Nejsmutnější je, že i kdyby je dopadli, tak jim pouze "hrozí až 10let". Pokud by je dopadli, tak u soudu sehrají divadlo, jak moc jim je to líto, že to vlastně udělali v nátlaku na aktuální dění kolem atd. Soud jim dá 3 roky a za dobré chování jdou do max. 2 let ven na svobodu. Kdo by to za tak nízké tresty nedělal? Až jim bude hrozit minimálně 20 let, nikoli maximálně, tak to bude působit jinak. Takto je to jen pro výsměch.
Chápu, že se tu hromada lidí směje, já to také nechápu, jak někdo může poslat peníze 'někam do bezpečí" ale jakmile se to stane někomu z nás, případně někomu nám blízkému, tak budete jednat jinak...není otázkou zdali, ale kdy, to je bohužel odraz dnešní doby.
Byl to politik, byl zcela odtržený od reality. Ti si myslí, že jim projde všechno.
Dost možná počítal s tím, že politická scéna je jedna bublina, kde se "kamaráčofty" krejou jeden přes druhého, ale realita je jiná...nikdo si nechce nechat zkazit život jen tím, že bude krýt něčí debility, navíc takové, které jsou hodně za hranou.
Běžně kamarád podrží kamaráda, to je přirozené a kdo to nikdy neudělal, nemá kamarády, ale zase "vocamcať pocamcať".
I kdyby dopis stál 5 korun tak bych je neposílal. Běžnou mezilidskou komunikaci lze vyřídit emailem a komunikace s úřady se díky bohu už také digitalizuje. Takže doručování dopisů jako takových do pár let určitě zanikne a je to jedině dobře.
Nejde o psaníčka 😄 to už posíláme přes 20 let SMS, případně emailem. Jde o hmotné věci - to nenahradíte ničím, než samotnou přepravou, ale jak jsem již psal u komentáře výše, jde o přístup. Lidé jsou ochotni zaplatit více, ale služba musí odpovídat očekávání. Pokud něco nefunguje a stav se opakuje, tak to negativně ovlivní rozhodování a to se propíše do širšího celku veřejnosti. Konkurence to zvládá lépe a ČP usnula, resp. zoufale se chytá stébla, které už je, dle mého názoru, prasklé a bude jen chřadnout...
Mnoho let jsem neposílal dopis, ale nedávno jsem dostal doporučený dopis a odesilatel zaplatil 81,00 korun. Je to možné ? Pak ať se nediví, že nikdo nic neposílá !
Vidno, moc tomu nerozumíte 🙂
Myslíte si, že za 81Kč jde o zisk? Zkuste si to sám.
Absolutně neobhajuji ČP, sám je nemám rád, ale nejde napsat, že něco stojí tolik a tolik. Podívejte se, Zásilkovna začínala na 49Kč, protože chtěla nalákat zákazníky, dnes je to cca 90Kč a více a lidé to stále posílají a patří to k nejrozšířenější službě. PPL, DPD také stáhli ceny dolů, řekněme na únosné minimum, ale opět to začali vytahovat vzhůru, protože zafungoval proces marketingové chytlavosti, to je zcela běžné. Za balík u dopravců se platí přes 100Kč, ale konkurence od ČP se liší tím, že jsou flexibilnější, blbuvzdorné aplikace, řidiči umí volat telefonem, kdežto ČP občas zavolají a jinak mi hodí papírek do schránky, ani se neobtěžují vystoupit z auta - zažil jsem to osobně několikrát, protože mají nulovou motivaci a to jsou takové drobnosti, které pak vcelku dávají celkový dojem z takového podniku
česká pošta, český rozhlas, česká televize, české dráhy - všechno banda zoufalců a amatérů, bohatě dotovaných z daní nás všech a nebýt toho, tak už je konkurence dávno převálcovala
ono to ani není o tom, že by byli zoufalci, spíše jde o to, že si z toho dělají "cochcárnu". Rozdíl je v tom, když sedíte jako manažer firmy, která si musí hledat práci, a tím získávat zákazníky a generovat zisk a potom z toho máte nejen výplatu, ale i prémie. Zatímco státní podnik vedou někteří lidé, kterým je zcela lhostejno, jak se hospodaří, stát tam napumpuje peníze a oni si je nahoře rozeberou a něco málo spadne dolů na běžné "dělníky", aby tolik nekřičeli. ČP pozoruji takto přes 10let a jde to od desíti k nule! Ostatní konkurenční podniky jsou ziskovostí někde jinde, protože jsou tlačeni zdravím kapitalismem, nikdo nebude dělat zadarmo a pokud možno, každý chce být ziskový, aby měl na rozvoj svých služeb atd.
Nejlepší bude kombinace některé aplikace, třeba waze, google, nebo apple maps a k ní čtení dopravních značek.
apple maps je tragedie sama o sobě 🙂
ač jsem vlastníkem skoro všeho, co jablečný koktejl nabízí, tak mapy jsou čiré zlo. Už jen z logiky věci, Američani nemají takovou rozsáhlost, jako my sami v našich mapách (mapy.cz) Už jen ty POI a všemožné památky, restauračky, ubytovací zařízení, památníky...to není jen o dopravních uzlech.
Každoročně najezdím po Evropě cca 10tis km a zatím jsem spokojený s mapy.cz a google maps. Párkrát jsem otestoval apple maps a opravdu nepoužitelné. Dejte si takové Rumunsko, Maďarsko a hledejte POI a ubytovací zařízení a bude se vám chtít brečet 🙂
napíšu něco, co bych si rád přečetl třeba za 20let
věřím tomu, že v každém autě bude instalován systém identifikace každého člověka, ať už prst, obličej, prostě biometrika, která nepůjde zaměnit a člověk bude mít povinnost vlastnit nějaký kredit a za každé překročení, nedání přednosti, projetí na červenou mu to prostě strhne peníze ihned z karty a bude mít rovnou udělený zákaz řízení....prostě něco v tom stylu, samozřejmě, že to je nadnesené, ale něco takového za 20let vidím jako reálné...sám jsem vývojář elektroniky a vidím, jak to vše jde dopředu a to jsem zažil jak vzestup v 90.tých letech, přelom technologie kolem roku 2000 a nynější možnosti mikrokontrolerů za pár dolarů, kdysi jsem měl VW Touareg s adaptivním tempomatem, příplatek asi 150tis, dnes to zvládá kamera, obrazová analýza a radar "za pár tisíc" prostě pokrok nezastavíme a všechno a všichni budeme šmírováni...
Nic není a nebude na 100% ale Waze mi přijde mezi běžně dostupnými systémy asi nejlepší.
Zkoušel jsem jej několikrát, nejen u nás, ale po Evropě a můžu Vám říci, že je to tragické, jako všechno ostatní. Technologie nikdy nebude na takové jen jakou jí nadělí databázi její uživatelé a ta chybovost je prostě velká, takže ať už jsou to mapy, waze, google, apple maps...všechno má hromadu pro a hromadu proti
Ono ani nejde o to, že by to doktoři neuměli, ale jako všude, musí být nějaká oficiální metodika, že to vůbec mohou dělat...
já to chápu, nejsem blb, ale za chvíli si budeme psát metodiku na to, jak si uvařit čaj a jak si zajít na WC a běda, jak to bude mimo tolerance uvedené výrobce, tak do druhého dne pranýř, bič a zdechnout!
Pardon, ale tohle všemožné utahování volnosti nás prostě vybije...!
Do toho auto netahejte, to je v tom nevinně. Jako prase můžete jezdit i na koloběžce ze sekáče.
Auto je s tím spojeno stoprocentně, nebo si snad myslíte, kdyby jel ve Favoritu, případně Peugeot 205, atp. že by dělal to samé? Ale no tak...!
Tohle je projev primitiva, který se předvádí, a pod zadkem má silný motor, nic jiného v tom není. U nás na vsi máme také takové pitomce, a naopak normální, kteří mají klasické auto a jezdí slušně...prostě síla motoru k tomu tíhne
Ne, tohle opravdu není ten důvod, kdyby tohle byl ten důvod, tak jsou všude úsekový radary a ne stacionární.
Bohužel cena radarů je poměrně vysoká. Na to, že jich je hodně, je to stejně pořád málo, pořád budou taková individua, která to zajímat nebude a svou jízdou brutálně ohrožují ostatní, nebo byste chtěl být v roli nabouraného auta takovým pitomcem? Já bych mu snad na místě ... no nebudu psát co, byl bych označen za škůdce...
EU je vedena pitomci a pokud vše zakazují, tak se logicky bude dostávat zboží z jiné strany. Pokud je zavřeno vpravo, tak se otevře vlevo.
BYD jen využívá pitomosti všech nekompetentních politiků EU, protože takto nám oslabuje Škodovka, VW, Audi apod. Všichni jsou tlačeni do kouta, místo toho, aby EU podporovala jejich rozvoj. Pořád nechápu, proč jsou zakazována auta, která mají velmi nízké stopy CO2, namísto toho aby zakazovali staré popelnice, které tu jezdí 30let a lítá z nich uhlí, jak z lokomotivy, a to je v pořádku!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejak mu vsechno vybuchuje...
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ano, souhlas, chtěl jsem napsat něco v tom samém "jednoduchém duchu" 🙂
moje domněnka je taková, že současní inženýři jsou na dost nízké úrovni. Za nás jsme se již na SŠ učili to, co dnešní VŠ mnohdy ve 2. nebo i 3. semestru. Já když byl na VŠ, tak jsme měli dost tvrdé podmínky na matiku, fyziku a dnešní to mají takové jako že za lehkou odměnu. Tím to neberu paušálně, ale je to mnohem jednodušší a ruku v ruce s tím jde i ta technologie, která je produkována těmito absolventy, prostě zmetkovitost je namístě. Pokud si vybavím hromadu letů v době minulého tisíciletí, tak neúspěchy byly také, ale v takové míře, protože se muselo přemýšlet hodně a hodně detailně, vše bylo drahé a tak se k tomu přistupovalo, dnes je to o kompromisu a politice a to se podepisuje na výsledcích...
1 odpověď