Vždycky se bavím větou, Jsou placení z našich daní. To jsem mrtvej smíchem, za další, věc převezme GIBS a daný policista, či policisté dostanou sdělené obvinění, to ho rozhodně bude stát místo, výsluhový příspěvek, pokud mu vznikl nárok a ještě bude ve věci pravomocně odsouzen, GIBS ve věci provede veškeré úkony v souvislosti s Trestní řádem. Něco si k tomu nastudujte.
Převezme policejní inspektor a došetří, že soused neměl řádně zajištěného psa na řetězu. Např. zažila jsem, že policista naboural auto civilovi na křižovatce (jasné zavinění) ze strany policisty), ale u soudu se řešilo, že předpisy porušil civil. Ten byl rád, že vyvázl bez ztráty kytičky, tedy řidičáku.
Dobře. Pokud se to stalo, je to špatně. Co těch více jak 99 procent dalších znásilněných, kterým se řádného řešení a zájmu ze strany policie dostalo? Taky to bylo špatně? I pošťáci, železničáři, elektrikáři, kominíci.......atd mají mezi sebou lemply. Ale většima jej jich v pohodě. Stejně tak u policie
Myslíte 99% z celkového počtu cca 8 % nahlášených případů znásilnění?
No, já. stát se mi tohle, také bych nenašla odvahu to hlásit a pak vypovídat intimnosti u soudu, nejlépe za přispění médií.
A proč se tak honit?
Ono s věkem člověk zjistí, že věci se dělí na nutné a tech je pár.
A na ten zbytek.
:-)
Je to horší s věkem. Děti rozeseté po celé republice, objíždíte je o svátcích, někteří i babičky a dědečky. Začínám se těšit na "vánoční" atmosféru ve vlaku 24.12., kde si odpočinu 🙂
Když jsme byli jako rodina víceméně pohromadě, bylo to jednodušší.
Jinak nic ve zlém, dělám to ráda.I trošku cukroví dovezu a dárky zabalím, závěrku připravím.....
Programátorská klasika: kolega matlající dohromady zbastlené programy pořád křachající, zasekávající se, fungující na čestné slovo, který neustále o náročnosti a spoustě své práce vyprávěl každému na potkání, byl neuvěřitelně pracovitý a byl chudák děsně přetížený, protože v jednom kuse musel zachraňovat průšvihy a řešit nějaké problémy – zatímco kolegyně s programy elegantními a prostě bez zádrhelů okamžitě fungujícími se bez ohledu na množství odvedené práce pořád jenom flákala a nic nedělala …
Účetní a auditoři to samé, připojuji se. Já jsem vykonávala svoji náročnou práci spolehlivě a v termínech, kolegyně byla věčně v prodlení a s chybami. Když náhodou něco udělala dobře, tak ji šéfka běžela pochválit a dala jí odměny. A když jsem se zeptala, proč nejsem pochválená já, bylo mi řečeno, že jsem spolehlivá a není to potřeba. Jestli se to nějak projevilo v odměnách, to asi trošku ano. Ale přesčasy, pokud jsem během nich dělala za jinou, mi nikdo nikdy neproplatil. Mrzí mne jen, že to mám asi zakódované v sobě a opakuje se mi to v každé práci. Nějak se neumím prosadit.
Kdo nezažil kolony v oblasti Dusseldorf, Dormund, Essen a Wuppertal, tomu přijde ranní Praha, jako pohodička.
Mě osobně baví ten pohled na ČR, kdy se všechny dálnice sbíhají do Prahy a ta nemá hotový ani jeden okruh. To je ten idiocký pragocentrismus, můžou si za to Pražáci sami.
Ano, opravdu chceme, aby všechna auta projela Prahou. To je náš cíl a to se nám povedlo :(
Tak další část pražského okruhu D1-Běchovice se začne stavět do konce roku. To za pár let výrazně pomůže dopravě na Brněnské, na Spořilově a Štěrboholské radiále. Další části Pražského okruhu (na severu) jsou v přípravě.
Připomínám, že přes Spořilov jezdí od r. 2013 denně pod okny paneláků kolem 20 tis. kamionů a nesmí se o tom mluvit. Zahloubení Spořilovské se nekoná a jsem přesvědčená, že s dostavbou okruhu zde se to zase někde zadrhne.
Tramvaj na Václaváku není zbytečná. Zajistí rychlejší a spolehlivější spojení centra s Vinohrady a dále, když dnes existuje jen "úzké hrdlo" v Ječné. Bez nutnosti hnát se hluboko do podzemí na metro a pak zase na povrch.
Metro D je naopak jedno z řešení situace. Až bude dostavěno do Písnice, kde vznikne také parkoviště s velkou kapacitou, tak lidé, kteří dnes přijíždějí z jihu auty nebo autobusy až do Prahy, budou moci přestoupit na kraji města na metro.
Nevidím na tom nic špatného, naopak. Spíš má někdo potřebu pořád nadávat, jak je všechno špatně.
Na tom "hnaní se do podzemí" nevidím nic špatného, zvlášť když má metro výtahy. Větší problém je ta zašvihaná magistrála a zmatky kolem stávajících tramvají- a to píšu jako chodec. Tramvaj na Václaváku mi fakt nechybí.
Proč stavět pokračování okruhu, proč stavět záchytné parkoviště a parkovací domy, když se musí honem stavět zbytečná tramvaj na Václavském náměstí a metro D, kde bude určitě bude určitě více palmáre a úplatků.A pozemky určené na okruh, přinesou později více peněz než teď.
Pozemky na okruhu Zemanův kamarád Toman již šťastně zpeněžil, čekalo se na nový zákon. Proto se právě rozbíhá další kousek stavby D11, tedy chybějícího pražského okruhu. Což palmáre a úplatky v souvislosti s metrem D nijak nezpochybňuje, spíše naopak.
Na tom jsou škodné např. všechny ženy, které byly doma s dětmi. Momentálně se jim sice péče o děti započítává jako náhradní doba, ale s nulovou započitatelnou částkou.
Já to budu mít o něco horší, protože z finančních důvodů jsem musela ukončit předčasně rodičovskou a vrhnout se do vln Švarc systému. V 90. letech se totiž na rodičáku nesmělo vůbec přivydělávat. Ve skutečnosti pro mne Švarc systém fungoval jako DPČ, které ovšem tenkrát nebyly moc nabízeny. Tedy jsem "nepečovala o děti", ale podnikala s mizernými finančními výsledky, kdy jsem si na důchod platila dobrovolně minimálku. Dnes je situace jiná, ale dnešní maminky půjdou do důchodu kdovíkdy a za kdovíjakých podmínek.
Zase se v článku píše něco co není pravda... Chtěl bych vidět OSVČ co odvádí státu ročně 16 tisíc, když jen zálohy na sociální a zdravotní jsou letos skoro 7 a to každý měsíc...
Průměrný český zaměstnanec zaplatí letos státu na daních a odvodech 288 tisíc. Přitom někteří OSVČ se čtyřnásobným příjmem odvedou ročně jen 16 tisíc.
V článku se píše měsíčně včetně odvodů.
Plat se skládá z
tarifu - dle hodnosti;
výkonostní příplatku - který se výpočítává na základě služebního hodnocení o kolik za daný rok stoupne, ale taky nemusí vůbec a nebo dokonce jdou sebrat procenta získané z předešlých let;
stabilizačního příplatku - 7.000 bežný až 14000 defakto speciální jednotky,
příspěvku na bydlení - základ 3000 + 300 za každého člena rodiny;
pak mohou být příplatky za specializaci a nebo pro určité instruktory
dojíždění - dle vzdálenosti a samozřejmě realného počtu jízd do práce.
Děkuji za info, znám situaci cca před 15 lety. Ještě jsme zapomněli na výsluhy a to snad bude vše. Dělala jsem tenkrát v bezpečnostní složce a v součtu tarif+výkonnostní příplatek činil cca 40% z toho, co jsem za rok viděla na pásce.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Návodu rozumím a díky za něj. U mne však po čase hrozí, že se dozví, že o styk s dětmi a vnoučaty nestojím a jsem špatná babička. I já mám někde v hlavě zafixováno, že rodina má být na Vánoce pohromadě, ale když sedím na Štědrý den a na Štěpána ve vlaku na Moravu a zpět, tak si říkám, že u toho kafíčka doma by mi bylo lépe.Jenže pak tam přijedu a strávím s vnoučetem pěkné chvíle. Říkám si, že je mi vlastně jedno, jestli tam jedu na Štědrý den nebo o 14 dní později. Tohle ještě musím dopilovat.
1 odpověď