Celkem dobrý článek jako indikátor toho, v jaké žijeme společnosti. Akorát nevím - zdali mám mít radost, nebo zdali plakat. Ono to ve výsledku není tak lehké. Podle mě ani pláč - ani radost není dost vypovídající. Možná by byl nejvíce vypovídající spíše pocit smutku - ten by se té pravdivé vypovídající hodnotě už hodně blížil.
Celkem hezká nádoba - před několika tisíci lety určitě mohla být hezká. Dnes je spíše asi žádaná jako investice do budoucna anebo že na to prostě mám - anebo se mi to prostě líbí. Ale co je 100-pro je to, že to určitě není poslední předmět - který bude vydražen za takovouhle cenu - přijdou určitě i dražší - dnes jsou v kurzu jak tak pozoruji investice do "prehistorie" - tzn. pravěk ponese cenu. Nejspíše i to, co přiletí z vesmíru - to bude také asi dost ceněné - určitě když to třeba "připluje" z okolního vesmíru.
Někdo tady pode mnou řekl, že se svět zbláznil. No svět také - a někteří lidé obzvlášť. Hodlám se také tak trochu zbláznit - dělám pro to úplně všechno - bez bláznů by byl tenhle svět trochu jednotvárný, ale ne, že to je špatně - to vůbec ne, svět je jako takový nádherný. Však také je na něm vidět pero "Tvůrce". Svět netvořil jen tak "někdo".
Jen bych pro téma článku podotkl - prosímvás je úplně jedno, že elektromobily mají na některé tratě vstup zakázán. To elektromobilům na možnostech jezdit na jiných tratích nikterak neubírá - na jiných tratích mohou klidně zkoušet své vlastnosti. Bezpečnost je na prvním místě, takže se určitě bude tato oblast zajisté na 100 procent zlepšovat - to je jisté. Tzn. bezpečnost bude určitě stoupat. Což je určitě dobře a správně a je to potřebné v této oblasti pokročit. Tzn. třeba zase za nějakých pár let dojde k tomu, že tyto okruhy, které teď zakazují - postupně svoje zákazy zruší. Mimo jiné např. proto, že své okruhy dovybaví nějakým tím kontejnerem s vodou, nebo tam postaví několik nádrží - co já vím, jak se to dá "rozumně" řešit. Jinak porovnávat v jízdních vlastnostech elektromobil a klasiku fosil je o ničem - podobné jako porovnávat motory bez turba a přímosvstřiku které jezdí na benzín a na nitro - také o ničem.
Co chci říci je jediné - tak, jak závody aut začaly, tak také - pokud budou zajímavé - budou pokračovat - ale jedno je jisté - tyto závody začaly svojí atraktivitu motory benzínovými - se všemi projevy, které k tomu patří - tzn. mohutné motory, které řvou silněji než tribuny lidí, které prostě mají "emoce" - to je prostě ta "atmosféra" závodů, vozy jsou slyšet na míle daleko svým projevem - proto jsou tyto závody - a podle mě vždy budou - doménou "fosilních" motorů, právě kvůli té atmosféře, která při těchto závodech probíhá - a na kterou má velmi velký vliv právě ten zvukový projev těch aut.
Tak, že je baterka pěkně nebezpečná - o tom nás zajisté velmi rychle mohou přesvědčit některá videa na youtube. Nu - pokud se to některým lidem nelíbí - tak proti tomu asi těžko někdo něco zmůže. Já bych třeba OSVČ elektromontérům vjezd na trať dovolil - ti jsou již otrkaní, těm by to nevadilo nějaký ten proud.
Dotazník v článku se ptá na to, zdali bych dokázal žít na nějakém místě, kde hrozí nějaké nebezpečí. Já žiji na zemi, kde neustále něco hrozí - a zatím se to zvládat celkem dá. Ale pokud tady na té zemi budou lidé pořád bláznit dál, tak jak doteď blázní - pak to tedy opravdu bude velmi těžké na této zemi dál žít.
Fajn ženská - a co se týče toho jeho "vyježdění" - tak to jsem taky přesně. Ne, že bych jezdil mezi cedulema pořád 70, to ne, ale mnohdy - pokud to jde, také jezdím rychleji. Ale to není specifikum kamiońáka, takhle podle mě jezdí každý, kdo prostě chce "nějak" jet podle toho, aby se u toho přmo nenudil. Bezva projížďka. Hezký den přeji všem.
""Neberme to sexisticky - je to preforma"" - tak tento člověk by zasloužil metál. To myslím vážně - řekl naprosto jednoduchou větou - naprosto všechno a ještě se u toho umí krásně zasmát. Fakt metál. Kdybych měl další dvě nohy zvedl bych další dva palce nahoru...- prostě borec.
-- zálohované lahve mi vůbec nevadí - prostě je vrátím.... - co bych s nimi asi dělal jiného?
Citace z článku - ""Přece jen starý diesel Euro 2 je pojízdná chemička, zatímco zahřátý diesel Euro 6 s DPF i AdBlue ve srovnání s dvojkou čistá oáza."" - konec citace.
-- no nevím, někde jsem četl článek, že moderní auta sice nevypouští tolik nečistot, zato mnohem karcinogennějších, protože jsou to nanočástice. Tzn. mohou bez problému putovat na místa, kam by ve větší velikosti doputovat už nemohla.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
To je to nejhorší, když někdo "ví" všechno. Pak může mnohem častěji přijít problém. Je lepší znát úplně všechno, ale jezdit tak, jako kdybych nic nevěděl. Pak je člověk připraven na všechno, co se může stát - a unikne z nebezpečných situací bez šrámu.