Zavřít by měli celou vládu za tohle nesmyslné tlačení.
Lidi mají Fialo naprosto jiné starosti, než řešit nějaké připotroublé volby.
Ty už Fialo nikam radši do těch oblastí nejezdi, jinak se taky může stát, že dostaneš zabahněnou lopatu přes čuňu.
z toho co vim tak maji byt volby udelane ve stejny moment, uz je vae natisknuto pripraveno (a nekde i splachnuto) , lidi si brali volna, zajistovaly odvozy, aby se to ted cele prekopalo kvuli desitce vesnic, chapu obe strany
kdyz jsem byl dite nic nereklo vic a dost nez lehky pohlavek nebo plesknuti pres ruce, s odstupem veku si uvedomuju ze vazne nebyl chytry napad zkusit dat ruku na varici plotynku, nikdy jsem nebyl bit, ale par pohlavku tam bylo, nic co by bolelo ale pochopil jsem ze to je na hranici a potom bude trest jako bez hraček/venku
Ovšem nejen současné ale i všechny od toku 1997. A k tomu vedení Povodí Odry. Postavit v Krnově protipovodňové hráze na úroveň 20leté vody a čekat, že to Krnov ochrání, to je skoro na trestný čin obecného ohrožení.
povodi odry? ja myslel ze povodaci pouze manipuluji s jezy, poldry ktere maji ve vlastnictvi a pro davaji odbornost u povodnove komise, protipovodnove graze se stavi na zaklade povodnove komise a dle protipovodnovych planu
Samozřejmě, proč by se stavební úřady měly vzdávat současného systému stavebního řízení které u nás trvá od územního rozhodnutí po stavební povolení rok až několik let a kdy v podstatě nemusejí dělat nic jiného než kontrovat jestli stavebník dodal všechny předepsané podklady a to ještě bez jakýchkoliv časových lhůt. Ještě jsem jako projektant nezažil na příklad ze úředník kontroval výkresovou dokumentaci , jak v jednom příspěvků argumentuje jedna z úřednic že nemůže na monitoru otočit výkres půdorysu pootočený o 90° (sic!) a tím ho zkontrolovat. Podle nového systému by například veškeré "vyjádřovacky" v podstatě zajišťoval a. shromažďoval stavební úřad v rámci digitalizace a příslušné orgány by na vyjádření měly pevnou lhůtu 30, výjimečně 60 dnů. To by se museli panečku všichni otáčet! Je pravda že systém má že začátku mouchy a že jej nebylo možné včas doladit. Zkuste si vyhledat něco o tom jaké vidle do výběrového řízení házel a dosud
hází antimonopolní úřad a jaké termíny bylo ke spuštění nutné dodržet aby byly dodrženy dotační podmínky ze kterých byla hrazena většina nákladů. V neposlední řadě pak je neochota některých státních organizací zpřístupnit systému některá data i když jsou jinak veřejně přístupná a taky neochota některých úředníků pracovat v digitálním prostředí. Howgh,!
to otaceni vykresu a privlizovani (tedat kdyz zmacknete ctrl a hejbnete koleckem tak to zkolabuje) bylo pridano pred par dny, ale to ze system chce abych urednik nastavil schvalovatele a kdo to podepise, vy to poslete vedoucimu, vedouci to schvali ono se to posle vam, a vy to musite znovu poslat vedoucimu aby to podepsal? zaroven v zameru nastavite ucastniky, v rizeni je musite nastavit zase a v kazdem dokumentu zase, nikde porad neni vysvetleny co se ma delat kdyz hlavni projektant uz nedela, v dobe spicky minutove prodlevy v systemu, a co az prijde ucastnik nahlizet do spisu... neexistuje to, normalne se jim dal spis a nechalo se nahlizet, kdyz byl dotaz tak se odpovedelo, ted je musite pustit k vasemu notebooku a musite tam u toho byt vy, ptotoze jedno kliknuti a celej spis se uzavre a neni cesty zpet, taky pristup ke vsemu, vcetne k poznamkam
Digitalizace státní správy je to nejlepší, co nás ze strany tohoto státu, potkalo. Bohužel, vše to vymýšlí a realizují "státní" ajťáci a podle toho to vypadá. Je to prostě pitomé. IT firmy jsou drahé
a tak to pytlíkuje důchodce, který musí mít před sebou tabulku klávesových zkratek, aby byl rychlejší. Chce to čas. Máte smůlu, že jste se připletl zrovna do období najíždění do systému. Tak jako datová schránka, možnost nahlížení úřadů do jednotlivých kapitol a úřadů u každého z nás, elektronická komunikace s úřady, je již dotažena do konce a je f u n k č ní !!!!! Lidé na chodbě nadávají proto, poněvadž líní úředníci se minulý půl rok vyhýbali školení a ministerstvo falešně spoléhalo na to, že nějaký zaměstnanec státu udělá cokoli dobrovolně. Nevím jestli reálně stavíte, ale jelikož jsme z oboru tak vím, že rok 2024 je ve znamení zlevňování u většiny komodit i když pravda, jen drobně. Ale ono to oproti době před válkou či covidem, vyrostlo všechno. I příjmy. Lidé jako jste vy budou neustále nespokojení, rozhořčeni, zděšeni, šokování , ale zároveň disponují speciální vlastností typického Čecha, že všechno ví nejlépe, všude byl, vše by udělal lépe popř. rychleji.
minuly rok nebylo školení, to bylo až letos v dubnu typu hodina , je to i na youtube
Digitalizace státní správy je to nejlepší, co nás ze strany tohoto státu, potkalo. Bohužel, vše to vymýšlí a realizují "státní" ajťáci a podle toho to vypadá. Je to prostě pitomé. IT firmy jsou drahé
a tak to pytlíkuje důchodce, který musí mít před sebou tabulku klávesových zkratek, aby byl rychlejší. Chce to čas. Máte smůlu, že jste se připletl zrovna do období najíždění do systému. Tak jako datová schránka, možnost nahlížení úřadů do jednotlivých kapitol a úřadů u každého z nás, elektronická komunikace s úřady, je již dotažena do konce a je f u n k č ní !!!!! Lidé na chodbě nadávají proto, poněvadž líní úředníci se minulý půl rok vyhýbali školení a ministerstvo falešně spoléhalo na to, že nějaký zaměstnanec státu udělá cokoli dobrovolně. Nevím jestli reálně stavíte, ale jelikož jsme z oboru tak vím, že rok 2024 je ve znamení zlevňování u většiny komodit i když pravda, jen drobně. Ale ono to oproti době před válkou či covidem, vyrostlo všechno. I příjmy. Lidé jako jste vy budou neustále nespokojení, rozhořčeni, zděšeni, šokování , ale zároveň disponují speciální vlastností typického Čecha, že všechno ví nejlépe, všude byl, vše by udělal lépe popř. rychleji.
státní ajťáci? program byl vytvořen skupinou mimo státní správu co vím, šablony vzaly soudní které se nehodí pro úřady
Když chce úředník něco bojkotovat, tak to prostě fungovat nebude. V soukromém sektoru, když se něco zavádí a drhne to, tak se hledá řešení a náprava, jinak jsou daní jedinci vyhození.
A hlavní důvod podle mě je, že se novým stavebním zákonem zkracují lhůty pro vydání stavebních povolení a to je problém. Už žádné prodlužování a další průtahy že strany úředníků
pri podani bezvadne zadosti, 99 % tech zadosti neni perfektnich,
Mně to připadá jako v "Kocourkově " jeden amatér diskutuje s druhým amatérem . Nejhlučnější jsou Ti, co nikdy nic nevyřídili , žádné stavební povolení, žádnou kolaudaci, ani nic nenakreslili, co by se dalo postavit. Diskuze v Maenstreamu přesto probíhá naplno..................... Do té skupiny amatérů patří i právníci. Obyčejný selský rozum je zakázaný. Prosím Vás, řekněte mi kdo toto všechno řídí, monarchie byla proti tomu zlatá....
tuhle mi pravnik rekl ze mam postupovat podle noveho stavebniho kdyz zadost byla podana za stara
V tomto konkrétním případě se ombudsman motá do něčeho, do čeho mu nic není. Úředníci si stěžují? Na co? Na to, že jim nejde Ctrl+C a Ctrl+V? Případně neumí zacházet s pravým myšítkem? Automatické vyplňování formulářů je lidské právo? Každý nový informační systém, zejména když se výrazněji liší od předchozího, je potřeba se napřed naučit a zautomatizovat. Absolvovala jsem to v práci několikrát, nadávali jsme vždy a vždy jsme to nakonec zvládli a zrychlili (nepracuji na stavebním úřadě). A dokonce jsme časem objevili i výhody systémů, které nás původně zdržovaly. Úředníkům někdo bere jejich klídeček, přestávky na cigárko, kávičku, oběd .... najednou nestíhají v běžné pracovní době to, co stihli (mnozí nepříliš kvalitně) dřív. Ale hlavně - každý jejich krok zanechává digitální stopu, což jim znemožňuje podle potřeby přehazovat případy a vyměňovat a doplňovat ex post dokumenty, případně různé dokumenty antidatovat apod. Škoda, že neprošly specializované stavební úřady na ORP.
kdyz kliknete vedle, ukliknete se, nejde to vratit, dokument prijde blbe, nejde s nim manipulovat, vytvorite omylem soatny dokument, nejde stornovat, investor prijde s dokumentaci -zakazano mu to orazitkovat, protoze musi na czechpoint a zaplatit, behem skoleni se to rozbilo a musela byt hodinova pauza aby to opravily, postup je neligicky, automaticka hlavicka sablon je do oci bijici a spatna, porad neexistuji metodiky pro zadny dotceny organ, zadosti jsou spatne formulovane, prave mysitko vam v prohlizeci nebude fungovat, protoze je to pro praci s prohlizecem, nikoliv se strankou, lidi poslou zadost na spatnem formulari, a vam to v zadnem pripade nedovoli to zmenit v systemu, dali to jako predbeznou otazku? ale mel to byt podnet, oba mate smulu, posilani skrz postu nefunguje, automaticke vyplnovani neni lidske praco, ale ono se to od digitalizace ocekava, mimochodem rozhodnuti o studnu pred 15 lety - 1 stranka, ted klidne 8 strankovy dokument, obedova pauza je dana zakonem, mapy tam stezi funguji, nefunguje prehazovani pisemnosti kdyz dojdou na spatne misto, behem skoleni se to rozbilo, do toho se to skloubilo s novym stavebnim zakonem ke kteremu taky chybi metodicke pokyny - udrzba koryta - jedna se o drobnou nebo jednoduchou stavbu? muze to byt vec za nekolik set tisic, ale v prikladech je napsane - vymena okna nebo stresni krytiny jako udrzba, nestihaji v bezne pracovni dobe? dlouhodobe jsou v podstavu a lidi odchazeji, nemohou nabrat nove (to se ma taky resit), ale ano, vzdycky je to chyba toho uredniho šimla, bijte je
Pracuji na stavebním úřadě a z vlastní zkušenosti mohu potvrdit, že systém stavebního řízení skutečně nefunguje tak jak má.
system dovolil nahrat stavebnikovi jako hlavni dokument plnou moc, stavebnik to poslal na datovku issr, kde doslo k chybnemu rozdeleni a doslo to na dotceny organ misto stavebniho a nejde to prehodit, bojim se ze by to slo az u zameru ale aby DO delat zamer jen aby prehodil pisemnost? zkontaktoval jsem help desk a varoval jsem stavebnika, nastesti to bylo neco co nepospocha
nejvetsi problem za me je ze se nejde podivat do cele dokumentace nez se to da na cislo jednaci do zameru, a ze to nejde hned na zacatku prehodit na spravne misto
Kdo je autorem tohoto digitálního systému pro stavební úřady??? Vždyť musela proběhnout soutěž na tak významnou státní zakázku!!! Ministr Bartoš nese zodpovědnost, předpokládám, že podepsal smlouvu s dodavatelem. Ale s kým? A jaké má na něho vazby.
nejaka mala firma ze slovenska, udajne 4 ajtaci co maji zkusenosti s prilogramovanim pro archivy
ISSŘ nefunguje, pan Bartoš je úplně mimo, berou to jako politický úkol a mají splněno. Součástí řízení jsou i dotčené orgány, jako např. životní prostředí, které přes portál musí zpracovávat koordinovaná stanoviska. Těm chybí technika, manuály. Pro tyto úředníky je nyní práce čiré zoufalství.
dva mesice, lidi to zacinaji nahravat na portal stavebnika a vubec se nenahrajou dokumenty:D
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
otazka je jestli se to podari kdyz je to ted vsude na internetu, sousedi se mohou dodatecnemu povoleni branit, a pristup nemusi byt umoznen protoze se jedna o cernou stavbu, myslim si ze minimalne tohle se dostane k nejvysimu soudu pokud se obcane spoji