😂😂 možná ten první jak vjel před ten osobák a ten poslední. Ale pokuty u toho zbytku absolutně nechápu. Ať se někdy zajedou podívat za Brno směr Praha. Autobus v 100 a předjíždí 15 kamionů a za busem kolona 50 osobáku to je asi v pohodě protože jede 100 a rozdíl 30km/h přece není tak drasticky jako 40km/ h u náklaďáku. Tohle je kocourkov. Nemluvě o tom že díky zákazu tak pravej jezdí tak 75 a levej po většinu zákazu po Velmez tak 100 😂😂 ale hlavně že jsou ega uspokojena. Škoda slov 🙄
Zákaz je blbost a argument urychlení dopravy jsem viděl v praxi ve čtvrtek odpoledne. Z Brna na Prahu se jelo v pravém pruhu 75km/h a levej pruh jel možná 95. Tohle plynulé divadlo trvalo až někam k Jihlavě. Byla to krásná ukázka jak takové papírové urychlení dopravy funguje v praxi. Ale osobaky v levém jsou určitě spokojení protože nemusí brzdit kvůli kamionům 🤣🤣🤣
Stačí se podívat na e-shop. Dnes objednáte zítra dodáme. Kdo to asi dodá? Ty kamiony a dodávky co nemají kde parkovat kterým se vše zakazuje. Nebo jak si lidi myslíte že se to k vám dostává.
Vím že si vás hromada myslí že chleba maso zelenina ovoce roste na stromech v obchodním domě ale bohužel zklamu vás. Musíme do přivést. Zakazuje se úplně vše jak psal kolega je to hon na kamiony. Kdyby se každá firma zavřela týden před Vánoci a rozjela týden po novém roce nebyl na cestách žádný kamion. Vlastně ani osobák nebyl by benzín a půlka lidí umřela hlady. Ale byl by klid, který si tak všichni přeji. A nebudete nadávat že vám překážíme a všude vadime.
Souhlasím když je kolona nemají jezdit do levého, ale úplně stejně nechápu řidiče osobních aut. Jak někdo může jet v takovém počasí na dálnici bez plné nádrže jídla a pití. Experti to říkají každý rok několikrát jedete za špatného počasí vemte si jídlo pití plnou nádrž a deky. Motor na volnoběh vydrží běžet i u těch malejch nádrží pomalu 30 hodin a udržovat teplo. Hloupost lidí nezná mezí. A krom toho tak dálnice byla zablokována kamionem napříč tak by stejně nikdo neprojel. Není to obrana kamionů v levém ale stálo by se tam stejně. Ale je to nejjednodušší naházet vinu na ostatní a nepodívat se na sebe a své chyby které dělám
Tak zvyšte rychlost jako na Slovensku na 90 a začněte řešit i ty co jezdí po dálnici 70. A stoupacích pruhů máme asi 9 do Brna z toho dva jsou tak krátké že pro předjetí jsou nepoužitelné a z toho 8 po Jihlavu pak už je jen jeden u velmezu a tam se dá předjet tak možná traktor. Takže z nějakých 180km máme 7 stoupacích pruhu v délce cca 20km. Jak vyřešite nájezdy na dálnici D1, jsou tak krátké že lkw na nich nedokáže nabrat ani 50km/h. Uhýbat nesmíme, takže se musí jít na brzdy. Zkuste si to někdo z těch chytráku.. vemte si kamion 40 tun a zkuste se připojit z nějaké čerpací stanice. Nebo připojení od Jihlavy na Prahu, od Pelhřimova směr Jihlava a takových jsou desítky. Přivodíte kolaps dálnice a nespočet nebezpečných situací každý den. D1 splňuje požadavky z 80 let ale určitě ne dnešní.
Pánové všechna čest. Jezdím kamionem a v pátek jsem si dal cestu Praha Most Karlovy Vary Kladno a v sobotu ráno Kladno Praha Jihlava Znojmo a cesty to byla velká paráda. Vše prohnuté a že se jelo po sněhu je dle mě lepší než v té rozsolene břečce. A to že jsou mezi náma řidiči co mají problém tak ať sedí doma a počkají na jaro.
Takže ještě jednou díky pánové a dámy
Tak jsem si dnes ráno dal Kladno na 86km kde jsem sice 6 hodin stál, ale musím říct, že dálnice byla v luxusním stavu velká pochvala pro cestáře. Skoro celej úsek to mazalo jak vítr. Škoda jen, že u nás není nějaká smlouva s těma vyprošťovacíma službama. Kdyby to vyjelo hned bez ohledu na to kdo a odkud je a pak se to vymáhalo tak by to určitě pomohlo v rychlosti vyproštění a znovu otevření dálnic. V každém případě super práce cestáři 👍
Bohužel svatá pravda, tyhle infotainmenty jsou peklo. Kdo z vás ho dokáže ovládat a nastavit cokoliv za jízdy aniž by se na něj musel dívat co dělá. Je to ještě horší než mobil v ruce ten se dá dát alespoň před volant a alespoň periferně sledovat silnici. Zatím co tady se musíte plně věnovat co nastavujete a řízení jde stranou.
Tlačítka znal každý kde jaké má. Poslepu ve tmě se dalo najít přesně to které hledám. Přepnout vypnout zapnout, nastavit klimu otočením kolečka a ani se nemusím divat. Zavřete oči a zkuste něco takového nastavit na infotainmentu.
Pan mluvčí ŘSD a všichni tihle podporovatelé by si to měli jít zkusit. Bohužel spousta řidičů lkw jezdí na spotřebu a přitom mají omezovače na 90. Což v praxi znamená že v zákazu se kolona pohybuje rychlostí 80 a méně. A ve stoupání jedou všichni na plno, protože se jede do kopce. Potom zvládnete do kopce předjet jen toho naloženého který by i po rovince jel ale nemůže protože ho brzdí ten vepředu. Tohle znám z Německa. Pan mluvčí je sice mluvčí ale neví o čem mluví. A opravdu se těším na napojení od Jihlavy na D1. Připojovací pruh je krátký a do kopce. Tam se naložené lkw dokáže rozjet tak na 50. Už teď tam jsou problémy . Až tam dojede kolona do které se takto někdo bude zařazovat to bude masakr.
Rozčilovat by se měla vyšší třída protože doteď se jim elektřina dotovala z našich daní. Ten z největším odběrem platil nejméně. Teď se to zase srovná. Proč bych měl ze svých daní přispívat na někoho kdo má vysokou spotřebu. Já si zaplatím něco na víc ale za svoji spotřebu ne za druhého. Vrací se to před rok 22 takže do normálu.
Takže je to stejné jako ti co chodí po magistrále a chtějí 30 po Praze a zákaz aut. Kvůli pár lidem trpí většína. Myslím že ten obchvat je plánovaný hodně dlouho a jestli tam někdo koupil pozemky baráky atd tak si měl zjistit že mu za barákem povede obchvat. Ale tohle je klasické Čecháček... Obchvat chci ale postavte ho u souseda tam mi to nevadí... zoufalci
Takových situací bude přibývat se zákazem předjíždění. Protože v ČR není snad jediný dlouhý připojovací pruh kde by kamion nabral rychlost. Takže se bude brzdit zpomalovat až k zastavení.
Ale zrovna tento případ je jednoznačně chyba řidiče osobního auta. Tolik času na nějakou reakci. Pustit plyn a zpomalit. Zařadit se do levého. By mě zajímalo co dělali v tom autě protože provoz kolem sebe určitě nesledovali. Ten kamion je vidět na hony daleko a kdo by to čekal on se připojil na dálnici. Naprosto nepředvídatelné co..
Pumpař má na litru benzínu kolem 2kč. Byl jste vůbec někdy někdo na benzínce? Všiml si někdo ceny párku v rohlíku, kávy sladkostí limonád atd .. pumpa nevydělává na prodeji benzínu, to je jen produkt do počtu který jim zaručí, že tam lidé musí zajet. Pumpa vydělává na všem okolo co si koupíte. Benzín a nafta opravdu nejsou ta výdělečná složka
Neobhajuji řidiče. A nemá na silnici co dělat . Ale je veliká škoda že policie neváží a nekontroluje také řidiče osobních aut. Pak by půlka hloupejch příspěvků ani nebyla. A bylo by zajímavé kolik z dovolenkářů by do Chorvatska ani nedojelo a stalo u silnice jak píše pan kugel bez papírů. Rakušák je sice váží a otáčí zpět do ČR ale nestihne všechno.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Ať váží jen dobře, ale ať jsou po všech.
Plachtové dodávky do 3.5t vždyť ta uveze 900kg to není ani paleta cementu.
3.5t odtahovka s vlekem na 2 auta, to je přeložené snad i se Smartem. Co si pamatuju tak samotná odtahovka uveze cca 1600kg. Budiž tam se ještě fabia vejde, ale tyto odtahovka mají 3t tažné. Vlek váží cca 800 kg takže mu zbývá 2200kg. Každá taková souprava je adept na odstavení a přitom jich jezdí víc jak kamionů a nikoho to netrápí. Jezdím po D1 každý den a ještě jsem neviděl že by někde byla stažena na kontrolu.
Další kategorii jsou osobáky, kufr narvaný, že ani nevidí ven, držák na kola a ještě na střeše box, tažný táhnou po silnici, kola vylomené a placaté. Ale ti jedou na dovolenou a můžou vše, osobák asi silnici neničí.
Nevím zda na ně nemají tabulky nebo jen zavírají oči. Ale osobáky mají také své maximální váhy.