Honimíre ....překlep.Nevim jak to mají ostatní,ale napíšu dvě písmena a slovo se samo doplní,pokud to nezkontroluji,chyba je na světě.To je jak u tabletu,tak u mobilu.Takto nachytaš více lidí.A pokud se z toho raduješ a máš potěšení,budiš ti to přáno.
"vzdala" je asi jako překlep odpustitelné, ale "budiš" nikoliv. :D
Proč na Olympiádu jede tolik sportovců když medaili stejně nezískají to bude stát penez
No a co jako. Olympijské hry jsou absolutní vrchol toho, kam až to sportovec může dotáhnout. Původní olympijská tradice je téměř 3000 let stará, sahá tak daleko před náš letopočet a váš trápí, že to bude stát hodně peněz. No a co. Ty peníze místo sportovců stejně nedostanete. Sponzoři a fondy mají tyto peníze vyhrazené přímo na sportovní odvětví a pokud by jelo méně sportovců, tak na tom rozhodně nezbohatnete, tak vám to může bejt uplně u prďky. Svými komplexy byste nejraději obral sporotvce o možnost porvat se se zbytkem světa o to, kvůli čemu od dětství dřeli. Což se o vás, kterej sedí u gauče říct nedá.
Rád bych viděl tu cenovou kalkulaci té částky 620 000 Kč měsíčně, což by měla stát léčba pana Lavičky.
To je jednoduchý. Několik (někdy i desítky) let výzkumu - to se samo nezaplatí.. lidi, technologie, materiál, přístroje. Nebo myslíte, že vědci pracují zadarmo? Kdyby tam nebyla žádná návratnost, nikdo by do výzkumů nelifroval peníze.
Počet medvědů jsem napsal podle článku,že jich může být ( a zřejmě také je ) víc je možné. Tím pádem jsou ti mladší vytlačováni jak píšete . Ta regulace bude nevyhnutelná ,už jsou i v Beskydech,před pár dny byli viděni na Zlínsku...
Je to tak, sem zvědavá jak to vymyslí, protože tohle je opravdu nepříjemně vyeskalovaná situace.
Tento komentář byl smazán uživatelem.
To je blbost. Slovensko má rozlohou kapacitu na nějakých 300 medvědů. Teď je jich tam 1300 a nejspíš ještě více. Vlivem toho, že jsou silně teritoriální, jsou svým vlastním druhem vyháněni stále blíže k civilizaci. Což je samozřejmě důsledek přemnožení. Nic jiného v tom nehledejte.
1300 medvědůje na Slovensko přespříliš ,každý potřebuje své teritorium. Nezbyde než stav zredukovat , až někdo zemře bude pozdě. Medvěd by se měl člověku vyhýbat a ne chodit do měst či vesnic,jenže jsou přemnožení a hledají potravu všude.
1300 je hodně hrubý odhad, někde se psalo o tom, že by jich mohl být až dvojnásobek. Jsou extrémně teritoriální a v důsledku přemnožení jsou mladší a mladší medvědi vyháněni z teritorií jiných medvědů.. a tím ze už nemají prostor, tak jsou jinými svého druhu vytlačováni blíže a blíže civilizaci. Bohužel. Ono to vypadá, že díky regulím EU se počty medvědů už dávno vymkly kontrole a pokud s tím něco neudělají, bude už jen hůř.. a to jsem milovníce zvířat.. ale čeho je moc, toho je moc.
Před reko tam technické zabezpečení bylo ( staré , původní jako v cele ČR) ale po reko se již nevrátilo, nemodernizovalo, naopak zabudovalo to kolejiště nove , nejlepší… ale nezapojilo. A tudíž zůstaly jen semafory jak za Ferdinanda, naštěstí svítící barvami.
Ano, to já samozřejmě vím.. ale nic to nemění na tom, co jsem napsala.
Nicméně: nevím o tom, že by existovala regína s ETCS.
Pokud je stroj odstavený a samovolne ( ve spádu) se rozjede protože není zajiště ný, je ETCS jen součástí mrtvé pohybující se hmoty.
Ano ETCS má několik " režimů" popsat je všechny nevejdu se do políčka přispěvkům vyhrazenému.
Shrnuto ETCS nedokáže zabránit ujetí odstavené a nezajištěné regíny ve spádu ( nebo čehokoliv jiného)
Pointou zůstává pouze to, že i samotné ETCS je v mnoha případech stále závislé na lidském faktoru.
Par dni před havárii měnili systém, bylo řečeno ve zprávách jejich mluvčím... byli zaměstnanci dostatečně proškoleno? Nebo systém nebyl funkční a hodilo se to klasicky na strojvedoucího? Podelal to hlavně přechod na jiný systém, a vedení...
Michaelo, to je jakobyste projela autem křižovatku na červenou, sestřelila auto co mělo zelenou, zabila řidiče, co v tom byl nevinně a pak řekla, že problém byl v tom, že silnice nemají zabezpečovač. Vidím červenou - stojím. Samozřejmě, může se vám to stát.. ale bude to vaše chyba, protože vy jste jela na červenou a vy jste si to měla ohlídat. A není to jen s auty, ale třeba i autobusy, jejichž řidiči taky nesou odpovědnost za spoustu lidí.. a jakákoliv chyba je jen a jen jejich.
Ten vagón se nějak "podezřelé" zdeformoval hned za podvozkem.
Zdá se, že Jančura nakoupil...
"papírové" osobní vagony... které se v případě nehody "lámou jako zápalky".
Jsou to neskutečný množství tun, a když se srazí, byť v malé rychlosti, tak se to někde musí projevit. Mašiny jsou pochopitelně odolnější, ale na poničený vagon byl tlak nejen zepredu od lokomotivy, ale i od vagonů zezadu. Takhle těžký monstrum se nezastaví na metru. Něco z toho se vždycky slisuje a ztlumí náraz.
ETCS nezasta ví vlak který je "vypnutý" a nezabezpečený proti pohybu. To neumí žádný zabezpečovač.
POkud ETCS umře obsluha vlak jede dokud nenarazí na "nerespektování návěsi obsluhou. Pak zasáhne - sníží rychlost, zastaví, "řve" na dispečera.
ETCS nemá žádné kanály.
Ano jako každá technologie je vždy částečně závislá na lidském faktoru.
Pokud je vlak "živej" zabrání ETCS vjetí jiného vlaku do obsazeného oddílu.
POkud cce vlak dělat "něco jiného" než co dostane od "trati" povoleno, ETCS zakročí - sníží rychlost, zastaví.
Jestli se pneletu k tý ujetý regíně. Ta nemá neměla a nikdy nebude mít ETCS. Nasazení ETCS do ní by bylo dražší jak ona.
ETCS úrovně 2 je zodpovědnost čistě na systému, protože je napojen na GSM-R síť, v tomto případě funguje takřka bezchybně. Ale jak to tak bývá, tak kapacita pro GSM-R je omezená, a v tu chvíli přichází aplikační úroveň 1, jde je zodpovědnost nikoliv na systému, ale na samotném strojvedoucím, aby byl na síť napojen “manuálně”, pokud tak neučiní, pak ho ETCS nezastaví. To je nejvíce skloňovaná nevýhoda celého systému.
No, třeba problém “ujeté” regionovy, která následně vykolejila. ETCS ji nezastavilo, protože nebyla napojena na příslušný radiový kanál. Ale zastavila vlak, který jel před ní. Kdyby nevykolejila, mohla ho zazadu nabrat. Velká náhoda ano, ale pravě tady ETCS nefungovalo a mohlo způsobit ještě větší škody, což se díky vykolejeni naštěstí nestalo. Dalším případem je to, když strojvedoucí vlaku dostal infarkt a zemřel na stanovišti - též nebyl připojeny na příslušný kanál. ETCS zastavilo všechny vlaky, krom toho, který projel stůj, protože nebyl na příslušném kanále, protože strojvedoucí byl tou dobou po smrti, takže jeho vlak jel vesele dal, až se srazil s jiným, který byl ETCS zastaven. Je to skvělá věc pokud funguje, a ano.. většinu nehod eliminuje, ale existují případy, kdy proste nefunguje podle plánu - a i ETCS je stále z části závislé na lidském faktoru.
Buď nekdo poslal vlak na špatnou kolej, nebo fíra "projel" návěst zakazující jízdu.
Venkoncem je to jedno.
POkud by se jezdilo pod ETCS NEMOHO BY K TOMU DOJÍT.
To není pravda, ani ETCS není vsemocné. Většinu nehod eliminuje, ale staly se již případy, kdy použití ETCS bylo spíše na škodu. A nebo nefungovalo tak, jak bylo v plánu. Není 100%.
Nové zbytečné nádraží které otevírá 9.6., přidali zbytečně další nástupiště na hlavním nádraží když stejně dál vedou jen dvě koleje...300 lidí v sobotu nočním do Košic?Ti co dojíždí do Prahy za prací by se tam v týdnu mohli ubytovat a ne jezdit Praha Košice každý den jako vedoucí mé ženy Bratislava-Pardubice...
Jak to souvisí s tím co se stalo?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co je na děvence s tímto cizím jménem českého?😁😁😁
Neznám vietnamku, ani francouze. A myslím, že mohu žít klidně dál i bez těchto dvou nicek..
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
tak hlavně, že vy jste někdo :DD
2 odpovědi