1:22 Mě to přijde jako auto s automatem. Mě to nepřekvapuje, že to auto udělalo. Stačí omylem přepnout pačku a sundat s brzdy. Auto se samovolně rozjede.
K tomu ještě strest, který to zavinil.
Spíše smolař. Psychopat pouze pokud by auto zastavilo a potom došlo rozjezdu dozadu. Zde to bylo za jízdy před se chtělo rozjet vzat. To je divné.
Jo na volnoběh... To má teda pan volnoběh slušnou akceleraci. Také si protiřečíte, jelikož po zařazení zpátečky by se těžko mohlo auto samo rozjet.. Po zařazení jakékoliv rychlosti by se nerozjelo, rozjelo by se při zařaní neutrálu. A ano, je zjevné, že došlo k zařazení zpátečky a auto po dopadu předních, tedy hnacích, kol zpět na vozovku začalo couvat. To ale není teď zpětně překvapení, jelikož po takovém nadskočení musí nohy jasně padnout na pedál... Tohle vše je zjevné ze záběru, tedy je zřejmé, že rozhodně nenacouvala schálně. K tomu by ani neměla důvod.
Pravděpodobně se to stalo všechno. Oba máte pravdu. Důvodem je automat dle mě. U manualu by se to nestalo, protože by došlo poškození soustavy pohonu - hřídel.
Navíc u manuáalu je určitě blokace ale jde to tam silou zatlačit. Znám taky paní, která to tam dostala za jízdy.
Ja bych souhlasím s autorem pouze pokud by auto zastavilo a v potom došlo zařazení zpátečky a následně rozjetí. To by bylo evidentní a taky správná skupina.
Spíše smolař. Možná klikař, když by auto mělo manual - nestala by se ta couvací akce.
PS: taky jsem už viděl paní, která místo brzy použila accerator - plyn.
Dále mě vadilo, že nebyla uvedeno rychlost motorky - z toho není vidět, kdy začal brzdit. Přišlo mě to oříznutí a údaje z palubky rozmazaný i pří nejlepší kvalitě videa
Tohle je drobnost.
Neznáme samozřejmě důvod, proč zpočátku prorazil ta první svodidla. Pokud koukal do telefonu, pak to byl psychopat. Pokud byla jako příčina zdravotní indispozice, pak máte pravdu, že se nemůže jednat o psychopata.
Souhlasím. Tuhle informaci nevíme - prvotní příčinu nehody.
Jedno je jasné, tahač plynule směřoval do svodidel a nebrzdil.
Myslíte to druhé video? Nemohlo k zablokování řízení dojít náhodou až po proražení těch svodidel? Jinak Author je výrobce jízdních kol, toto je, řekl bych, autor sestřihu 🙂
Author minulost použil podobné videa ale v jiné kategorii.
Není zde jasné důvody, proč došlo k této nehodě. Ano, zablokování došlo pří nárazu do prvního svodidla. Od té doby bylo vozidlo neovladatelné. To, že zrovna trefilo auto tohle auto. To byla náhoda.
Já tam nevidím psychopata, když tam není vidět záměr. Pouze souhrn náhod.
Dle mě zdravotní stav je příčina.
Myslíte to druhé video? Nemohlo k zablokování řízení dojít náhodou až po proražení těch svodidel? Jinak Author je výrobce jízdních kol, toto je, řekl bych, autor sestřihu 🙂
Ovšem při nárazu do prvního svodidla došlo zablokování. Od té doby už se nedalo ovládat. Náraz do auto už se nedal odvrátit po nárazu do svodidel.
Souhlasil bych pokud 1) bylo evidentní, že řidič navedl své vozidlo do auta. 2) author videa by to jasně uvedl, že se jednalo o záměr.
Stále si myslím, že to v této kategorii author neměl dávat.
Není zde jasné uvedeno důvod prvního vjetí do betonu. Klidně to mohlo být zdravotní problémy nebo spánek. Nejedná se o záměr!!!
Author měl podobné video ale bylo v jiné kategorii. Bohužel řidič to nepřežil po nárazu do několika stromů a pád těchto stromů na kabinu.
Napíšu to asi takhle. Od trestání a vychovávání tu máme policii. Jinak si o tom můžete tak akorát pokecat někde u piva nebo na nějaký diskuzi. 😉 Většinou tihle "vychovávači" nadělají více škody jak užitku. Pokud to má ten ten motorkář u zadní části těla, tak tohle ho opravdu ke "správné víře" neobrátí.
yep. Souhlasim. Ovšem kolikrát author ukáže na jednoho ale většinou tam jsou i další, kteří se chovají nevhodně.
Za mě k tomu nemuselo dojít. Stačilo aby jedna strana vychladla ale bohužel to více eskalovaly.
No ten v tý dachně asi nebyl malý jenom vzrůstem, tak si to na tom motorkáři asi kompenzoval. Když mám přehled, tak se jim klidně uhnu doprava ať projedou ač motorkář nejsu.
To souhlasím ale pokud vidíš, že nedodržuje předpisy, tak proč? Škoda, že tam není ukázaný, co ten motorkář dělal předtím. Ovšem přejíždět plnou čáru. K tomu ještě nepoužívat signál o směru jízdy. Za tohle skutečnost je pro mě motorkář magor.
Kdyby tam byly přerušované čára a dal ukazatel o směru jízdy. Dále nikoho neohrozil v prosmětiměru. Tohle není tahle situace.
Zde by ho objely s zprava (v praxi - běžná situace).
Nemůžeš soudit řidiče, když tam není celé video ale pouze části.
PS: Zažil jsem kolonu - jednosměrná ulic. šířka vozovky na osobák. Motorkář si vklidu jel po chodníku a před můj osobák hodil šípku, protože šly chodci. Tak jsem se ho ptal, zda ví, že nemá na chodníku, co dělat. On mě řekl, že tam žádný chodec nešel (přitom tam byly lidi a proto se vracel). Potom zase pokračoval po chodníku. běžná praxe je jízda motorky v pruhu pro kola. To taky nikdo neřeší. Dokonce jsem viděl motorkáře, který jel v protisměru (plná čára) a PČR to viděla v koloně a nic neuděla. To je smutné.
druhé video: První části nevidím žádný problém. Plná čára a auto jede u levé strany ve svém pruhu.
Potom motorkář přejede 2 plné čára (poručení pravidel silničního provozu). Zde je motorkář psychopat. Navíc by měl používat ukazatel o změnu směru jízdy.
Bohužel ve videu není přechozí část. Nevíme, co se stalo ještě předtím. Předpokládám, že tam nějaký důvod bude.
Ten konec, kdy auto blokuje 2 pruhy. To souhlasím.
Já bych jel taky při levé straně. Pokud bych viděl, že je normální, tak bych mu po chvilce najel více a ukázal (dle toho, jak bych ho viděl v zrcátku - obě strany o sobě ví). Zejména fakt, že jasně ukazoval - vynucoval si přednost. To bych asi se taky držel více vlevo ve svém pruhu. Důkaz je 1:19 - tam je to viděl - plná čára, auto v protisměru a motorkář chce předjíždět. K tomu ještě bliker o směru jízdy.
Zavěr: psyhopat - první motorkář a postupně se stává auto.
PS: Bohužel je smutné, že slušných motorkářů je málo. Já jsem potkal dost idioti motorkářů v CZ, kteří předjíždí v koloně (pruhu opačná vozidla). V klidu si jedou v pruhu v protisměru a ještě proti autu. Mockrát jsem musel zastavit. Samodřejně jsem je vytroubil. Mě taky vadí motorkáří, kteří jedou na čáře (chvilku jeden pruhu a potom druhý. To všechno bez ukaztel o směru jízdy (dle pravidel silničního provozu v CZ. Mě taky vadí motorkáři, kteří jedou po chodníku kvůli tomu, že je kolona. Jednomu mu jsem ho řekl a divil. Bral, že je to běžná věc motorka a chodnik..
Ano, jsou i v autech takový.
1) podívejte se na statistiky prodejů a jejich podíl... v roce 2012, tedy DVANÁCT LET TOMU tvořil tento segment cca 15% prodejů... dnes do něj spadá POLOVINA PRODANÝCH AUT... ano, najdete mezi nimi pět a půl doopravdy terénních vozů, ale to se bavíme o jednotkách procent... zbytek jsou "auta s obřími kolami" a jiné nesmysly... chcete snad tvrdit, že ztrojnásobení podílu za 12 let není růst? 😄
2) používám metafory... moc složité, chápu...
3) K***** gramatika... I Y snad učí už na základních školách, a navíc, když to ten počítač podbarví červeně, JE TAM CHYBA...
4) boha jeho, vy jste snad skončil své vzdělávání na základní škole? Traktory a náklaďáky jsou "trochu" jiný segment trhu než osobní auta... A nebo proč si myslíte, že koncern VW vydává miliardy na marketing? 😄 to myslíte, že je ještě někdo nezná? 😄 nebo snad máte dojem, že šíří nějakou objektivní a technickou informaci o svých vozech? 😄 podívejte se, jak vypadají jejich reklamy 😄 v televizi, na billboardech zde na seznamu... NULA technických informací, 100% emocí... PROČ ASI? protože lidé dělají rozhodnutí z 99% emočně... a pak přijdou k dealerovi, řeknou mu, že kamarádi mají dítě, a jednou za rok ho budou v tom autě vozit, a on jim doporučí Kodiaqa, protože do Oktávky by se to dítě přece nevlezlo, že 😄 Pak jim připomene, že přece SUVčka jsou bezpečnější (což je lež), a že se jim do toho bude dobře nastupovat, a je dokonáno...
1) To je trh - poptávka. Na tom nic víc nehledej.
2) Co pak ty neznáš malé SUV. To se potom nemůžeš divit, že je hodnotíš jako normální SUV. Už jsem psal, že Kodiaq je podobné octávce.
3) Nic tam nebylo podbarvené. Něco dělá automatické opravy.
4) To spíše ty, když jsi psal o limonáda a řeší se to segment automobilové.
Já jsem zůstal v tohle sektoru. Pokud by jsi měl znalosti, tak by nemusel přecházet do jiného sektoru průmyslu. Za mě u Vás je znalost technických znalosti nula.
5) Proč furt mluvíš o jednom značce a dvou vozech. Přijde mi, že jinou značku jako škoda neznáš (další technicky nedostatek pro tebe). Je evidetní, že jsi v tohle směru zaujatí. Tohle není vina prodejců. Pokud zákazník zákazník má požadavky a hned na první auto řekne ano. To je samo o sobě něco říká. Něco jiného je zkusit několik vozů a prohlídka vozu. K tomu další informace k doplňkách, STK a atd.
6) Jeden důvod bezpečnosti pro SUV - světla led světel. Je blbí pocit, když led světla (za tebou) svíti ti do očí a ty nemáš přehled, co se děje za tebou. Od té doby, co mám SUV, se mě daleko lépe řídí. Zejména od řidičů, kteří rádi leští moje zádní nárazník. Já potřebuji velký kufr. Pokud jsem potřeboval něco převez, tak jsem to tam i tak dostal. Nemusím mít velké auto. To mám kratší o 0.6 než to tvoje. Mám 4x4 s uzávěrkou do 40 km/h.
Zdá se, že už neřešíme téma.
Dále si myslím, že by se už nemělo řešit tvůj problém s autem.
Pokud sis koupil blbě, tak to není problém prodejce ale tvůj. Není potřeba to zde řešit dokola.
ehm 1) kolik lidí REÁLNĚ jezdí terénem 2) kolik moderních SUV terénem projede? 😄 objektivně, nové Kodiaqy mají horší průchodnost terénem než Oktávka ve Skoutu... Pokud by tenhle typ karosérie byl tak skvělý, proč se začal prodávat až v nedávné době? 🙂 a položte si otázku, proč je Coca-cola jeden z nejprodávanějších nápojů na světě? není náhoda, že tolik lidí si vybírá právě tento nápoj, když řada slepých testů ukazuje, že by mohli ve skutečnosti preferovat jiný (ehm Pepsi)? Marketing nás ovlivňuje MNOHONÁSOBNĚ více, než si uvědomujete 😄 A pokud věříte tomu, že "vás se to netýká", tak jste neskutečně naivní člověk... pak už můžete věřit tomu, že politici jsou slušní a čestní lidé kteří chtějí výhradně vaše dobro 🙂 Za celým trendem hledejte pouze vyšší zisky automobilek, a mírnější regulace emisí/spotřeby u velkých vozů... nic víc...
1) Vyrábí se KITT auta? Musel jsem jet po takový cestách, kde byla dira vedle díry několik kilometrů nebo polníma cestama jako objižné trasy.
2) Koukám, že tu někdo neví, že existuje různé typy SUV. Ano, dělají SUV pro silnici (mále SUV -Kodiaqy a atd).
Dále skodovka dělá vozi 4x4 s uzávěrkou (karoserie octávka ale scout). Kodiaqy nevím. Je pravda, že některé SUV jsou škotule (Dacia) nebo normální auto s velkýma kola.(BMW).
To není pravda, že je to poslední trend. Moje se vyrabí od roku (1988 - květen).
Od roku 2012 - 4 generace přešly na malé SUV - typ takový, co popisuješ.
Výhoda je podobnost dílů s jinou značkou. Ano, spolupracuji mezi sebou.
Za mě tedy srovnání mezi těmito vozy nebylo vhodné, protože jsou si dost podobné.
Čekal jsem aspoň sportovní vozy.
Nejlepší marketing pro mě jízda s vozem a reference od dalších uživatelů.
Řešíš auta a najednou limonády. Trochu divné z tvé strany
Pokud chceš řešit marketing, tak co třeba Zetor. Měly výnos a teď 2 roky ztrátu.
nebo Avia. Vyrobila určitý počet kusu a potom konec.
Klidně si to mysli, že politici jsou slušní. To je tvoje věc.
zapomínáte úplně na fyziku... třeba takové GUMY jsou docela dobré v zastavní pohybu do boku... takže pokud by to auto bylo nižší, pohlo by se o MNOHEM kratší vzdálenost, a naopak by SNÍŽILO šanci že skončí mezi chodci...
A jasně, automobilky mají právo vám marketingem vsugerovat cokoliv 😄 nebo snad myslíte, že je lidé začali kupovat sami od sebe? 😄 ne, automobilky mají na SUV větší zisky, a proto je tlačí do popředí jak při vývoji, tak při marketingu... jiný důvod tam nehledejte...
První odstavec. Pokud chceš řešit fyziku, tak může tohle platit ale nemusí. Jsou další aspekty, které mohou ovlivnit tření.
Vozidlo není kitt, aby se mohlo měnit dle potřeby. Zákazník si tedy vybírá auto dle svých potřeb a k čemu ho bude využívat. Navíc není každá nehoda stejný. Je to stejné jako auto může převrátit kamion na bok.
Jaký marketing? Každý subjekt si kupuje podle určité bodů. Pokud zákazník ví, že je možnost, že pojede v terénu, tak si nebude kupovat sportovní vozy - zejména takový, co průchodnost terénu mají skoro nula. Taky si zapomněnl zmínit, že auta ovlivňuje další subjekty (stát) - To znamená, že zákazník kupuje auto s další věci, které nemusí využivat.
Pokud by kupují neměl o vozy tohoto typu zájem, tak by je netlačily do předu.
Mě by zajímalo, jak by mohly něco vsugerovat. Př.: sportovní vozy na přepravování materiálu. Efektivní je přece dodávku nebo vlek.
Chci dům na kolech, tak si zákazník koupí vozidlo k tomu určiné. Žádný marketing na to nemá vliv.
Druhý odstavec je nesmysl.
Závěr: Neumíš číst mezi řádky, když řešíš fyziku.
To poslední video by měli povinně pouštět všem zájemcům o koupi vysokých traktůrků.
Kdyby tam nebylo traktor, tak by energie šla do auta a dostal by hodiny. Klidně je možné, že to auto skončilo na chodníku mezi chodci.
Zapoměn se zmínit, že traktůrek nebude na bříchu. Na vesnici, polních cestách a díry v cestě - žádný problém. Potom se stává, že je omezená rychlost kvůli jedné dírce. To kvůli leštičům vozovky. Dále jsou tu řidiči s nesprávně nastaveních světel - zejména led. U traktoru to nevadí ale ost. jo, protože ti přímo svítí do očí přes zpětná zrcátka - to znamená větší riziko nehod.
Já jsu tedy spíše video o nastavování světel místo tohoto videa.
Si myslím, že každý si má právo vybral auto dle sebe. To, že mu více vyhovuje vyšší - pravděpodobně důvod je nástup a nesedět na zemi.
Dále jsou tu údaje, že nejvíce nehod má BMW. Potom Hyndai (jsou normální i SUV) a potom další značky (které vedou spíše ne SUV). Ovšem žádné značky, které jezdí více SUV (dle tebe traktory). Je tedy jasně vidět, že nehody jsou spíše sportovní vozy a potom normální vozy s SUV.
Ne, musí být pohromadě, protože ta druhá křižovatka je blíž než 50m.
ano, znám křižovatky, kde jsou bud spojené nebo označené postupně (podobně jako fotka). Důležitý aspekt je to, že další cedule nebyla potřeba. Bohužel v tohle příapdě je další cedule (dej přednost v jízdě) na další křižotavce. Tam dodatková cedule není.
Navíc předpokládám, že ta dodatková tabulka není i na první hlavní (prava). Tam bude pouze T křžovatka (podle mě na základě velikosti).
Za mě je špatně označena. Dal bych normální T s označení hlavní v pravo a k následují ceduly bych přidal tu doplňujíci o hlavní v levo. Jedná se pouze o dodatkové tabulky. Snadná oprava. sund a namontovat nové cedule.
Zavěr: Kdyby to bylo, jak psal, tak by nebylo žádné tohle téma, protože by to bylo přehledné. Přitom by stačilo, aby technik udělal kontrolu místo úřadování za stolem.
Když vyjíždím ze dvora na silnici nebo z parkoviště případně nějaké neoznačené místní komunikace také musím dát přednost všem vozidlům i bez červených sloupků. Rozhodující jsou dopravní značky a že jich u nás máme.
Ovšem jsou silnice kde platí přednost z práva - přednost výjezd od garáží. Tohle mají rádi komisaři v autoškole.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Super video. Přišlo mě normální reakce od normální užívatelů.
Chápu Itala.
Akorát ten název. České Lasagne. Byly to zapečené brambory.