Postradam smysl techto studii, kdyz za par let budou jen prideli aby se prezilo.
Jestli si nekdo mysli, ze nas neco deli od Cinskeho modelu je na omylu.
Prace 6 dni po 12 hodinach a nebudete mit roupi.
Duchodci v pohode vyjdou s 1/2 kdyz se ubytuji v ubytovnach a jejich byty dostanou mlade perspektivni rodiny.
Dovolena na Slovensko nebo Madarsko jednou za zivot.
Já zase postrádám smysl vašeho komentáře.
Já bych dal do placu námět na další průzkum. Tím je konzumace dovážených jídel, čímž zatěžujeme životní prostředí ještě více. Vidím a slyším, jak se řekněme generaci Z nechce hnout prstem, dodávky létají po městech ve stále větším objemu a kontejnery se plní vyhozenými jednorázovými obaly a jídlem.
Tak není problém udělat další průzkum. Ten kdo ho objedná a zaplatí si rovněž může určit jaký výsledek má vyjít...
Není. Pokud náhodou jsou ty vagony a lokomotiva o něco mladší, tak zase bylo zanedbáno zabezpečení. Ostatně provozuje snad dnes nějaký soukromník veřejné dopravní služby se škodou 1000MB a nebo 100L a nebo snad bez licence? Tato nehoda je jasný důkaz o tom, že za miliardy z daní je možné cokoliv.
Tak já vás při tom nechám ano? Ale už nepište, ať nevypadáte jako hlupák...
Web Aktuality.sk má k dispozici interní dokument železnic, v němž se uvádí, že provoz na zmíněné koleji byl obnoven několik desítek minut před tragickou nehodou
-------------------------------------------------
Pojízdný kovošrot s managementem pobírajícím mnohamilionové odměny. Jinak není co dodat. Stejně jako u nás.
Vagony z této nehody a lokomotiva 380 vám přijde jako šrot?
Není někdy lepší mlčet?
To je asi pravda - ale jaký červený terč? Z plechu, který se "zapíchne" do trati? To asi ne, to by dnes bylo asi trochu směšné. Asi se opět zeptám hloupě, ale je rok 2024 - vyloučenou (nebo uzavřenou, jak píší jiní) trať nelze nějak zablokovat i elektronicky? Aby to vlak, který se k ní přiblíží na určitou vzdálenost zaregistroval a začal brzdit automaticky? To přece musí být možné - nebo ne? Nějaký plechový(?) terč je lepší než nic, ale asi nestačí.
Ano, obyčejný kulatý plechový terč, červený s bílým okrajem. Zapíchne se přímo do vyloučené koleje nebo vpravo vedle koleje. Je to přenosná návěst Stůj.
Viník je jednak ten, kdo tam ten vlak poslal, ale také ten, kdo trať jako uzavřenou neoznačil - ale samozřejmě i ten, kdo způsobil, že vlak (dokonce rychlík) mohl projet při zvednutých závorách. Podle vás je nerozumný ten, kdo se diví, že kdekoli a kdykoli může projet rychlík přes místo, kde jsou zvednuté závory? A rozumný ten, kdo to považuje za normální a správné? Je přece úplně jedno, jaká a čí pochybení situaci předcházela, mělo tam permanentně fungovat zabezpečení, kterého by střetu vlaku s autobusem zabránilo za jakýchkoli okolností.
Tak to stačí. Už nepište.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jak je to možný? Strojvedoucí nedávají pozor, nebo jsou přepracovaní? Tohle se stává každou chvíli a je to bohužel čím dál častější.
3 odpovědi
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Dle článku Zdopravy.cz jel na přivolávačku a reagoval správně. Chybu v tom případě hledejte u SŽ.