Než vám zlostí zčerná před očima tak bych doporučil se zhluboka nadechnout a trochu se zamyslet. Z mého pohledu jsou zásadní dvě otázky: proč? A co vlastně bylo navrženo.
Proč? Mnoho měst v Evropě (většinou ty, která mají spokojené obyvatele... Kodaň či některá nizozemská města) si dala za cíl nula mrtvých v dopravě. Zní to utopicky ale oni to mají jako dlouhodobý cíl, nečekají, že to bude zítra ale postupně. Kiel se snaží o něco velmi podobného.
A couvání z pozemků je nebezpečné, hlavně ve městech, kde lidé rádi jezdí ma kole a chodí pěšky. Proto se ten návrh v Kielu potká s větším pochopením než v Česku. Je to zelené město a lidé si za tím stojí.
A samotný obsah návrhu? Nejde o malé pozemky. Jde o parkoviště nad 4 místa k stání. Jde o parkoviště větších bytových jednotek. A tam je to většinou vyřešeno. A pokud ne, tak je k tomu nové pravidlo donutí a městu-veřejnému prostoru-to prospěje. Chtějí to ještě přepracovat, uvidíme, jak to bude ve finále vypadat. Ale za mě výborný nápad.
na parkovací místo můžu zajet popředu a pak musím při výjezdu vycouvat anebo naopak
nevim jestli to tam znate, ale ve dne tam normalne vozidla projizdi pouze rovne, otaceni o 180° nelze. Nevim ale, jestli ma Dopravni podnik nejakou vyjimku nebo tak.
Kazdopadne ten clovek tam nemel co delat, ale v tom konkretnim miste si myslel, ze uz je "za vodou", protoze vsichni tam za dne jezdi rovne. Zvlast salina, jejiz pruh ten bus vyuzival.
netočil o 180, ale jen zatáčel doleva, blinkr je vidět, pokračovat chtěl ke grandu
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
žeňte je dom