Problém je v tom, že za Babiše byl jen jeden rok schodkový (400 mld) a za Fialy je jich víc.
Za Babiše byly schodkové všechny roky kromě 2016 a 2018, pravda je, že zpočátku nebyly ty shodky tragické (méně než 100 mld), ale 2020 (-367mld) a 2021 (-419mld) byly oba schodky vyšší než 2022 (-360mld) a 2023(-288mld). Navíc to byla Babišova vláda a ministrování, která nám výdaje státního rozpočtu skokově navýšila z 1280mld v roce 2017 na 1907 mld v roce 2021, aniž by se adekvátně postarala o příjmy...
Tuhle techniku melo BMW i3 s REX. Neco k tomu se pise treba tady, jinak je potreba hledat na zahranicnich serverech.
Zas tak detailně jsem to nezkoumal, ale v článku se píše o honění motoru zastudena a o tom, že problémový generátor může způsobit zničení motoru (až zlomení klikové hřídele). Oboje jsou podle mě spíš důsledky toho, jak je to udělané u i3 a ne daného řešení obecně (lze to vyřešit nebo alespoň minimalizovat). Jestli to dává smysl, je otázka, ale řekl bych, že pro lidi, kteří často jezdí do oblastí kde nejsou nabíječky (třeba (čínský) venkov), ale zároveň z nějakého důvodu potřebují elektromobil, to smysl dává...
Blbý je, když pak takhle jezdíte reálně většinu času na elektřinu, normálně nabíjíte auto doma jako klasický EV a reálně se pak spalovák zapne třeba dvakrát do měsíce. To pak ten motor brzo odejde a navíc taháte mrtvou váhu pořád. Tohle se řeší rychlejším DC nabíjením. Pak už je ten dojezd celkem jedno pro většinu lidí.
Jste už druhý, co to píše. Proč by ten motor měl brzy odejít? Veteránistům, kteří mají auto v garáži a vyjedou s ním dvákrat do roka také odcházejí motory?
Nevím, kde se paní učila novinařinu. Knoydart je poloostrov, obec se jmenuje Inverie. Nevis je záliv ne jezero. Pivo má v UK 440ml.
Ve všem s Vámi souhlasím, kromě toho piva, 1 britská (imperiální) pinta je vážně 568ml a v hospodě obvykle dostanete tolik(aspoň v Anglii, ale ve Skotsku to afaik není jinak). 440ml má v UK plechovka.
Výdělek u OSVČ bude znamenat to, že ještě odečtu náklady, sociální a zdravotní. Těch 300 bude ale u někoho, kdo umí fakt dobře.
Taky si myslím, že je to 300 příjem (tzn. před odvody), však u zaměstnanců se taky uvádí hrubá mzda. 300 jako obkladač se asi vydělat dá - 1000kč za m2 a za měsíc udělat 300m2, což asi není úplně nereálné, pokud máte dobrou zakázku (velké rovné plochy) a ani nemusíte dělat dvanáctky, ale rozhodně to není obvyklá věc, řemeslník živnostník běžně stráví denně 2-3 hodiny tím, že někam jede...
Nesmysly plácáte vy, obzvláště pokud je stavba financována úvěrem nebo hypotékou.
Můžete mi prosím objasnit, jak stavební řízení ovlivní financování, pokud už stavíte, tedy čerpáte úvěr? Stavební úřad se toho pokud vím, účastní akorát na začátku (stavební povolení, ale to už máte, pokud stavíte) a na konci (kolaudace nebo povolení užívání, to teoreticky může být problém, ale není důvod aby banka nepočkala třeba rok, než to začne fungovat). Nebo se pletu?
jo? a vy si myslíte, že by se tahle panička spokojila s kafem zalitym z konvice?
Ne, protože takový kafe v Číně nikdo nezná. Ale automatický espreso kávovar dokáže obsluhovat i cvičená opice, to zaprvé. Zadruhé nechápu proč řešíte kafe, když v článku se píše o nápoji, zrovna v Číně by se mohlo jednat třeba o čaj nebo prostě vodu. A za třetí, v obchodech, kde cenovky nejlevnějšího zboží mají minimálně 3-4 nuly (v korunách, ale i v yüanech) a zákazník tam běžně nechá několik desítek až stovek tisíc, by se jim i ten barista zaplatil.
No třeba to, že kdyby to nikdo nenatočil, tak nemáte žádné důvěryhodné svědky (protože všichni, kdo by svědčili proti policistům, byli opilí). Holka upadla sama, zlomila si kotník a chudáci policisté se jí snažili pomoc. A ostatní je za to ještě zbili. Dokonce i ta přivolaná hlídka by tohle dosvědčila (protože má zjevně taky máslo na hlavě).
Trochu nechápu změnu. I nyní pokud chcete rozšíření z B na B96 což je do 4250kg , musíte projít školením i jízdou. Tak kde je to zjednodušení ???
Ale B96 je na jízdní soupravu do 4250kg, přičemž žádné z vozidel nesmí přesáhnout 3500kg. Tzn. na velký obytňák tj. jedno auto je to k ničemu... Nebo se pletu?
Nezlobte se, ale budete asi dělat dobré zmatky. Pokud budu v kolině zastavovat abych zacouval do místa dám blikačky, pokud bude místo velké a zajedu předkem dám blinkr. Blinkry ve městě dáváte tak často že by jste mohl mít odstup pořád. Vy zjevně nechápete.
Nechápu.. za jízdy přece odstup mít musíte, nebo spoléháte na to, že se nic nestane? Pokud máte odstup, máte i dost času uvědomit si, co se děje. Při parkování si přece každý normální člověk zastaví jinak než při odbočování, navíc je to často poznat i na způsobu předchozí jízdy - že hledá parkovací místo. Sice nejezdím v Praze denně, ale něco najeto mám a ještě se mi nestalo, že bych nepoznal, jestli řidič bude parkovat nebo odbočovat, když vyhodí blinkr. Naopak, když zapne výstražné, tak nevím nic.
Bohužel 100 a 130 není povolená rychlost,to je konstrukční rychlost od výrobce na kterou je vozidlo konstruováno a to mu nedává právo takto jet jinak přípojné vozidlo smí jet u nás i na dálnicích max 80 km/h dle vyhlášky
Jasně, a proto je na vozíku vylepeno omezení rychlosti na 130... Nemáte pravdu, existují vozíky, které jsou schválené do 130km/h a můžete s nimi tedy po dálnici jezdit 130, dokonce se to tak píše i v zákoně.
Tak prostě s větším vlekem za osobákem pojedu jak magor v koloně náklaďáků, pche-to určitě, takovejhle zákon může vymyslet jen magor.
Hlavně , že plno vleků má povoleno 100 a 130 km/h.
Předjíždět klidně můžeš, jen nesmíš nikoho omezit svou nízkou rychlostí. To si myslim, že s vlekem na 130 za standardních podmínek nehrozí... (jasně, pokud na vleku máš dvě tuny, že ti to jede sotva 80, tak si asi moc předjíždění neužiješ)
Proč teda vedení armády v 1935 objednala vývoj B35? Jinak B534 měla ocelovou konstrukci, byly tam nějaké duralové plechy a plátěné potahy, něco jako létající Velorex.
Protože vývoj šel tehdy rychle dopředu. Já netvrdím, že koncepce B534 nebyla zastaralá, ale zaprvé to rozhodně nebyl "dřevěný dvojplošník", což přiznáváte sám (dřevo tam prostě nebylo, jasně Bf-109 nebo Spirtfire byly ještě trochu jinde, jenže oba poprvé letěly v době kdy výrobní linky Avie už plnily armádní hangáry) a za druhé i přes starší koncepci se dokázal novějším strojům alespoň částečně vyrovnat.
A taky jsme měly dřevěný dvojplošníky proti Bf 109.
To není tak úplně pravda, Avia B534 byla duralová a ve své době (před válkou, za války šel vývoj strašně rychle dopředu) srovnatelná nebo lepší než konkurence. Bf 109 je lehce novější (2-3roky) a přesto, že některé parametry měl lepší, Avia ho dokázala porazit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kde jste prosím četl ty otázky? Já jsem našla jen tu odpověď a zajímalo by mě to, protože teď se s AI učím zacházet. Díky
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
V článku je odkaz na celou konverzaci. Já sice anglicky trochu umím, ale proč Gemini reagovala tak jak reagovala zrovna na tuhle otázku jsem z toho nepochopil. Chápu, že otázkami na týrání a péči o seniory a jiné slabších členy společnosti byla uvedena do nějakého kontextu, ale tahle odpověď na takovouhle otázku je prostě bug. (Byla by to správná odpověď na otázku typu: Uveď příklady emocionálního týrání)
2 odpovědi