Celkem dobrý článek jako indikátor toho, v jaké žijeme společnosti. Akorát nevím - zdali mám mít radost, nebo zdali plakat. Ono to ve výsledku není tak lehké. Podle mě ani pláč - ani radost není dost vypovídající. Možná by byl nejvíce vypovídající spíše pocit smutku - ten by se té pravdivé vypovídající hodnotě už hodně blížil.
Celkem hezká nádoba - před několika tisíci lety určitě mohla být hezká. Dnes je spíše asi žádaná jako investice do budoucna anebo že na to prostě mám - anebo se mi to prostě líbí. Ale co je 100-pro je to, že to určitě není poslední předmět - který bude vydražen za takovouhle cenu - přijdou určitě i dražší - dnes jsou v kurzu jak tak pozoruji investice do "prehistorie" - tzn. pravěk ponese cenu. Nejspíše i to, co přiletí z vesmíru - to bude také asi dost ceněné - určitě když to třeba "připluje" z okolního vesmíru.
Někdo tady pode mnou řekl, že se svět zbláznil. No svět také - a někteří lidé obzvlášť. Hodlám se také tak trochu zbláznit - dělám pro to úplně všechno - bez bláznů by byl tenhle svět trochu jednotvárný, ale ne, že to je špatně - to vůbec ne, svět je jako takový nádherný. Však také je na něm vidět pero "Tvůrce". Svět netvořil jen tak "někdo".
Nerozumíte.
Mluvím o ubrečenosti, českých plačkách, věčné nespokojenosti a přinasranosti, stěžování si jak se mají mizerně, přestože se jim nic hrozného neděje a žijou v relativním klidu, míru a bohatství.
Věcná kritika je ok,ale co je moc, to je moc. 😃
Bouřit se proti totalitě je úplně jiná disciplína 🙂
Nerozumím - není se co divit. Kritiku může zvládnout pouze někdo.
"Jde například o riziko úniku toxických a hořlavých plynů v případě nehody vozu a poškození baterie." Ale, ale. Vždyť jsou tak bezpečné a hlavně ekologické. Nebo že by ne?
Pane Blažek- nějaký pan Nový mi řekl, že bych se vám měl omluvit - pokud na tom trváte - velmi rád se omluvím, ale po pravdě - nevím za co? Pokud jsem vás nějak urazil - pak ano - omlouvám se - ale urazit jsem vás vůbec nechtěl. Prý máte pravdu v tom, že při nehodě vozu vzniká riziko vzniku hořlavých plynů a něčeho toxického" - ale to při hoření klasického vozu samozřejmě dochází také - pouze - ano - pouze možná nejspíše v menší míře. Souhlasím s tím - a videa to dokazují, že uhasit takové vozidlo jde buď těžko - nebo spíše vůbec - bez přispění "kádě s vodou". Ale takový problém může nastat u fosila také - když nádrž praskne a vyteče - tak rozlitý benzín začne hořet ve velkém také - akorát s tím rozdílem, že to pak eventuelně "jde uhasit" - píšu v uvozovkách - někdy ano, někdy také ne. Prostě to tak je - tak to prostě je. Mě kupodivu neštvou auta jako taková - ani jejich baterky - naopak - auta jsou skvělá v uvozovkách - jsou prostě skvělá - je to další pohon doplňující možnosti toho, jak se člověk může hýbat v tomto světě - a je to bezva, fakt bezva. Mě štve úplně něco jiného - mě štve ta politika která je s tím spojena - nic jiného mě nezlobí. Ať si závody vyrábějí co budou chtít - ale ať se do toho nepletou politikové. Nic více - nic méně.
Pokud vám to nedošlo, tak on má pravdu...........takže , co nyní uděláte s tou vaší ,,chytrou" glosou? Omluvíte se? Bylo by to na místě.
Ale já proti pravdě pana Blažka nikterak neprotestoval. Já jsem jen - jak správně pravíte - pouze tzv. "odlehčeně" glosoval jeho pocit "nebezpečnosti". Nic více - nic méně. Ale pokud by tedy jste si myslel, že bych se měl panu Blažkovi omluvit - tak klidně - není vůbec žádný problém. Ale to musím samozřejmě založit nový příspěvek.....
Jen bych pro téma článku podotkl - prosímvás je úplně jedno, že elektromobily mají na některé tratě vstup zakázán. To elektromobilům na možnostech jezdit na jiných tratích nikterak neubírá - na jiných tratích mohou klidně zkoušet své vlastnosti. Bezpečnost je na prvním místě, takže se určitě bude tato oblast zajisté na 100 procent zlepšovat - to je jisté. Tzn. bezpečnost bude určitě stoupat. Což je určitě dobře a správně a je to potřebné v této oblasti pokročit. Tzn. třeba zase za nějakých pár let dojde k tomu, že tyto okruhy, které teď zakazují - postupně svoje zákazy zruší. Mimo jiné např. proto, že své okruhy dovybaví nějakým tím kontejnerem s vodou, nebo tam postaví několik nádrží - co já vím, jak se to dá "rozumně" řešit. Jinak porovnávat v jízdních vlastnostech elektromobil a klasiku fosil je o ničem - podobné jako porovnávat motory bez turba a přímosvstřiku které jezdí na benzín a na nitro - také o ničem.
Co chci říci je jediné - tak, jak závody aut začaly, tak také - pokud budou zajímavé - budou pokračovat - ale jedno je jisté - tyto závody začaly svojí atraktivitu motory benzínovými - se všemi projevy, které k tomu patří - tzn. mohutné motory, které řvou silněji než tribuny lidí, které prostě mají "emoce" - to je prostě ta "atmosféra" závodů, vozy jsou slyšet na míle daleko svým projevem - proto jsou tyto závody - a podle mě vždy budou - doménou "fosilních" motorů, právě kvůli té atmosféře, která při těchto závodech probíhá - a na kterou má velmi velký vliv právě ten zvukový projev těch aut.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
To je to nejhorší, když někdo "ví" všechno. Pak může mnohem častěji přijít problém. Je lepší znát úplně všechno, ale jezdit tak, jako kdybych nic nevěděl. Pak je člověk připraven na všechno, co se může stát - a unikne z nebezpečných situací bez šrámu.