Tohle mě dostalo: "Jde třeba o dvouminutovou prodlevu, než se systém sjednotí." Zajímavé je, že japonský Šinkanzen, který nikdy neměl nehodu, nemá v průměru více, než několik sekund zpoždění. Asi tam nevymysleli takový bezpečnostní systém, jako je u nás.
Kamarád měl možnost jezdit vlakem v Japonsku. Ano, Šinkansen jezdí přesně na čas, protože zastávky jsou od sebe z našeho hlediska velmi daleko. Ovšem ostatní železniční doprava ještě horší než u nás.
Tak prďolové, kteří nám už nic nepřinášejí, dostanou 360 korun, což je minimálně na tři piva, zatímco my - mladí, krásní - nedostaneme na upgrade telefonu, nebo dokonce počítače ani halíř! Co to je za spravedlnost???
Co pořád rejete do důchodců, kteří skoro padesát let dělali. Ta banda nepřizpůsobivých co se třicet let povaluje a mimochodem bere každý měsíc nemalé dávky vám nevadí?
A proč si lidé utirali zadky novinami? Protože jedinné papírny, které tento produkt vyráběly pro celý východní blok byly Harmanecké papírny a ty vyhořely. No a než se opravily tak holt nic jiného rychlého a jednoduchého než noviny nebylo k dispozici .
Vy mladí víte o této době úplný kulový, ale kritizovat umíte na jedničku. Ostatně tak vás to učí od útlého dětství ve školách.
Zimní startování bylo příšerné (sedmimístná verze A31, valník, řazení mezi sedadly, 1991). Když mi vyjednali halu, kde by byla přes noc v teple, tak mě z ní zase druhý den vyhodili, neboť ranní start halu zaplnil nepříjemným kouřem. V zimním období jsem to řešil odpojením baterie, kterou jsem dával přes noc do tepla. Bylo to auto, kde nebylo možné vyjet bez kontroly oleje a vody v chladicím okruhu. Pokud jsem to neudělal, tak se mi to hned vymstilo. I tak jsem s tímto vozidlem brázdil ten nejtěžší terén v povrchových dolech. O táhání z bláta nebo ze závějí nebyla nouze. I tak to bylo vozidlo, pro hluk a pohodlí, lepší než Praga V3S, která v povrchových dolech nemá v terénu konkurenci dodnes.
Zimní startování jsme vyřešili jednoduše. Zezadu do hlavy se namontovala vyhřívací tělíska 1000W na spínací hodiny. Řidič měl nastaveno sepnutí tři hodiny před nástupem. Start na první otočení. Takto bylo vybaveno deset aut. Za totáče nikdo spotřebu elektřiny neřešil, ale ta se dala obhájit snížením nákladů na startéry, akumulátory a alternátory. První řidič nástup na rampě v 1:00h. Prostě pekárna. Nic lepšího v té době nebylo, kromě vyhřívaných garáží. Auta stála předkem na vyvýšeném místě, aby případná vzduchová bublina byla na druhé straně hlavy. Množství vody se samozřejmě muselo kontrolovat.
Pletete si pojmy s dojmy. Jediné, co nemusí, je prvních půl roku platit povinné ručení.
Sám píšete, že zákon je jasný. Budu chvíli předpokládat, že mluvíte pravdu: kde se tu informaci tedy Ti ukrajinci dozvěděli, když neexistuje žádný písemný materiál, který by to co tvrdíte potvrzoval? A opravdu tvrdíte, že se nenajde policista, který by se čistě choval podle zákona a hodil do toho "komplotu", který zde předpokládáte, vidle?
Sorry, ale to je prostě totální kravina. Buďto si tady vymýšlíte kraviny, anebo Vám někdo navěsil bulíky na nos. Tušíte vůbec, že vozidla bez technické se odtahují, takže takové vozidlo by vůbec nevydrželo na ulici?
Já se tomu taky divil jak je tohle možné. Ukrajinci si na tom trvají. Jejich auta vlastní podle jejich slov „mafián", který jim auta dává k dispozici. Smí ujet jen určitý počet km za měsíc. Některá auta jsou fakt „plechovky". Většinou Felicia apod.
Nechci se vás nějak dotknout slovy papež musí apod.
Stačí se podívat na nálepky na zadní SPZ. Dotyční si stojí za svým, že to tak mají.
Takže po víkendu se zeptám ještě jinde.
Odtažení vozidla bez STK se tady u nás asi stát nemůže. Takových aut stojí na sídlišti nepočítaně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Sorry , zajímalo by mě , jestli měl možnost jezdit jako strojvedoucí , ...!!!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ne, jako pasažér. Žil tam několik let.