Napište 2 konkrétní inzeráty pro porovnání a uvidíme. Házet čísly a roky neznamená, že máte pravdu. To tady můžu napsat, že se Mercedes S ročník 2016 prodává za stejnou cenu jako nový, tudíž nulová ztráta hodnoty po 8 letech.
Co tady lakujete? Na sautu je to takhle. Je to kolem milionu
ale ano, elektra teď budou ztrácet hodnotu rychleji, je to nový trh. To je normální. Časem se to stabilizuje.
Lakujete tady Vy. Automobily nelze porovnávat jenom podle stáří, ale podle toho v jakém stavu jsou, kolik km mají nalítáno, jaký byl servis, kde a jak se s ním jezdilo a zacházelo, jest-li platí záruka (povodní majitel by musel striktně dodržet všechna pravidla včetně dobíjení). Neméně důležité je, jak dlouho a jest-li vůbec ještě mohou sloužit, jaká je cena náhradních dílů. To nejdůležitější stránka je, jak praktické je auto (účel ke kterému si kupec ojetého vozu to auto kupuje) a kolik potenciálních kupců existuje. Myslím, že počet rozumně uvažujících kupců u ojeté elektriky u které je mizerný servis, potenciálně riziko velmi vysokých nákladů na opravu, nepraktičnost (dojezd a dobíjení) a bez záruky (velmi pravděpodobné) se blíží limitně nule.
Pošlete nějaká tvrdá data, když se podívám na sauto.cz tak třeba 7 let staré Tesly májí větsi nebo podobnou zůstatkovou hodnotu jak konkurence.
Např. původní cena S P90D cca 3 mil a nyní 1,1 mil (nabíjení zdarma, což zvyšuje cenu) tj. cca 1/3 původní ceny. Mercedes Benz S 2017 původní cena cca 2.2 mil. nyní 2.2 mil. Kč. To jsou tvrdá data. Srovnávejte ztrátu ceny.
Odjistit ty dveře samozřejmě jde zcela lehce, ale díky přetlaku v kabině nemá absolutně šanci ty dveře otevřít
Dveře otevřít při nižší rychlosti půjdou, již se stalo. Např. při vzletu nebo přistání. Při větší rychlosti záleží jak jsou dveře konstruované a asi na rozdílu tlaku vzduchu obtékajícího letadlo a vnitřního tlaku + tlaku na dveře člověkem popř. dalšího tlaku, pokud si pomůže nářadím. Dveře zřejmě kvůli bezpečnosti žádnou pojistku nemají. Dveře musí vždy jít při havárii otevřít, pojistka by mohla selhat.
Použijte Google vy ať tu ze sebe neděláte zbytečně pitomce. Ano, nerez ocel zrezaví, například když na ní nalijete Savo. To ovšem není případ polétavé rzi.
Rozčiluje Vás, že nerez ocel rezaví a Vy jste to nevěděl ? Za to nemůžu. Zajisté jste se dočetl, že rezne nejen po vystavení chlóru, ale např. při změně Ph, poškrábání, potřísnění jiskrami při sváření atd. Stává se to při poškození ochranné vrstvy nebo dodáním špatných příměsí. Ochranná vrstva vzniká na vzduchu obsahuje-li ocel příměs, nejčastěji chrom nebo nikl. Pokud na nerez ocel dopadne prvek, který začne korodovat nebo naruší jinak jeho přirozenou ochranu, začíná korodovat i nerez ocel. Kvůli své hlouposti nemusíte urážet ostatní.
Tak já mám taky auto starší 10 let, konkrétně 13 let.. téměř 400tkm najeto a prožrané to nemám - protože bývalý majitel jezdil na kartáčovou myčku, ta si s polétavou rzí docela poradí v kombinaci s jimi používanou chemií - bohužel díky tomu je lak totálně zničení, samé hologramy.. Naštěstí mám francouze a ti dělají poměrně silnou vrstvu laku, tak se to dá ještě relativně dobře odleštit.. Je to něco za něco, kdyby to auto nikdy nevidělo myčku tak by při tom nájezdu už bylo prožrané skrz na skrz, což je pravda horší
Víte proč se plechy na automobilech chrání povrchovou úpravou (pozink + několik vrstev laku) ? Není to jen kvůli kráse, je to velmi důležité kvůli korozi. Já mám auto z 02/2012 a cca 300tis. km. Lak mám skoro jako nový. Na několika místech je poškozen lak částečně a na třech místech až na kov od kamínků. Pouze na těchto třech místech je vidět rezavá tečka. Jsem rád, že ne všichni jdou stejnou cestou jako anti-genius Musk.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jediné, za co je mohou trestat je, že jeli rychle a i to jim těžko dokážou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kdyby jenom překročily drobně rychlost, policisté by se za nimi nehonili. Budou v tom zřejmě další přestupky. Rychlost lze u soudu dokázat i z kamer a časových razítek.
1 odpověď