Pokud je to vyráběno z odpadových olejů, proč je to tedy na litru o 10 korun dražší? Ano, samotná výroba je dražší než výroba klasické nafty, ale až o tolik, když naopak odpadá nákup drahé ropy a její přeprava ropovody nebo tankery do rafinerie? A co spotřební daň, která činí podstatnou část ceny na stojanu, ta přece není vyšší, ta je stejná jako u klasické nafty. A pokud je to tak hyperekologické, neměla by naopak cena být nižší, aby se podpořil prodej na úkor fosilní nafty?
Myslíte, že ten svoz z každé vesnice a chemickou technologii hradí mimozemšťani?
Stavěli je v době, která byla díky takovým projektům nakloněna, tehdy bylo jádro prostě v módě a veřejné mínění jej neblokovalo. Díky ky tomu, že neměli hospodářství v rudém rozvratu, tak jich postavili víc než ČSSR. Žádnou vědu bych v tom nehledal.
Přesně, v současnosti mají dost problémů a to mají rozsáhlou personální základnu a minimální odpor obyvatel.
Kalifornie je pravý opak Číny. V Číně strana rozhodne a tak se to postaví. V Kalifornii má jedinec velmi silná práva a tak si jeden vidlák může vydupat že přes jeho pozemek vlak nepojede a pak se musí vše přeplánovat a stojí to miliardy navíc. Navíc proč všichni hned operují s Kalifornií? Podívejte se do Evropy. Jsou tu státy menší či srovnatelně velké s ČR - Belgie, Nizozemsko, Rakousko... A že to jsou státy bohatší? No pak tu máme Maroko nebo Uzbekistán. Jsme opravdu zaostalejší než Africké nebo středoasijské státy? Vysokorychlostní tratě staví i v Polsku, připraují i v Litvě, Lotyšsku a Estonsku nebo v Maďarsku. S takovou budeme skanzenem Evropy. Už teď nás vlaky objíždí, a rychlovlaky na trase Berlín - Vídeň to berou radši přes Mnichov. A když chci jet z Olomouce do Frankfurtu, tak mě to tahá přes Vídeň, 3x delší trasou, ale hlavně se vyhnout skanzenu ČR plnému dezolátů co by nejradši jezdili po koněspřežce, jelikož ty rychlé vlaky plaší dobytek a krávám pak kysne mléko... P.S. výstavba bude z velké části financována z EU. Pokud nic nepostavíme, tak se stane, že státům jako Polsko, Maďarsko, Bulharsko, Rumunsko nebo Ukrajina budeme financovat jejich rychlodráhy a sami budeme jezdit na kolejích vybudovaných ve století páry...
Už to tu padlo, na rychlodráhy přijde z EU 30 mld. To z bilionu není zrovna ranec.
2
Sledujících
1
Sleduje
2
Sledujících
1
Sleduje
... už před několika lety jsme měli tu "ohromující" možnost, se podílet na testování "BIO nafty" u motorových vozů 810.2 ... dopadlo to katastrofálně, výměna "zapečených" spalováků, byla denním chlebem kolegů v dílnách, nemluvě o tom, že ve stanicích to vypadalo, jak v restauračních zařízeních, co se "vůně" týče ... hodně rychle to testování skončilo ... s mnoha naditými kapsami různých podnikavců ...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už je to tu napsané asi 20x, tohle není MEŘO, ani čistý olej, tohle je nafta vyrobená chemickou cestou z rostinného oleje.
1 odpověď