Další nový systém, to jim život neulehčuje.... Problém je že každý jim dodává něco jiného a chybí standardizace. To výrazně stěžuje systematické použití. Potřebují aby dostávali co nejvíce systémů jednoho druhu.
Cituji z článku: "Americko-norský NASAMS je mobilní raketový komplex země-vzduch, který dokáže vypálit 72 střel za 12 sekund. Slouží k sestřelování letadel, vrtulníků a řízených střel v okruhu až 40 kilometrů. První systémy NASAMS obdržela Ukrajina už na podzim 2022."
A komu tím prospěje 🤣 tak že neslozitelna blbost a vlastně ani nejde prokázat že to je slozitelne.
To je jako puzzle ze stoleté Lípy rozdrcene na šrot . To nedá nikdo ani za 7 miliard let
Nebo půl kila mouky složit do klasu.
A dokud to neslozis Pepo tak nejdeš domu
Prokázat, že to jde složit, se dá poměrně snadno. Zkuste si to sám nejprve pro hlavolam se 2 disky, pak jak se postup změní pro 3 disky, jak se pak postup změní pro 4 disky...
Ano, musejí jej použít určitá vozidla. Ale to se nevylučuje s tím, že je mimo obec řidič povinen jet v pravém jízdním pruhu a ostatní použít pouze pro předjíždění. Takže pokud je dálnice volná (nebo pokud jedete pomaleji než ostatní v prostředním nebo levém pruhu), tak jste povinen v tomto pruhu jet.
Taky se přidávám na stranu nesmyslnosti tohohle článku.. sekačka sama o sobě nikoho zranit nemůže, leda ten kdo ji řídí. Co to bylo za sekačku? Strunovka? Nebo robotická? (S tou nemám žádné zkušenosti, ale přepokládám, že má čidla a vypla by se v čas) Nebo kosa? Pochybuju, že by to byla klasická sekačka (ta je zakrytovaná a noha se tam těžko dostane).. a pochybuji že by se 3letý dítě dobrovolně přibližovalo k tak velkému zdroji hluku. A ve třech letech sekačku nenastartuje, pokud není start na tlačítko a ani s ní nehne.
Tak robotická sekačka seká sama, u té žádná obsluha není. Noha malého dítěte by se pod ni dle mého názoru dostat mohla.
"Pokud domácnost s fotovoltaikou nemá s dodavatelem uzavřenou smlouvu o výkupu elektřiny a nemůže přetoky ani ukládat do baterie, může nespotřebovaný proud poslat do sítě zadarmo danému distributorovi." - Domnívám se, že tohle v žádném případě neplatí. Za přetoky, které nikdo nevykupuje, dostane domácnost hodně citelnou pokutu. Odkaz
A našla jste tam i tuto pasáž: "... Podle dohody mezi Microsoftem a EK z roku 2009 totiž společnost musí sdílet své rozhraní API pro klientské a serverové operační systémy Windows s vývojáři bezpečnostního softwaru třetích stran. Jenže incident z minulého týdne upozornil na rizika takové otevřenosti... "?
Pokud ano, pak je Vaše úvodní otázka zbytečná.
Sdílení API samo o sobě přeci není příčinou. Mám pocit, že např. stařičký Novell Netware uměl při závažné chybě dát uživateli na výběr, zda chce sestřelit chybující modul a zkusit pokračovat dál, nebo vypnout systém. Dnes to Windows řeší tak, že při chybě jaderného modulu umožňují jen to vypnutí.
Co je v Brně neobvyklé?? Toť je otázka. Nebo se zeptám jinak co je v Brně normální?? Možná ještě jinak kdo je v Brně normální?? Tohle jsou otázky na které nikdo s jistotou nedokáže odpovědět. Na Masarykově univerzitě už mnohokrát probírali téma "proč není v Brně normálních lidí". Protože jsem v Brně pracoval a studoval tak mohu potvrdit že tyhle hypotézy zaznívali docela často. Nejedná se pouze o fylozofickou úvahu ale prostý realismus kdy je položená otázka i odpovědí.
V Brně je momentálně normální zácpa. Tedy ta dopravní.
Nesetrit! Kdyz totiz usetrite,stejne to zaplatite. Celou lonskou zimu jsem skoro netopila,abych usetrila. Nedoplatek za topeni 6tisic!!! Pri reklamaci mi bylo sdeleno,ze jsem mela minimalni spotrebu,tak mi podle zakona pocitali prumer ohrevu na 1n2🤮
Jestli bydlíte v bytě, i kdybyste topení vypnula úplně, ohříváte se teplem od sousedů, takže zcela správně je to v rozúčtování zohledněno.
Nemůže být podobné opotřebení brzd, pneu...to je popírání fyzikálních zákonů ve snaze za každou cenu podpořit auto na baterky. Udělejte si doma pokus. Vezměte si stavební kolečka a jeďte se svahu. A pak to samé s pytlem cementu. Síla na brždění onoho kolečka je podstatně větší, tak jak je větší když chcete zabrzdit těžší auto. A gumy - mám víc autu a i lehké C1 citroen pneu na zadní nápravě mají poloviční vzorek a 80 tisíc. Ve předu kde je motor je to horší. Destičky původní u mého auta Dacia Logan disel mají 110 tisíc km za sebou a tlouš. 11 mm. A to Dacia váží i skoro 2 tuny při plném obsazení. 7 lidmi. Kolik váží elektromobil v plné hmotnosti a se 7 lidmi pokud je tam nacpete?- Moc . Je to o hmotnosti.
Jenže elektro auta pro brždění používají i rekuperaci, při které se destičky a kotouče neopotřebovávají, místo toho auto získá trochu energie zpět do baterie - fyzikální zákony tudíž nijak neutrpí :-)
To právě ne - auto nejrychleji ztrácí na hodnotě během těch prvních let, proto výsledek pro první 3 roky bude o dost horší, než kdyby to rozpočítali třeba na 8 let. Kdyby chtěli mít serióznější výstup, tak mohli udělat tabulku pro jednotlivé roky, třeba od 1 do 20, aby si čtenář mohl udělat objektivnější obrázek. Spočítat to jen pro 3 roky je svým způsobem manipulace.
Tak jde o rychlost čištění. Stroj to udělá za 30s, člověk s kartáčem za 5min.
A pokud mate udělat za den x km, tak byste tam musel poslat četu lidí. A takhle vám stačí jeden stroj který to zvládne rychleji a ve výsledku levněji, neboť tam mate třeba jen 2 lidi místo 30ti.
No já nevím, ale šmudlat jeden patník 5 minut snad nebudou, ne?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"Za posledních 10 let se elektrizovalo rychlostí dva kilometry za rok," versus "V posledních třech letech jsme zelektrizovali přes 80 kilometrů tratí" - tj. někdo z nich kecá :-)