Nejprve si zkontrolujte pravopis a to,zda nemáte v textu překlep, a pak kázejte.
Zdravotní a rodinnou výchovu jsem měla na střední škole, teorie a praxe jsou 2 odlišné věci. Nesnáším a odsuzuji fyzické i psychické týrání dětí. Snažili jsme se vychovávat podle nejlepšího vědomí a svědomí. Výjimečně jedno lehké plácnutí přes zadek nikomu neublíží.
Teda, tolik času u toho strávit to obdivuji. V roce 2020 za Covidu náš syn chodil na přípravku přímo na gymnázium, v polovině to Covid utnul. Dostali jsme písemné materiály pro samonastudování.Ale nehrotili jsme to,jednou za 2 dny jsme zkoušeli tu něco z češtiny, tu z matiky,párkrát přímo ze stránek testy z minulých let. Říkala jsem, pokud na to má dostane se,pokud ne,tak ne a dochodí klasickou základku, intenzivní učení to nebylo. Termín přijímaček kvůli Covidu byl jen jeden, to mi vadilo nejví. Nakonec jich bylo asi 320 na 60 míst a alespoň jim prodloužili čas na zpracování,skončil těsně pod čarou a na odvolání se v klidu dostal. Bylo to o 1 bod a při stejném výsledku by se rok předtím dostal bez odvolání. Náročné je pak hlavně první pololetí v primě, musí se naučit učit 🙂. Ještě před podáním přihlášky jsme mu důrazně opakovali, že bude potřeba se učit, že to tam bez toho nejde.
Ale naučil se🙂. Všem studentům zdar.A rodičům pevné nervy.
Dnešní nepracující důchodci si bohužel neuvědomují,že spoustu zaměstnanců dnešní doby si nemohou dovolit takový "luxus" jako měli oni dříve. Teď mluvím o kancelářské práci,kterou znám. Já dnes pracuji víceméně v klidu a svoji nynější práci mám ráda.Bohužel ne každý kancelářský pracovník dnes má ale možnost dělat svoji práci jako oni dřív, odejít na wc když potřebují, uvařit si kávu kdy chce, nemůže prohodit jen tak pár slov s kolegy kdy chce.Prošla jsem bankou, pojišťovnou, call centry a VŠUDE SE HLÍDAJÍ NA MINUTY PAUZY, furt se jen jede a jede. V bance, kde jsem pracovala se dokonce počítali čárky za splněný úkol a běda jak nejste rychlí a neplníte na 100 %, tak následují výtky. Ve většině těchto zaměstnání se jede pouze na výkon a kvalita a zákazník je až na druhém místě. Zažila jsem i práci v callcentru,kde jsme museli stát,dokud se neprodal další produkt. Pak jsme se teprve mohli ke své práci zpět posadit. Stres a zase stres.
Samozřejmě, že vždycky je třeba splnit daný úkoly, udělat co je potřeba. Ale dnešní tlak je opravdu neskutečný.
Když vidím scény z Vyprávěj,jak se v kancelářích dříve pracovalo, je to skoro jako ze scifi.
Lidská hloupost nezná mezí. Nejhorší je,že narušují neurvalým způsobem svobodu jiných. Vymáhají svůj názor násilnými a sprostými řečmi.Jak si to můžou dovolit? To není vyjádření názoru, to je vymáhání "jejich pravdy". Je mi z nich na zvracení... Měli by se stydět,takto se rozumný člověk nechová.
To je jako kdybych já nadávala veřejně a sprostě těm, kdo odmítají,že např. vraždí ostatní a znemožňují jim normálně žít. To by byly stejně nesmyslné kecy.
Dobře, Vojtěchu, já tomu fandím !!! Podle mě tak třetina lidí na to kašle a spoléhá, že je nikdo kontrolovat nebude.
Dál nechápu, jak se obsluha může pohybovat mezi zákazníky bez respirátoru. Stojí těsně vedle vás, mluví na vás, nařízení nerespektují.
Někteří Češi jsou opravdu kapitola sama o sobě vč. těch nahoře, kteří nejsou schopni nic kontrolovat.
Samozrejme,ze maji arealy dostat nahrady....
Ale ...Bylo vidět jak se třeba v Říčkách "dodržovala" opatření. Hlava na hlavě ve frontě, rozestupy žádný. To je ten řád, který zde provozovatel udržel? Miluju lyžování a Říčky jsou pro mě best,ale nejprve by si měl provozovatel zajistit dodržování nařízení a lidi usměrnit. Lidi jsou bezohlední, sobečtí a bez jejich usměrňování to nejde.... Zajištěné dodržování rozestupu a jen tak bych areály povolila otevřít.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Plivejte jinam, Michael je legenda, my milovníci 90.let víme, je v srdci navždy.