"Pokud domácnost s fotovoltaikou nemá s dodavatelem uzavřenou smlouvu o výkupu elektřiny a nemůže přetoky ani ukládat do baterie, může nespotřebovaný proud poslat do sítě zadarmo danému distributorovi." - Domnívám se, že tohle v žádném případě neplatí. Za přetoky, které nikdo nevykupuje, dostane domácnost hodně citelnou pokutu. Odkaz
A našla jste tam i tuto pasáž: "... Podle dohody mezi Microsoftem a EK z roku 2009 totiž společnost musí sdílet své rozhraní API pro klientské a serverové operační systémy Windows s vývojáři bezpečnostního softwaru třetích stran. Jenže incident z minulého týdne upozornil na rizika takové otevřenosti... "?
Pokud ano, pak je Vaše úvodní otázka zbytečná.
Sdílení API samo o sobě přeci není příčinou. Mám pocit, že např. stařičký Novell Netware uměl při závažné chybě dát uživateli na výběr, zda chce sestřelit chybující modul a zkusit pokračovat dál, nebo vypnout systém. Dnes to Windows řeší tak, že při chybě jaderného modulu umožňují jen to vypnutí.
Co je v Brně neobvyklé?? Toť je otázka. Nebo se zeptám jinak co je v Brně normální?? Možná ještě jinak kdo je v Brně normální?? Tohle jsou otázky na které nikdo s jistotou nedokáže odpovědět. Na Masarykově univerzitě už mnohokrát probírali téma "proč není v Brně normálních lidí". Protože jsem v Brně pracoval a studoval tak mohu potvrdit že tyhle hypotézy zaznívali docela často. Nejedná se pouze o fylozofickou úvahu ale prostý realismus kdy je položená otázka i odpovědí.
V Brně je momentálně normální zácpa. Tedy ta dopravní.
Nesetrit! Kdyz totiz usetrite,stejne to zaplatite. Celou lonskou zimu jsem skoro netopila,abych usetrila. Nedoplatek za topeni 6tisic!!! Pri reklamaci mi bylo sdeleno,ze jsem mela minimalni spotrebu,tak mi podle zakona pocitali prumer ohrevu na 1n2🤮
Jestli bydlíte v bytě, i kdybyste topení vypnula úplně, ohříváte se teplem od sousedů, takže zcela správně je to v rozúčtování zohledněno.
Nemůže být podobné opotřebení brzd, pneu...to je popírání fyzikálních zákonů ve snaze za každou cenu podpořit auto na baterky. Udělejte si doma pokus. Vezměte si stavební kolečka a jeďte se svahu. A pak to samé s pytlem cementu. Síla na brždění onoho kolečka je podstatně větší, tak jak je větší když chcete zabrzdit těžší auto. A gumy - mám víc autu a i lehké C1 citroen pneu na zadní nápravě mají poloviční vzorek a 80 tisíc. Ve předu kde je motor je to horší. Destičky původní u mého auta Dacia Logan disel mají 110 tisíc km za sebou a tlouš. 11 mm. A to Dacia váží i skoro 2 tuny při plném obsazení. 7 lidmi. Kolik váží elektromobil v plné hmotnosti a se 7 lidmi pokud je tam nacpete?- Moc . Je to o hmotnosti.
Jenže elektro auta pro brždění používají i rekuperaci, při které se destičky a kotouče neopotřebovávají, místo toho auto získá trochu energie zpět do baterie - fyzikální zákony tudíž nijak neutrpí :-)
To právě ne - auto nejrychleji ztrácí na hodnotě během těch prvních let, proto výsledek pro první 3 roky bude o dost horší, než kdyby to rozpočítali třeba na 8 let. Kdyby chtěli mít serióznější výstup, tak mohli udělat tabulku pro jednotlivé roky, třeba od 1 do 20, aby si čtenář mohl udělat objektivnější obrázek. Spočítat to jen pro 3 roky je svým způsobem manipulace.
Tak jde o rychlost čištění. Stroj to udělá za 30s, člověk s kartáčem za 5min.
A pokud mate udělat za den x km, tak byste tam musel poslat četu lidí. A takhle vám stačí jeden stroj který to zvládne rychleji a ve výsledku levněji, neboť tam mate třeba jen 2 lidi místo 30ti.
No já nevím, ale šmudlat jeden patník 5 minut snad nebudou, ne?
Výrazná většina majitelů fotovoltaik obdržela na jejich pořízení dotaci. Komunitní energetika, přetoky, virtuální baterie atd., z těchto důvodů je nutno posílit distribuční síť, což bude stát nemalé prostředky. Tady by se měli oni majitelé FVE podílet výrazně vyšší měrou než ostatní. Nelze jen socializovat náklady a privatizovat zisky.
Ona se nezanedbatelná část dotace státu zase vrátí v podobě daní, které z realizace FVE plynou (DPH z materiálu a práce, montážní firma odvede daň z příjmu atd.).
Až těch fotovoltaik bude ještě asi 10x víc, tak budeme mít i opačný problém. Nad okresem, kde bude 20 tisíc FVE o celkovém výkonu 200 MW se náhle protrhnou mraky a místo aby ty chaloupky na okresu odebíraly 100 MW, začnou 200 MW dodávat.
Tohle uregulovat bude drahé.
Hádejte kdo to zaplatí? Můžete 3x.
V tom případě těm FVE přijde pokyn, že mají ihned ukončit dodávku do sítě (nebo dodávat sníženým výkonem). Při připojování nové FVE se tohle řízení instaluje, princip je stejný jako spínání nízkého a vysokého tarifu.
Jasně. Protože amalgám je za pár kaček a vydrží až nesmyslně dlouho. Když mi teď zubař spravoval naposled zub vytvrzovací plombou, za kterou jsem vypláznul 1600,- Kč a sdělil mi, že to je tak na 3 roky, měl jsem ho chuť kopnout někam. Jiné plomby nedělá a jiného zubaře neseženu. A tak si tu pěkně žijeme pod taktovkou EU.
To máte asi divného zubaře, proč by měla být životnost té plomby jen 3 roky?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Taky se přidávám na stranu nesmyslnosti tohohle článku.. sekačka sama o sobě nikoho zranit nemůže, leda ten kdo ji řídí. Co to bylo za sekačku? Strunovka? Nebo robotická? (S tou nemám žádné zkušenosti, ale přepokládám, že má čidla a vypla by se v čas) Nebo kosa? Pochybuju, že by to byla klasická sekačka (ta je zakrytovaná a noha se tam těžko dostane).. a pochybuji že by se 3letý dítě dobrovolně přibližovalo k tak velkému zdroji hluku. A ve třech letech sekačku nenastartuje, pokud není start na tlačítko a ani s ní nehne.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak robotická sekačka seká sama, u té žádná obsluha není. Noha malého dítěte by se pod ni dle mého názoru dostat mohla.