Nepůjdu volit nikoho. Ze solidarity s těmi, kteří se voleb z důvodu postižení mimořádně katastrofálními povodněmi účastnit nemůžou a mají pochopitelně zcela jiné starosti a priority. Kdo s nimi není solidární, je hyena.
Také letos poprvé nepůjdu volit ze stejného důvodu jako vy. Hned mě to napadlo, když na žádost některých starostů z postižených obcí a měst vláda řekla, že TO NEJDE, volby posunout. A nejsem přihlouplý jedinec, jak píše dále pan Luděk Němec. Mám právo na svůj názor a na své rozhodnutí NEJÍT volit.
Když dovolím žákům mít v matematice (SŠ technického směru) mobil, je to stejné jako u Vás. Případně navíc použijí k výpočtu umělou inteligenci - stačí vyfotit zadání a získají kompletní řešení. Když před testem nechám odevzdat mobily, mnozí nevypočtou nic z toho, co předtím s umělou inteligencí. OPRAVDU MÁME DOSÁHNOUT TOHOTO CÍLE? Pak žasneme nad neúspěšností v matematice u MZ i na VŠ technického směru. Náš Školní řád mobily v hodině bez dovolení zakazuje. Přesto v každé hodině musím zákaz opakovat.
Přesně tak u nás ve škole.
Když jsem učila na SŠ angličtinu, taky jsem si říkala “bože, co s nima na tý základce dělají? Vždyť neumí mluvit, základy gramatiky málokdo správně...“ a pak jsem přišla na ZŠ, viděla ten materiál a už se nedivím ničemu. Už od školky se neustále snižují nároky, aby vůbec mohly být naplněné třídy a někdo se někam posunul. Koneckonců i na tu SŠ jsou nakonec přijati, jinak byste měli poloprázdné třídy. A tak to jde až na VŠ a dále do zaměstnání. Kdo za to může? My všichni, celá společnost, která produkuje zpovykané přecitlivělé jedince, kteří čekají, že se ostatní přetrhnou, aby se nemuseli sami moc namáhat, pač jinak by mohli být přetížení a mít trauma.
Souhlas. Je to šílené. Ani nesmím dát studentům domácí úkol, ani jim nesmím předepsat, jaký mají mít sešit, který stejně nesmím kontrolovat. Už se těším za 3 roky do důchodu.
Učím matematiku na střední škole. Nefér ze strany žáků a hlavně rodičů je, že chci, aby se naučili středoškolskou matematiku. Například zlomky, procenta, obsahy a objemy a podobně. Ze základní školy přijdou na střední (nechápu, že udělali zkoušky) žáci, kteří nechápou ani ty zlomky. Tak co tam s nimi pak máme dělat? Učit je na střední škole sčítat a odčítat?
Asi máte jinou zkušenost, z těch, které znám já, to nevyžaduje nikdo, všichni se snaží mluvit česky a po dvou a půl letech už jich většina mluví naprosto plynně.
Učím na střední škole s ti Ukrajinci, kteří k nám přijdou studovat většinou český moc neumí. Jde jim hlavně o to, aby " studovali", brali soc. dávky a měli další výhody.
Mnoho studentů VŠ studium nedokončí, studují často jen kvůli statutu studenta. Měli by jít pracovat a ne jen využívat stát, který jim platí zdravotní pojištění, rodiče mají daňovou slevu, využívají různé další slevy a výhody. S takovým přístupem dnešních "sněhových vloček" se z toho srabu nikdy nevyhrabeme.
POSLANCI evropského parlamentu berou obrovský plat a za to vymýšlejí takové bohapusté nesmysly? Kéž bychom z té šílené EU vystoupili. Když vystoupila Británie, všichni prorokovali, jak to bude pro ni ekonomicky hrozné. A vida - nic hrozného se neděje, jenom nemusejí poslouchat ty nesmysly z Bruselu.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Koho dnes zajímá volební model? Mě tedy ne. Mě zajímá, jak se vláda postará o lidi, kterým povodeň vzala vše.
1 odpověď