Paní má spíš problém sama se sebou a trauma ze svého dětství.
Já to vidím tak, že bych svým dětem doma nikdy nedala to, co dává škola - jiné autority, střet s kolektivem (dobrý, špatný, usmiřování, hledání cesty z nepříjemných situací), potřeba zabrat, zodpovídat se učiteli.
Až bude mít paní dítě v pubertě, pocítí, že to její rozkošné dítě, má jako každý puberťák rodičů dost. A to se pak hůře kočíruje výuka, znalosti, a další.
Každá máma puberťáka je vděčná, když dítko funguje aspoň v těch domácích věcech. Kdyby mi mělo odsekávat i u vzdělávání, tak bych se už asi zbláznila.
Cesta je dobrá základní škola, dobrá, ověřená učitelka a hlavně pozitivní vztah celé rodiny ke škole - pokud od malička dítě slyší, že škola je špatně, rozhodně se tam nikdy v budoucnu nepohrne, bude to pro něj trest.
Nechápu všechny sobce, co tu proti autorce brojí. Jdu v 6 ráno vyvětrat byt, otevřu balkonové dveře, na chvíli skočím do kuchyně, a když se do obýváku vrátím, mám ho celý zahulený, protože sousedka si zrovna dala retko.
Jako sorry, ale to už omezuje moje žití.
Všichni nadávači: Je to jako kdyby vám někdo nazvracel do talíře, taky by s vám to nelíbilo. A ještě se zlobil, že se vám to nelíbí.
Kouření je hnus a každý kdo kouří, nemá otravovat ty kolem. My ho taky neotravujeme.
Hloupé na naší společnosti je, že nikdo neřeší prevenci chování. Virus se šíří hlavně sexuálním stykem. Co takhle zavést mezi rodiče a mládež hodnoty jako věrnost, stálost, čistota manželství. A distancovat se od sexu na 1 noc, od promiskuity, apod?
Sex není sport. Má být vyvrcholením kvalitního vztahu. Pokud by byli lidi ukáznění, dost by se ta nákaza-a vir prostě nákaza je, eliminovala.
Lidi myslete. O vakcíně si myslím své a raději své děti vychovám k lepším hodnotám.
Tenhle vir tu teď řádí celé jaro.
U mne i u syna se projevoval 1,5 měsíce. Nejdříve 2-3 dny každý týden chřipkové stavy. bolesti hlavy, ohromná únava, rozostřené vidění, velká rýma, petechie, bolesti kloubů. Po měsíci jsem celá opuchla a motýl v obličeji. To pozvolna mizelo, ale na těle stále naskakovaly horká červená místa jako když bych se spálila.
Syn to chytil a další měsíc se s tím trápil on. Fuj.
Já jsem s výukou svých dětí na ZŠ spokojená, více peněz ve školství mimo jiné znamená, že je 20 dětí ve třídě - což je opravdu hodně znát.
Že polovina vyučujících jsou muži 30-40 let, což je pro mé pubertální syny velice důležité. Vesměs sympaťáci a vidím u synů, že je mají často za vzor.
Za 9 let zkušeností s naší ZŠ se šlo téměř ve všem domluvit a často učitelé vyvinuli velkou snahu individuálně nám pomoct a vyjít vstříc.
Syn z devítky pokračuje na IT školu, několik let na ZŠ již dostává IT průpravu, kterou nyní náležitě zhodnotí.
Vždy jde dělat ještě více, vždy je to o lidech, podívejte se kolem sebe a řekněte, kolik lidí kolem vás je perfektních, kolik průměrných a kolik nechcete ani vidět. Stejně je to i ve školství. Jde o to, aby tam byli ti kvalitní s nadšením a ochotou brát učitelství jako povolání. A to je práce vedení školy.
Ve zdravotnictví je to stejné, všude je to o lidech.
Četli jsme dětem každý večer, chodí s námi do knihovny už od dob kočárku, ovšem hraní na mobilu je prostě atraktivnější. Obě děti mají zkříženou lateralitu(čtení je náročnější) a spíš je baví technika než příběhy. Takže on-line létají letadly a jezdí auty. Mladší čte jen o letectví.
Je to jejich volba a neodsuzuji to.
Pokud by nám bylo 12 let, volili bychom v téhle době podobně.
Výchova příkladem, věnovat se dětem (pořád jsme si povídali-přesně jako v članku) ovšem je to jejich rozhodnutí.
Ale dělali jsme co jsme mohli.
Bez přijímaček by nebylo o čem psát! Ale už je to nuda.
Jasně pro pražské budoucí gymnazisty to je opravdu nejdůležitější téma.
Velice sleduji zájem o SŠ v našem regionu. A je to celkem v klidu.
A můj deváťák? - tak ten je úplně v klidu. Lítá na kole nebo je se slečnou.
Ale je pravda, že se učíme. Od listopadu děláme testy, jeho ZŠ ho perfektně připravila na ČJ, s matikou trochu bojuje, ale půlku bodů z testu rozhodně dá. Hlásí se na dobrou SŠ, kde je trochu převis poptávky a navíc dostane body za dobrý prospěch. A byl tam již na přijímačkách na nečisto.
Naše ZŠ deváťákům opravdu pomáhá a protože ty testy dělám s ním, tak bych řekla, že 80% běžné příklady ze školy, a několik vychytávek a extra příkladů pro ty nejlepší. Takže testy jsou v pořádku. Těžší, ale adekvátně.
A my jsme v klidu.
Náklady? trpělivost a úsilí ho přimět počítat, loňské učebnice po sestřenici, příklady z internetu.
Díky za článek o autistech, je to trochu povrchně uchopené. Já bych ale chtěla zdůraznit, že lidí s poruchou aut.spektra je kolem nás spousta. Zejména dospělých, a zejména ženy maskují dokonale své potíže tak, že to nepoznáte.
Vysokofunkční autismus - to jsou lidi často na hranici geniality. Nejen skoro použitelní. Jim bylo dáno, jen to svými sociálními schopnostmi často nejsou schopni náležitě prosadit.
A každý autista je jiný. Nelze je paušalizovat - což je nejčastější omyl veřejnosti i odborníků. Naopak je každý originál. Jsem jedním z nich. Nesnesu stroboskop, nesnesu jednotvárný rytmus, doteky a spoustu jiného. Mé životní peripetie jsem dokázala vzít s nadhledem (42 let), až když diagnostikovali autismus mému synovi. Teprve pak jsem se pochopila.
Přestaňte už pořád fňukat, nikdo ještě nenapsal článek, že ten systém funguje, byť třeba na 90% úspěšně. A přitom funguje. To se v Čechách nenosí. Protože víc lidi čtou ty negativní zprávy. Tak sem s nimi, že!
Syna jsme přihlásili bez problémů stejně jako ostatní rodiče. Že někde něco občas hapruje je snad normální.
Mně přijde systém dobrý, chválím, pár připomínek by se našlo, ale kolik hlav tolik názorů.
Cizinci mohou požádat svou ZŠ, vždy je tam osoba, která to má na starosti a pomůže s vyplněním.
Tak proč pořád šťouráte a pláčete.
Už v 1. třídě nám řekli k této metodě, že děti tomu budou rozumět, my dospělí nemusíme. Tak jsem kluky nechala ať si počítají se slepičími stopami, kozími hlavami a myškami sami. Zvládali to vždy bravurně, já jen podepsala, že vypracovali úkol doma. Oba jsou úplně v pohodě a nad věcí.
Rozhodně je to zábavnější, než miliony příkladů, které nikoho nebaví.
Opravdu platí, kdo zkusil Alpy, nechce jinak. A když po Alpách zkusíte české hory, tak je to opravdu síla. O to víc mrzí dražší vleky, jídlo a fronty. Povrch sjezdovky ani nemluvě.
Apartmán v Alpách nás vloni vyšel 16 tis pro 4 osoby na 7 dní. Skipas levnější než v Krkonoších. Lyžování nesrovnatelné. Rakousko oblast Lungau. Každý den azuro.
Tenhle bordel trvá už roky. Jakápak soutěž na trhu? Vždyť ty řetězce pečou spolu. Akce jsou všude stejné - stejný sortiment ve stejnou chvíli.
V době, kdy ořechy padají ze stromu, nabízí 1kg za 160,- (neloupaných) z Chile.
Zlikvidovali malé prodejny a teď tu vládnou. Už v roce 2020 ministr zemědělství Toman považoval 100% na jogurtu jako nepřípustné. A stále se nic neděje.
Budeme jim otročit i dál?
Milujeme Česko!
Jsem ráda, že se kauza medializovala. Moje neteř dostala v 1 třídě diplom Špindíra roku. Můžu Vám říct, že pro útlou holčičku, která má dost problémů od narození, celá rodina se snaží (samozřejmě nedostala to kvůli špatné hygieně, ale kvůli pořádku na lavici), to není ani cesta kupředu, ani jakákoliv motivace.
A jsem ráda, že si teď ta její učitelka může přečíst, že jsou i jiné učitelky, které dělají takové kraviny a že to aspoň někdo rozmázl. Ať se stydí!
To dítě k paní učitelce vzhlíží. A když dostane takovou facku, tak vzhlížet prostě přestane. Není ji za to vděčné, spíš přestane brát učitelku vážně, ztratí tu lásku k ní, iluze, chuť tam chodit. Nejdřív smutně rezignuje a potom je to už vše jedno.
Takže věřím, že správná učitelka by dítko vedla výchovou, ne ponížením. Systematickou prací a samozřejmě pochvalou, když se zlepší.
Autor článku si dává tímto facku, tak jako dostával v dětství - co tím vyřeší? Je mi ho svým způsobem líto.
A stejně mi je líto lidí, co tu píší, jak je třeba jít na děti tvrdě. Skliďte si ty výsledky, když je zasíváte. Děti mají mít pravidla a lásku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tahle dotace má pomáhat lidem. Vy vidíte jen lichváře a vyčůránky. Zkuste vidět hlavně ty poctivé lidi.
Když si pořádně přečtete pokyny pro žadatele, dočtete se mimo jiné, že dům musí zateplit kompletně - podlahy, stěny, strop. Představte si, že dům rozkopete téměř do základů, u toho samozřejmě dáte i rozvody, novou střechu a podobně.
Problém téhle dotace byl, že ta rodina na tom staveništi musí bydlet. Co když má rodina opravdu starou prázdnou nemovitost po babičce, kde se bydlet nedá, ale dosud bydlí v bytě, který vlastní. Doteď to znamenalo se vystěhovat z bytu a jít bydlet na staveniště.
Tahle novela to mění. Můžete bydlet ve vlastním bytě, dům dát pořádně dohromady a protože to něco stojí, byt pak stejně prodáte. Takže vlastně vyměníte byt za starý dům po babičce, a díky dotaci jste z něho udělali zas krásný obyvatelný dům.
A to byl účel té dotace - nestavět nové, ale dát do kupy ty prázdné domy na vesnicích.
Tak pořád nekrákejte, že všichni kradou. Tohle má jen ulehčit těm lidem, kteří by rádi ty staré baráky obývali v normálních podmínkách.
3 odpovědi