Tady je tolik zlých a pohrdavých komentářů od znalců života. Jistěže měl před přejezdem trati slézt z kola a rozhlédnout se, samozřejmě měl vyndat sluchátka z uší,ale... Kdo měl či má doma puberťáka, ví své.
Cena, kterou za svou lehkomyslnost kluk zaplatí, je dost vysoká. Rodiče toho kluka asi budou mít hodně starostí, jak to s ním nakonec dopadne. Měl štěstí v tom smyslu, že srážku vůbec přežil. Nemyslíš, zaplatíš.
A ty pindy o pokutování, paragrafech a trestech ať si všichni ti pseudoznalci práva strčí za kterýkoli ze svých klobouků.
Co do toho pletete pohlaví. A namistrovaných rozpatlanců, kteří si o sobě myslí, že v osmnácti jsou středobodem světa je spousta. Dnes se hodně proklamuje nezničit v mladém člověku víru ve vlastni identitu. Strašně málo ale to, že ta vlastni identita by se měla uplatňovat hlavně ve prospěch a ne na úkor ostatních.
Jako by tomu dříve bylo jinak. Jen ta pohlaví byla dvě.
tak ty jsi opravdový Čech , prostě posera, nikdo jsme na vojně nefňukali i když jsme od mazáků dostávali kouř , a byli jsme schopni použít zbraň efektivně a ne přemýšlet jak se ta 58 nabíjí !Chtěl bych vidět dnešní 20 - níky jak polní lopatkou si hloubí okop pro ležícího střelce v leže a v noci švanda že , prostě žádné unc - přemýšlej pokud ještě chceš někdy k moři !
No jistě, srandisto.
V Izraeli je vojenská služba povinná od 18 let na tři roky pro muže a na dva pro ženy. Izrael je země, která se umí ochránit. Pokud to budeme chtít také, nebudou stačit pouze špičkové zbraně, ale bude potřeba také dostatek lidí, kteří alespoň nějaké zbraně budou umět ovládat. Spoléhat se na to, že nás někdo ochrání, se nemusí vždy vyplatit.
Jenže Stát Izrael je od data vzniku v jiné vojensko-politické konstelaci, než aktuálně ČR.
Je vcelku legrační číst, jak staří páprdové, kteří absolvovali tzv. ZVS někde před 60 lety, vyzdvihují tehdejší "službu vlasti" do nebes. Jenže technika poněkud vyspěla a moderní armáda potřebuje skutečné odborníky, kteří ji budou umět obsluhovat. Pokud myslíte výcvik miličního charakteru, hovoříme o něčem jiném. Jenže nejsou ubytovací kapacity, není výzbroj ani výstroj. K čemu je pak registrace mužů a žen v branném věku, když je stát není schopen vycvičit, vyzbrojit a vystrojit? O ubytovacích kapacitách nemluvě. Takže je to diskuze o ničem.
Vaši víru nezpochybňuji. Popsal jsem, čeho jsem byl osobně svědkem. Je to o psychické odolnosti. Její trénink formou odloučení je myslím si ten nejmírnější způsob. Existují i jiné způsoby. Házení obranných granátů z betonových okopů je také zajímavý psychologický trenažér. Nebo. Zavřu vás vybaveného prostředky protichemické ochrany jednotlivce do stanu a napustím tam smrtelnou koncentraci jedovatého plynu a dám vám měřící přístroj, aby jste viděl, že když si zděláte masku zemřete. Nechám vás brodit tankem pod vodou. Dám vám kladinu na zem, aby jste ji přešel a pak ji budu postupně zvedat třeba do tří metrů. Vydržíte v zákopu při přejezdu tanku přes zákop? Samozřejmě existují další a další způsoby zvyšování psychické odolnosti. Třeba práce s trhavinami.
Jak je vidět, vás by zocelil leda rok služby u CI5.
Muslimové "pohrdají" jinověrci a ateisty podobně, jako je tomu u křesťanů nebo židů, což pramení hlavně z exkluzivního monoteismu těchto náboženství. Tvrzení o tom, že muslimové "chtějí ovládnout svět" je jen jiná varianta pohádky o spiknutí světového židovstva. A dotyčného atentátníka si (podle dosavadních informací) Němci "pozvali" asi tak jako Češi svou mnohatisícovou menšinu s kořeny v muslimských zemích.
Nepopírám, že islámský extremismus představuje v rámci EU jedno z největších bezpečnostních rizik. Nicméně tím největším rizikem jsou stále domorodí vzteklí prosťáčci, zfanatizovaní internetovými dezinformacemi.
Vyjadřujete se k něčemu, čemu evidentně nerozumíte a vaše rádobypolemika směřuje ke zpochybňování jakéhokoli jiného názoru. Čili s lidmi jako vy nemá smysl se vůbec do diskuze pouštět.
Kritizovat učitele za to, že používají interaktivní tabule a prezentace a že je následně dají žákům, protože jim chtějí pomoci, je pouze ukázkou, že jste nikdy neučila. A pokud ano, tak je mi líto Vašich žáků. “Já to měla těžké, žila jsem v jiné době, kdy tyto věci nebyly, takže vy je taky mít nebudete!!”. To je strašně myšlení. Doba jde dopředu, a to, co platilo kdysi, už dnes nefunguje (přečtěte si nějaké moderní studie o tom, jaké způsoby výuky jsou produktivní). Vy mluvíte o prezentacích, ale nedochází Vám, že spousta těch prezentací je k ničemu, pokud k nim žák neměl výklad. Zároveň si žáci často dělají svoje vlastnil zápisky. Taktéž díky prezentacím a interaktivním tabulím se do výuky dají zapojit zábavné aktivity, které jsou interaktivní a žákům dají víc, než nějaké staré techniky. Obrázky a videa, které jsou lepší na tabuli, kterou vidí všichni a barevně, než buď žádné či na papíru.
Navíc dnes existují stránky, na kterých může učitel vytvořit velmi pěkné aktivity, interaktivní prezentace, quizy apod., které mají velmi pozitivní výsledky.
Víte, pane, v první řadě musí mít učitel srovnáno v hlavě, kvůli čemu do třídy přišel a čeho chce se žáky dosáhnout. Jestli použije ty či ony metody, je na něm. Komenský sám tvrdil, že k efektivnímu studiu je zapotřebí leb železná a zadek olověný.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Strašné.