Tak za prvé, pokud považujete slogan ,,Náš zákazník, náš pán" za pravidlo, sama jste se tím jasně prokázala jako arogantní. Jako typický zákazník, na kterého prodavači naráží několikrát denně a jsou to přesně tihle lidi, kteří jim tu práci otráví. Ne, zákazník nemá právo chovat se jako nafoukaný snob. A ne, někteří si nemůžou dovolit odejít z práce ze dne na den, i když je nebaví. Vsadím se, že jste i jedna z těch, které nadávají na to, když si obchod dovolí občas na CELÝ JEDEN DEN zavřít, aby si ti chudáci mohli taky odpočinout.
Já jdu za týden na svatbu nejlepší kamarádce a i když na pozvánce žádný dress code neměli, stejně jsem se jí raději zeptala, jakou má představu. No, jelikož mě zná dobře a ví, že jinou barvu než černou nebo fialovou si na sebe neberu, neměla s tím problém:-) Rozhodně souhlasím s tím, že přání nevěsty a ženicha by se mělo vždycky respektovat.
Jsem rozhodně pro méně plastů v přírodě, ale tyhle víčka jsou vážně kravina. Nedávno jsem se ho marně snažila urvat z flašky od mléka, ( což se nepodařilo, protože byla plná a půlka by při tom skončila všude možně) a když jsem to vzdala, nešlo mi to pro změnu zavřít.
Kdyby EU přestala vymýšlet takovýhle kraviny, měla by dost času řešit důležitější věci.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jako bývalá prodavačka se vždycky snazimbplatit co nejpřesněji, protože tyhle situace znám. Často se i předem omlouvám, pokud náhodou nemám žádnou menší. Neskutečně ty holky za kasou obdivuji, sama jsem měla kolikrát co dělat, abych člověku naproti mně jednu nevrazila.
1 odpověď