Tím bych se moc nechlubil. Před 15 lety dcera jezdila závody do vrchu a postavil jsem ji Fiestičku 1,4 16v atmosféra a na brzdě dala 140 hp na kolech. A točila 9000 ot. A to amatérsky na dílně. A fabrika co se ohání miliony a stovkami rádobyingenýrů “ . Tak to teda žádný zázrak. Kdejaký šikovnější tuner má v autě dvakrát tolik.
Politika automobilek je scestná. Již jen to že si chci koupit Mercedes a v něm je motor Renault. Chci Forda a v něm Peugeot. Chci Mini cooper v něm Bmw. Vždy jsem kupoval auto podle motoru co se mi líbil. A tak jsem skončil u Jeepu americké verze s motorem 4,7 Jsem automechanik a vězte že ceny dílů nenažrané Evropy jsou zlodějna sama. Už jsem dospěl k tomu že díly na evropská auta objednávám v Usa vyjdou i s dovozem levněji. A co se týká ev vozidel tak to co s tím automobilky udělaly je začátek konce. Auta jsou výrazem lidí co chtějí sousedovi ukázat ( já na to mám) Velká neforemná nacpaná el. blbostma . Kolik věcí z tzv plné palby používají majitelé každý den? Asi 30% zbytek je k ničemu. Kolik těch ev aut evropské verse má tažné na víc jak 1000kg . Že se zastánci green dealu neptají lidí v zatopených oblastech zda by nechtěli ev, když jim tam již měsíc nejde proud. Že za ev nejde připojit ani malý vozík na 750kg na dovoz či odvoz materiálu. Mám pocit že zastánci ev jsou sobečtí sebestřední a nedomýšlí věci do detailů. Co bude dělat farmář v horách když potřebuje obstarat zvířata , co lidé co nebydlí ve městech ale na samotách . Já rád jezdí na dovolenou po zemích které nejsou nacpané turisty v hotelích . Co si mám koupit za ev abych projel Rumunsko - Alpy. Albánii hory. Podkarpatskou Rus . Nechci se pohybovat jen po dálnicích jíst v Mekáči. Bez dotací by již z 90% výrobci ev krachly.
Je mi 61. Do důchodu za pár, ve firmě co jsem pracoval, díky tomu že se nakoupil nový vozový park a stavební technika , čímž pro mne nebyla práce jelikož vše muselo do značkových servisů a po odmítnutí práce ze strany firmy skončil na ÚP. Tam mi nabízeli práci s platem učně. Opravdu 21300 hrubého za to nedělali ani přidavači. Poslal jsem životopis na dvě tři agentury a za pár dní jsem nestačil brát telefony. První co jsem jim připomněl byl věk . Pak praxi v oboru. A to že jsem zvyklý kopat za firmu co mě platí. Jsem motorář s 30 letou praxí. Vybral jsem si servis který se mi líbil . A to dojíždím 20km . Šéf je ve věku mého syna a vůbec mi to nevadí. Je spokojený že je jeden z mála servisů co opravuje motory. Od potkaných po generálky veteránů.
Pánové , všechny emisní vychytávky fungují až po dosažení provozní teploty , do té doby z toho létají slušné ( dobroty) . Stejně tak jako z nefunkčních katalizátorů a filtrů pdf. To že nová vozidla polykají olej je opravdu vlivem emisních norem. Nejmenší tření mají motory co jsou ojeté. Nový motor je postaven tak že má pár setin materiálu k provozu. Staré ( konstrukčně) motory měly na provoz desetiny mm. A to nemluvím o stíracích kroužcích nové konstrukce, to je opravdu supr výmysl. Jsem motorář a žádný motor co si postavím do rodiny my olej nežere. Všechny jezdí od výměny do výměny.
musel jsem na učební obor instalatér,jelikož jsem měl 4 z dějáku a tona automechanika nestačilo. po učňáku jsem si dodělal strojní průmyslovku a pak i toho automechanika.dnes už jsem skoro v důchodu a stále mě přemlouvají serv isy ať nechodím,že mě dobře zaplatí.Jsem motorář. Umím dělat rukama a tu přiblblou maturitu mám taky. Syna jsem přemluvil ať jde na obor s maturitou.Měl v oblibě elektriku a dnes říká že je rád že mě poslechl.Má dost spolužáků co šli na gimpl a jsou sic e s maturitopu ale nepoužitelný pro život.Nic neumí,vše platí.A bude hůř.Dnešní depresivní generace je marná.Nic neumí,jsou nešikovnmí hlavně že ovládají telefon a sociální sítě,ale chcípnou hlady.
moje zkušenost je trochu jiná.Bílé suv a mezikus mezi volantem a pedálama je blondýna 18-25 mající stále telefon na uchu,vozidlo neovládající.pro ty co mě budou odporovat a tvrdit že závidím , tak já mám RAM 5,7 a moje žena Jeep 5,7 a je nám 50+.A jako dement opravdu neparkujeme.Je to o hodnotách a slušnosti
Plně s nimi souhlasím.Pokud někdo chce někde žít měl by dodržovat zákony a zvyky dané země a ne silou prosazovat to svoje.Pokud se Evropa neprobudí tak zhyne na přílišnou humanitu a toleranci, která je kontraproduktivní vůči původním obyvatelům.Budou vznikat uzavřené komunity ,venice malá města a lidé se budou bránit .Politici nechtějí vidět jak lidé odcházejí z velkých měst kde není bezpečno ani ve dne.I u nás se lidé co pracují a chtějí žít v klidu a ne poslouchat řev těch co berou dávky,bát se o auto že ho tito vykradou poškoděj,takl se stěhují do vesnic a do hor aby mohli žít v klidu.Už je pár vesnic kde ti co tam bydlí rozhodují o nově příchozích jestli je budou chtít za sousedy.Ano je to nezákoné(tento zákon je od těch kterých se problém netýká)ale funguje to a je u nás klid a žije se v klidu a pohodě.A teď jsme založili spolek který pod hlavičkou která nic neříká spojila chlapy a za přispění instruktora si osvojujem obranu ,ochranu kdyby něco.A tohle je jediná obrana klidného života našich rodin
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nějak mi to evokuje Bronco. A ten infoteinmemt je v terénu opravdu důležitý a pěkně bezpečně ovladatelný. Je vidět že konstruktéři nevytáhli paty z města. Používam čistokrevný off-road s uzávěrkami diferáků , prahy mám nad koleny a i tak mám kolikrát nutnost použít naviják . A určitě nepotřebuji zbytečný digitální nesmysly. Je to rádoby off road pro ty co se tváří jako drsňáci od holiče a ráno jsou dvě hodiny v koupelně. Pozval bych majitele aby jel se mnou na výlet do Rumunských hor do Banátu.Vsadím si na svého Pepeho z roku 89 nebo Gryzlíka z roku 99.