Přesně tak jak se píše v článku, výborně byl popsán tento asociální problém. Ale kdo ho vytváří, právě Ti sociálně a inteligenčně silní, kteří si myslí, že právě takto sociálně znevýhodněné děti nemají žádné právo jim inteligentním sahat ani po kotníky. Naopak je ještě utápí,ponižují a rozhodně nemají zájem jim pomoci. Dospělým už takto uvyklým žít už těžko někdo pomůže, to by zruinovalo rozpočty SSP a výsledek by byl stejně velmi nejistý......
Protože pan ministr by si na tuhle otázku měl umět odpovědět především sám!!! Stále vysoké DPH, nad úroveň EU stanoveného stropu ceny energií a dražší pracovní síla, zejména z důvodů změny filosofie potřebnosti mimopracovních vztahů u dohod, kde se z nich stává fakticky pracovní poměr na zkrácený úvazek, což jak pro zaměstnavatele tak zaměstnance přestává být výhodné!!!
Protože ministr financí je tak snaživý až zbrklý, za každou cenu chce mít hned všechny díry v rozpočtu zalepené, že vidí jen ty peníze, ale vůbec nechápe, že nic nejde hned a už vůbec ne na úkor lidí a firem, kteří mu tvoří HDP. Ano, je třeba nastavit ozdravění rozpočtu, ale rozumně tak, aby nakonec nesplakal nad výdělkem!!!
V 80 letech naprostý standard a nyní za Covidu ještě horší!!! Prostě běžná praxe, pokud máte ve třídách více jak 20dětí, asi těžko se jim může učitel věnovat individuálně, takže musí následně rodiče suplovat práci učitele! To je prostě problém českého bezplatného školství!!! Pokud jim učitel zadá přiměřené množství úkolů je to spíše užitečné, ale to co popisujete, že se nestihla řádná výuka je opravdu nezvládnutí výuky zejména učitelem!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je to velmi smutné, když státu nezbývá ani chov zvířat, kterám tam leta žijí, je tím vidět kam jsme to dopracovali,...