Baterie Tesla vydrží cca. 300.000km a mnohdy víc. To u většiny současných aut máte určitě vyměněný výfuk, dpf+čidla kolem, egr, alternator, starter, turbo, vstřikovače, naftové čerpadlo..... To je víc než 300.000 navíc vás to zastaví.....Nejsem slepý propagátor elektroaut, ale do města je to nejlepší volba.
Vy jste už těch 300 000 km popř. více s tou baterií najel, že o tom tak zasvěceně hovoříte ???
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
1450 km na jeden zátah potřebuje ujet většina Čechů doslova párkrát za rok. A to když jede do Chorvatska a když se z něj vrací. Zbytek roku denní nájezd málokdy překročí 100km. Nabíjením přes barákem namísto ježděni k benzince s nejlevnějším palivem (ano, to většina Čechů dělá) ušetříte spoustu času. Btw rád bych to nové auto s nájezdem 1450/nádrž viděl. Dnes jste u většiny aut rád max za 1000 km/ nádrž. Protože jestli jezdíte 1450km týdně, tak to auto po pěti letech měníte.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Není důležité, kolik kilometrů jezdím denně ale nemusím se starat o to kam dojedu a kde nabiju. Měsíc o autě nevím, prostě sednu a jedu !!! Pravda je, že v zimně mám dojezd o 100 km menší !!! To vše ujede 20 let starý Volvo !!!
1 odpověď