Kruhové objezdy jsou celkem v pořádku, ale zabírají hodně místa a jsou tedy drahé. Do určité míry provozu má stejnou propustnost křižovatka o čtyřech stopkách. Odsýpá to na nich pěkně a jsou daleko levnější. Princip spočívá v tom, že kdo první přijede, první projíždí bez ohledu na to kam jede. Používá se to v Kanadě a USA (možná i někde jinde, ale v těchto dvou zemích jsem to viděl). U nás by to zřejmě nefungovalo, protože se v tomto království vyskytuje dostatek psychopatů, kteří by spoléhali na to, že ostatní zastaví a nahulili by to do křižovatky 80 a někoho rozstřelili.
Ve firmě, kde pracuji jsou všichni zhmotnělé diskrétnost. Onehdy jsem si nechal klíče doma a tak jsem si musel na údržbě půjčit univerzální klíč na visací zámky (pro ty, kdo nevědí, oficiálně se to jmenuje 700mm pákové nůžky). Když jsem došel na linku, dávno to věděli i ti, které jsem toho dne ještě nepotkal a byli na lince ještě než jsem do práce přišel. A tak je to s každou informací.
Pracuji jako veterinární technik na jatkách. Je nás 11 a 8 z toho 50+. Jsme rádi, když se sejdeme v šesti lidech, což je tak akorát na obsazení linky a na rotace. Jsme klub důchodců z toho důvodu, že mladí, když uslyší nástupní plat, který se postupem času nijak moc nenavyšuje, tak utečou. Sám jsem to tak po škole také udělal, nyní po 31 letech v uniformě si díky výsluze mohu dovolit dělat původní profesi. Do 65 asi nevydržím v rachotu, horku, vlhku, na roštech v tempu 120 prasat za hodinu. Když někdo sedí v kanceláři, tak vydrží sedět do sto padesáti, ale dělník to nedá. Aby fabrika měla 3x tolik dělníků než potřebuje a ještě bylo obsazení směny v pasti, protože dělníci se dožijí věku, ale v jakém stavu už nikdo neřeší.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Air France měla kuřácké oddíly v letadlech ještě v roce 1997. Nevím jestli i na příměstských linkách, ale na letu Paříž - Montreal určitě.
1 odpověď