Oba motory nižší výkon dohánějí vyšším točivým momentem - 1.5 TSI má 220 Nm a 2.0 TDI rovnou 300 Nm, takže v běžném provozu pojedou na volně krouťáku a nebude je třeba ani drtit v otáčkách, kde ten výkon není.
Výkon je pouhý součin úhlové rychlosti a točivého momentu. Nedostatek výkonu jde pocitově vylepšit tvarem momentové charakteristiky - dostupností točivého momentu v širokém spektru otáček. Nižší výkon ale nejde nějak zachránit vyšším maximálním momentem, zvýšení momentu znamená jen snížení otáček, pokud má výkon zůstat stejný.
Notěpic! Tolik fatálních závad do 110 tisíc km? Beru, že spojku ohoblovali řidičští elévové, ale ten zbytek, to je hrozné.
edit: jinak koukl jsem i na fotky, žádná měděnka na discích = amatérský "autorizovaný" servis.
Měděnka na kolech = napadeno kutilem domácím, obvykle tím napatlá i závity šroubů a zkázu dovrší utažením rázákem co to dá, samozřejmě bez momenťáku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Korektní woke politici zakáží sekery a tím bude problěm vyřešen.
1 odpověď