Takhle to dopadá když články opisují lidi bez technického vzdělání. Tahle hloupost se tady šíří už několik let a pravidelně se objevuje se začátkem zimy v různých obměnách na různých webech. Chtít po spalovacím motoru práci pokud není zahřátý na provozní teplotu je rozhodně horší než ho nechat rovnoměrně prohřát, tím vymezit provozní vůle a potom teprve zatížit. A pohádky o vážném poškození motoru pokud ho necháte běžet na volnoběh může napsat jen naprostý technický analfabet.
Je to pristé živnostník stráví víc času administrací dalšího systému tak tento náklad jednoduše promítne do ceny koncovému zákazníkovi. Reálně to nic navíc nepřinese v dnešní době kdy všichni platí kartami nebo přes platební brány je EET pravěk a jestli někdo podvádět chce tak ho nějaké EET stejně nezastaví. Daleko důležitější je aby lidé viděli, že zaplacené daně se využívají účelně a má smysl je platit.
To je přesně typ článků který elektromobilitě nepomůže. Opět a dělají to oba tábory se uvádí jenom informace hodící se do argumentačního schématu. Většině lidí je vcelku jedno co to auto pohání ale řeší praktičnost použití v poměru k ceně. V Číně je elektroauto levnější než spalovák a taky má výrazně levnější provoz díky levné elektrické energii. To znamená lidé jsou ochotni strpět jisté omezení v použitelnosti vozu výměnou za finanční výhodnost. Udělejte to samé v Evropě a elektroauta vytlačí v prodejích spalovací velmi rychle. Informace, že automobilky nechtějí elektroauta prodávat je holý nesmysl, vždyť veškeré reklamy jsou téměř výhradně na bateriové vozy. Jiná věc je, že nejsou schopny nabídnout elektromobil v přijatelné cenové hladině. Místo toho to řeší tím, že zdražují auta se spalovacím pohonem. Výsledek je, že se prodeje zmenšily a vidíme jaké mají díky tomu problémy. Sám se elektromobilu nebráním a docela se na dobu kdy budou funkční levné a dostupné těším. Vývoj jde rychle kupředu ale ta doba tady ještě není.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Na tohle se nedá napsat nic slušného.