Oba motory nižší výkon dohánějí vyšším točivým momentem - 1.5 TSI má 220 Nm a 2.0 TDI rovnou 300 Nm, takže v běžném provozu pojedou na volně krouťáku a nebude je třeba ani drtit v otáčkách, kde ten výkon není.
Výkon je pouhý součin úhlové rychlosti a točivého momentu. Nedostatek výkonu jde pocitově vylepšit tvarem momentové charakteristiky - dostupností točivého momentu v širokém spektru otáček. Nižší výkon ale nejde nějak zachránit vyšším maximálním momentem, zvýšení momentu znamená jen snížení otáček, pokud má výkon zůstat stejný.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ta banda mladejch komunistů ať se konečně rozustí. Prosazovali akorát totální kraviny jako daň z cukru, zákaz prokliků v mapách... zločinů komumismu bylo už dost a není třeba k tomu zas směřovat.
1 odpověď