Auto nevypada spatne,verim,ze je i dobre udelane,ale proste 1.5l motor v takovem aute,proste NE.Loni jsem si poprve v zivote koupil uplne nove auto,SsangYong byl take v hledacku,i kdyz jiny model, stejne jako nove SantaFe.Ale kvuli motoru nakonec vyhrala hybridni RAVka,a jsem max spokojeny.Robustni, prostorne a silne auto s normalnim motorem (2.5 benzin).Vyborne se s nim predjizdi.Po 8 mesicich spotreba 5,4l/100 a to ji nesetrim ani trochu.Jen nema rada dalnice(spotreba vyrazne roste), ale ja najedu 90%okresky,vesnice/mesto a jen tech 10% po dalnicich,takze v poho.
A u manželky vyhrál X-trail e-Power 4x4 a je taky spokojená 🙂 .. každýmu vyhovuje něco jiinýho ...
Dobrý den, víte že tomu moc nevěřím? Mě zjistily rs v 17letech. Chodila jsem jako opilá. To po měsíci zmizelo a následně se mi dlouhých asi 10 let nic nedělo. Nebrala jsem žádné léky, jen v ms centru jsem tvrdila že je beru. Magnetické rezonance zůstávali stejné. No pak přišlo bům 😂 dostala jsem pěsti od nemoci. Celou dobu jsem nevěřila že něco takového můžu mít, ale když přijde ataka jako když vám tělem proudí elektrika, tak vám to dojde. Tahle nemoc má klidné období a jeden den se můžete vzbudit a už se nepostavite. Takže jestli se neléčite a je vám dobře tak to neznamená že máte vyhráno 😉. Tahle nemoc je neuvěřitelná potvora.
Mě Rebif taky zhoršil zdravotní stav, takže jsem ho odmítl brát ... a během pár měsíců bylo "líp" ...
Ok, to je dobre…. Tak alespon mam nejake info. Ja tady tema krapama nejezdim…. Koupil jsem zene Ravku, ale hlavne kvuli hybridu. Nicmene po ujeti 500 km jsem byl zklamany…. Myslim ze porovnani s Kodiaqem, se kterym jsem se parkrat projel, je proste ta Skodovka lepsi…. Ale, jak rikam… Porad jsou to auta takove druhorade…. Tak diky za nejake zkusenosti….
a X-traila jste nezkoušel? ...
Ale to přece spolu všechno souvisí! Např. do města nedává smysl pořizovat diesel a sám jste tohle auto označil jako vhodné na městské ježdění. Já třeba mám něco podobného, co měří na délku cca 4,8 metru a na šířku skoro 2 metry. Že se s tím blbě manévruje (parkování, úzké uličky apod.) v centrech měst, je prostě fakt. A nejde o to, že umím řídit, ale o to, že se např. do některých parkovacích stání ani nevejdete (běžně mi vyčuhuje kus auta, i když jsem nacpaný až na nárazník auta naproti, nebo když pravá kola jsou až těsně u chodníku.) A do 4,5metrové mezery se jednoduše nenacpete nijak, kdežto malé agilní auto tam nacpe i nezkušený řidič, protože bude mít luxusních 60 cm rezervu.
rozumím, co myslíte ... ale ja prostě auta velikosti X-trail (=délka kolem 4,7m) neberu jako velký auto ... a problémy s parkováním ve městě fakt nemám ..
No vidite, jak zaujaty nazor oba mame. Pravda bude, jako obvykle, nekde uprostred. To auto muze slouzit, i se totalne po***' 🙂
samo, jako jakékoliv auto od jakékoliv značky 🙂 ... vůbec nemám zaujatý nazor, jen vlastní zkušenost ... ale v tomto případě (dízl od rencka nebo beznzinová atmosfera od japonce) není výsledek u dízlu vůbec překvapivej ...
Na popojíždění potřebujete takovou krávu? Pochopil bych, kdybyste měl např. 4 děti (mám to podobně), ale městský manévrový souboj toto auto jistojistě prohraje, když proti němu postavíte např. hybridní Yaris.
Ve městě je to s běžným hybridem plichta, na dálnici je nepřímý pohon spíše negativní vlastnost (spotřeba, rychlost). Tenhle typ pohonu tu byl už několikrát, dokonce jedno z prvních (polo)elektrických aut (Ampera/Volt) používalo tentýž model pohonu, stejně jako i3 od BMW. A nemůžu si pomoct, nikdy to nebyla žádná díra do světa...
diskuze je o typu pohonu, ne o velikosti auta a jeho "vhodnosti" do města ... a tenhle typ pohonu je do města skvělej ... otázkou je, co si představujete pod "městský manévrový souboj" ... já na tohle moc nejsem, auto jako auto ... bud řidit umíš, nebo ne ... a paradoxně vzhledem k 360 kameře s tímhle v tom městě zaparkuje každej
Jenže pak je na místě otázka, jestli nebude jednodušší a levnější použít běžný (plugin)hybrid - jak na pořízení, tak na provoz.
Za mě je tenhle typ pohonu ideální "mezičlanek" při tom ekošilenstvi, co se tady do nas rve... čistě elektroauto do města na popojizdění kolem baraku, proc ne ...ale jako hlavni(a nebo jedinné) auto pro vetsinu lidi, tak to ještě dlouho není reálné.. tohle kombinuje výhody benziňaku a elektromobilu ...
generátor nebude mít velké ztráty. Jde spíše o to, že velké auto poháněné malým tříválcem bude vhodné tak do města, kde se bude dařit rekuperovat a využívat tak akumulační potenciál malé baterie. Jakmile ale od něj budete chtít mimo město dlouhodobě výkon, aby dodal potřebný příkon elektrickým motorům, pravda se ukáže v plné nahotě.
Jj.. na dálnici to ideální není... ale do města a ježdění "kolem baraku" super.
Dachna za 620, sice hybrid a plná palba, je podle mě už moc. Omezení výbav oproti motorizacím je podle mě velmi špatný krok, ale třeba to Drákulové mají dobře spočítané.
"Plná palba" za 620t? To těžko, když jsou v článku uvedený příplatky za metlu a další balíčky ... takže "plná palba" dle Dacie bude k 700t .. a samo je podstaný, co si pod plnou palbou představujete ... určitě tam nebude head up display, třízonová klima, vyhřívání předního skla, volantu, zadních sedaček, el. střešní okno,el. nastavitelný sedačky ...
Hlavni elektrofanatik jede opet bomby, dekujeme. Sice uz vsichni vime, ze to je naprosto slepa ulicka, ale to vubec nevadi.
Také jsem zapřísáhlý odpůrce téhle ekodemagogie, ale jednou přijde doba, kdy se bude elektroautama normálně jezdit ... v dnešní době ještě mají logiku malé elektroauta do města ... ale tenhle princip pohonu, spojující výhody elektro + benzínu, beru jako rozumný kompromis a přirozený "mezičlanek" k přechodu na elektro ... a doporyčuju zajít si e-4orce v X-trailu vyzkoušet a možná změníte názor ...
Vlastním Qashqai e-power, vloni jsem využil slevu 310.000Kč, takže za sedm set. N-Connecta s parádní výbavou, jednostupňový automat, zrychlení jako u elektromobilu za 7.8, 140 KW, 190 koní, 330 točivý moment. Udávanou spotřebu 5.3 - 5.4 l/100 km, ve městě 5.1 dosáhnu s přehledem v zimě, spíše jezdím do pěti litrů, od léta do podzimu jsem jezdil cca jen za 4.5 max. Po celou dobu jízdy elektromotor roztáčí přední kola, spalovací motor ve městě se zapojí občas, slouží jen jako generátor. A opravdu, v Japonsku už tento typ hybridu funguje asi od roku 2017, pro Evropu od loňského roku ještě vylepšený. Tolik odpověď pochybovačům, kteří se jen uštěpačně posmívají tomu, co vůbec neznají. Místo hloupých výlevů by si měli raději auta od Nissanu prohlédnout v reálu, nechat si leccos vysvětlit a auty se svézt. Pak teprve mohou vydávat soudy. A že je auto poměrně drahé? Za ověřenou kvalitu se platí, někteří opravdoví odborníci říkají, že by se Nissan Qashqai e-power, ale i X-Trail e-power mohly pomalu řadit i k prémiovým vozům. Nevím. Ale zkuste si najít testy těchto vozů nejen u nás, ale také především v zahraničí, a budete se divit, jak jsou skvěle hodnocené. Nikomu nic nevnucuji, každý má nějaký vkus, a to je dobře. A cena? Např. takový VW Tiguan startuje v základu na 899.900,-Kč?
Cena je na dnešní dobu normální... vždyť i "modla" většiny našinců, Octavia 4, stoji jako X-trail a to ná O4 daleko horší vybavu. A souhlas, 99% kritiků v tom nejela, takže ví prd, jak to jezdí ...
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
sedíte výš, lépe se z něho vylejzá a je to i bezpečnější při nehodě kvůli kompresi hrudníku u nízkých aut
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A dál ... Odvezeš v něm čtyřčlennou rodinu na golf, lyže, pod stan... můžeš v něm ve dvou přespat ... odvezeš z obchodu 70 palcovou telku, ledničku, pračku ... lepší sjízdnost lesních nebo zasněžených cest ...