Víte co je záporná cena elektřiny? Zajde slunce za mraky, fotovoltaika nedodává, distribuční síť ji okamžitě nahradí z "jiných zdrojů". Zasvítí slunce, distribuční síť si ale s takovým přebytkem náhle a okamžitě neporadí, proto platí za to, že tuto nadbytečnou energii někdo rychle odebere. Odebere ne zadarmo, odebere a dostane za to zaplaceno. Z našich peněz. A fotovoltaika i za tuto energii dostane i tak, také zaplaceno a znovu z našich peněz. Pane Stanjuro . . odvahu, je to silný a bohatý protivník.
To není tak úplně pravda. I výrobce z fve se dostane v tu chvíli na záporné ceny, takže nedostane zaplaceno ale naopak, zaplatí za to že dodával El energii. Během léta se to stává poměrně dost často.
Pozor!
Pokud máte od státu zřízenou datovku jako OSVČ, tak to není totéž jako datovka běžného občana.
Já na to narazil a divil jsem se, že mi úřady v soukromých záležitostech neposílají korespondenci do datovky.
Byl jsem z toho úplně mimo, protože jsem se naivně domníval, že tím jsem vlastně zabezpečený, aby se mi úřední dopis neztratil poštou,...
Podle mě pokud stát něco zřídil, měl by to hlavně stát používat, jinak to totiž vůbec nedává smysl a pak tedy samozřejmě vyhozené peníze.
Může to přepsat na firmu, resp. na bílého koně - podvodníkovo jméno by nikde nefigurovalo.
Ale jinak ten článek vůbec není přesný, hlavně v tom, že dopisy z katastrálního úřadu chodí vždy doporučeně a navíc dva - oznámení o zahájení řízení a po měsíci o úspěšné změně/vkladu. A takto doručené dopisy už je pro podvodníka velmi obtížné odklonit.
Co mě teda udivuje, když KU je státní instituce a stát nám všem nařídil datové schránky, proč je katastr nepoužívá, tím by se dopis nemohl ztratit a podobně.
Mýlíte se! Tyto kontroly hlavně emisí vyřadí novější naftové auta s filtrem pevných částic. Mnohem starší benzínové auta problémy nemají pokud teda motor nebere olej a z výfuku neletí modrý dým.Tyto kontroly donutí lidí zbavit se problematických novějších naftových aut a koupě starších benzínových kde s kombinací lpg jezdíte levněji než naftové a bez problémů na emisích.Tento hon na emise pouze zařídí víc starých aut v provozu.Už nyní je vidět návrat na silnice aut vyrobených před rokem 2000. Kupka není vzdělaný v oblasti techniky a automobilového průmyslu,ani není automechanik tak to nemůže nikdy pochopit.Taková Felicie 1.3 MPI udělá emise vždy.......
Jestli není vzdělaný Kupka, to je možné, ale co celý Europarlament? Od nich přichází tyto nesmyslné normy, kterých se obávají i výrobci automobilů.
no, že jel na STK s 4letým autem..hmm v jakém stavu jsou vstřikovače? Turbo? Jaké palivo tankuje? Ono na to auto a jak se chová máte vliv také vy, pokud jezdím klobouček, tak má turbo problém s regulací, pokud tankuji levnou naftu, tak se auto hádá.
Ono jde hlavně o to že kvalita všeho na autě šla rapidně dolů.
Ne. Primarne je problem v neudrzbe vozidla a nevhodnym pouzivanim - diesel obecne neni vhodny jen na kratke trasy. Ani na zapade nemaji kazdych pet let nove auto a provoz je tam casto tak drahy ze ve mestech ho ma mene lidi nez v CR a casto jen male vozy.
Hlavně vládou prosazována bioložka. Viděl jsem svoje vstriky po šesti letech.
9
Sledujících
0
Sleduje
9
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
protoze je panem sveho casu a vydelku
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To teda není pravda