Norsko jde proti trendům? Fajn. A co třeba Německo?
Ačkoli elektromobily postupně nabírají na popularitě, zůstávají pro většinu obyvatel nedostupné. To je způsobeno především jejich vysokou cenou, která je pro běžné spotřebitele často nepřekonatelnou překážkou. Studie ukazují, že elektromobily si pořizují především bohatší vrstvy obyvatel, zatímco pro střední třídu a nižší příjmové skupiny zůstávají elektromobily nedostupné. Tento trend je v Německu výrazný a vyvolává rozhořčení mezi daňovými poplatníky. Ti jsou totiž nuceni přispívat na dotace, které ve finále slouží hlavně majetnějším obyvatelům. Podle německého zpravodajského portálu Focus tak dotace na elektromobily ve skutečnosti „obdarovávají bohaté zelené“.
"Protože je zřejmé, že překážkou je infrastruktura, obě automobilky vyzvaly světové vlády, aby investovaly do vodíkové infrastruktury." Tím to nevyřeší... Měli by si vzít příklad ze společnosti Hyperion, která začíná budovat síť mobilních plnících stanic pro vodíková auta (například na parkovištích velkých nákupních center) po celých Spojených státech. Její strategie dodávek energie se tak podobá strategii Tesly, která vystavěla rozsáhlou síť nabíječek, aby povzbudila motoristy ke koupi svých elektromobilů, přičemž celosvětově už vybudovala více než padesát tisíc superchargerů. 😎
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
„Pokud zařízení prošla všemi certifikacemi, což se dá v případě Tchaj-wanu čekat, tak se dá předpokládat, že docházelo k testování.“
Vtip je právě v tom, že zařízení nebylo vyrobeno na Tchaj-wanu. 😎📯