Uměle zúžené výpadovek z Prahy do jednoho pruhu (Plzeňská, Černokostelecká, Evropská atd.. Rozšíření zastávek na úkor silnic (Olšanská, Želivského, Vinohradská atd ) a po vybudování tunelů okamžité zničení alternativní původní trasy cyklopruhy, pangejty, ostrůvky a zelenobílý pindíci. Všichni dopravní experti z Prahy by se měli jet učit do Plzně. Tam mají daleko víc cyklostezek, ale ani jedna nevede po páteřních komunikacích, Mohl bych o chybách napsat tisíc stran, ale občas se povede někomu udělat i něco ke zlepšení situace. Bohužel je toho zatím málo. Mimochodem taky občas jezdím po Praze na kole .
muzete jet na kole z prace, trocha snehu a brecky no co uz. Na kolo navesite tasky a hura domu. Pokud vam tedy to kolo venku nekradnou. .
Myslím to vážně. Spousta lidí odloží nákupy kvůli zácpám. Když zpoplatní vjezd do centra tak nejvíce utrpí obchodníci.pro nový stůl si tramvají nikdo nepojede a přes internet si boty a oblečení taky nevyzkoušíte.
Problém nejsou peníze. Problém, alespoň pro mě je, že po Praze se nedá nikam jet nakoupit. Po práci ještě hodiny v zacpách abych dojel nekam kde nemůžu zaparkovat.
Tam nakoupil dostal pokutu a pak hodinu domů a tam už taky vecer nezaparkuju. Proto si myslím že lidé neutrácí. Hřib a jeho cyklotrasy, zužování hlavních ulic, nesmyslné ostrůvky a zelené patníky dusí ekonomiku.
Hřib totálně ucpal prahu.Dopravu zklidnil tak, že z Pankráce na Smíchov jedu dvě hodiny. Ekonomika stagnuje prý kvůli malé spotřebě domácností. Zkuste si jet po Praze něco někam nakoupit. Pane Hrib NE opravdu si třeba pro 4 židle a nový stůl nepojedu na kole. Živnostník se zbíječkou a se žebříkem vam taky asi nepoleze do tramvaje. Všechny hlavní tahy a výpadovky jste zúžil do jednoho pruhu. Hlavně, že je tam cyklostezka po které nikdo nejede.
Nechte nás proboha to město používat.
Nebuďme zase tak zaprdění. Všechny tři návrhy mají něco do sebe. A ,že to něco bude stát? No a? Je to hlavní nádraží.
Národní divadlo, chrám Sv. Víta a Národní muzeum taky nebyly levné stavby. Určitě to nechci srovnávat, ale je to jedna z nejpoužívanějších staveb v Praze. Tak proč to neudělat fakt hezký.
Ps: jen se bojím, že tam v zimě bude zima 🙂
Kdo bydlí v Praze 1 musi s hlukem přeci počítat. Ja bydlím u Radlické a myslím, že to je daleko horší než Dlouhá. Ale s tim jednoduše počítám, když bydlim ve městě. To přeci nevyřeším tim, že pro všechny zavřu město. Když chci klid, tak začnu u sebe a jedu do přírody. A ne že způsobým problémy jinym. Když chci stálý klid, tak se kur.... odstěhuju na venkov.
2
Sledujících
2
Sleduje
2
Sledujících
2
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To kolo je zdaleka nejlepší způsob dopravy. Ekologický i co se týká toho, kolik místa zabere. Otázka je, jestli však není lepší stavět cyklostezky aspoň trochu oddeleně.
2 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Málokdo vezme rodinu a jede na cyklovýlet třeba z Proseka do Nuslí. Většina dá kola na střechu auta a jede někam za Prahu. Kurýrům jsou cyklopruhy volný. A do práce nechce nikdo přijet s mapou v podpaží a na zádech. Praha je prostě kopcovité město.
1 odpověď