Ano... dostat zbozi pres Andy bude velmi jednoduche a levne...
List The Wall Street Journal upozornil, že to bude první přístav, který umožňuje přijímat ty největší nákladní lodě na pacifickém pobřeží Jižní Ameriky. Půjde tak přepravovat měď a další suroviny z Peru, Chile nebo Brazílie přímo do Číny. Protože se nebudou muset překládat v mexickém Manzanillu nebo v severoamerických pacifických přístavech, zkrátí se doprava o deset dní. Současně tudy bude moci proudit do Jižní Ameriky levné čínské zboží i čínské elektromobily. 😉
Nechci soudruhům z Bruselu kazit radost, ale zkrácení dopravy čínského zboží na americký kontinent zhruba o třetinu, to je hlavní důvod, proč se Čína rozhodla v peruánském městečku Chancay podstavit obří přístaviště, kde budou moci kotvit i ty největší nákladní lodě světa. Díky tomu, že už nezbude nutné překládat náklad v mexických a severoamerických přístavech bude doprava o deset dnů rychlejší. Otevření peruánského přístaviště by se ještě letos měl zúčastnit čínských prezident Si Ťin-pching. 😉🚗🚗🚗
Jaká auta jsou německá? Škoda je česká firma, daní zde, platí odvody zde, zaměstnává zde. Ty naopak nemáš tušení.
Škoda Auto má jediného akcionáře, valná hromada se nekoná a její působnost vykonává tento jediný akcionář - VOLKSWAGEN FINANCE LUXEMBURG SA se sídlem v Lucembursku, Lucemburské velkovévodství. Orgány společnosti jsou: dozorčí rada, představenstvo a výbor pro audit. 👓
Do role největšího zdroje emisí skleníkového plynu CO2 jsou Evropskou komisí pasována auta se spalovacími motory, která je třeba nahradit vozidly plně elektrickými. Přestože Evropský parlament na svých internetových stránkách přiznal, že „výroba a likvidace elektrických aut zatěžují životní prostředí více než běžná auta“ a že úroveň emisí z jejich provozu „závisí na způsobu výroby elektřiny“. A tak Evropská komise (EK) kvůli zachování stěžejní role elektromobility, která dovedla evropský automobilový průmysl do současné krize, brání vydání právního předpisu o dekarbonizaci silniční dopravy v EU, v níž by podstatnou roli sehrávala uhlíkově neutrální e-paliva zvaná též eFuels, tedy alternativními paliva, pod kterými se rozumí syntetická paliva nebo zdroje energie, mající potenciál zvýšit environmentální výkonnost odvětví dopravy. Takový předpis by zachoval spalovací motory v autech, vyráběných po roce 2035.
To je bude vyrábět asi pan Findejs (viz. Dva roky prázdnin ) .
Přeměna CO2 na paliva a chemikálie s vysokou přidanou hodnotou přilákala v posledních letech celosvětový zájem, protože nejenom přispívá ke snižování emisí, ale také produkuje cenné chemické komodity. Společnost Infinium a francouzská společnost Engie, zabývající se výrobou a distribucí elektřiny, jejímž hlavním akcionářem je francouzský stát, vytvořily partnerství pro spolupráci na jednom z největších oznámených komerčních zařízení pro výrobu eFuels v Evropě, které využije technologii společnosti Infinium k výrobě e-paliv pomocí z ocelárny v Dunkerque zachyceného oxidu uhličitého. Reuze má přeměnit cirka 300 000 tun škodlivého CO2 na více než 100 000 tun e-paliv každým rokem, kdy tento projekt také přináší prospěšný hospodářský růst přístavu Dunkerque. A nutno k tomu podotknout, že společnost Infinium pracuje na několika dalších projektech výroby kapalných paliv z CO2 jak v EU, tak v USA, Japonsku a Austrálii. Strejda Google řekne víc...😎
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Na syntetická paliva zvaná e-Fuels můžou hned od zítra jezdit úplně všechny automobily se spalovacími motory (v Evropě jich je dnes 27 milionů), neboť e-Fuels jsou s těmito motory kompatibilní. Jenže výrobě syntetických paliv hází Evropská komise klacky pod nohy a trvá výhradně na elektromobilech. Proto se také nezačala e-paliva vyrábět ve velkém a jejich cena je dosud mnohem vyšší než konvenční palivo, tedy benzín a nafta.😕
Pokud bydlí v paneláku, může klidně dobíjet na veřejné dobíjecí stanici. Až bude dostatečné množství elektroaut, bude i dostatek dobíjecích stanic. Navíc se mi líbí, jak má každý strach o nabíjení aut lidí, co bydlí na sídlištích a přitom tam tak dvě třetiny řidičů, když přijedou dnes k pumpě, tak tankují za "pětikilo".
Ještě je dobré připomenout, že vybudovat nabíjecí místo pro EV je mnohem jednodušší, než postavit benzínovou pumpu. Za pár let může mít veřejné nabíjecí místo klidně každá druhá firma s vhodným pozemkem.
Asi žijete v jiném státě. Stavět benzínové pumpy u nás není třeba, neboť u nás máme hustou síť čerpacích stanic, po dlouhá léta budovanou.😎
No já spíš vidím, že elektroaut potkávám na českých cestách čím dál víc. Nakonec to dopadne jako s LCD televizory nebo dotykovými mobily. Nejdřív to všichni odmítali a za chvíli to měl každý.
Pujčte si na týden Teslu, Škodu Enyaq nebo Kiu EV6 a uvidíte, že zpátky do oktávky v dehtu se vám moc chtít nebude.
Určitě jich potkáváte stále víc. Ale u těch potkávaných aut nerozeznáte, zda patří některé větší firmě, nebo některému z dobře situovaných podnikatelů (živnostníků, co mají IČO) nebo lidem, co žijí od výplaty k výplatě a bydlí ve velkém městě na sídlišti. 😎
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Dva se perou, třetí se směje: Volební modely naznačují, že KSČM by se mohla s 5,8 % hlasů vrátit do Poslanecké sněmovny.