Ano, běžně se na každém kilometru dálnice válí v pravém pruhu kusy pneumatik, nebo dokonce i celá rezerva, jednou jsem za sebou, v rozmezí kilometru, viděl i dvě celé nápravy odpadnuté z vozidla, a za každou odpadnutou věcí, stojí 3 auta, a to i kolmo k jízdnímu pruhu. Kvůli tomu je dobré jezdit pouze v levém, protože v pravém je omezená rychlost na 100 mobilním zařízením zvaným kamion, který má za cíl pouze demolovat vše co jede pomaleji, nebo před ním brzdí. To, že to místy, je rozbitější, je pravda, ale zase žádný dráma bych z toho nedělal. Takže zase další komentář, který ukazuje pouze na sebestřednost a aroganci, dokonce možná i na neschopnost sledovat dopravní situaci kolem vozidla za jízdy, tedy hlavně před autem. Joooo a zapomněl jste na vozíky se šipkou od silničářů. Ty tam jsou ještě častěji, a dokonce se i stává, že svévolně sabotují provoz a bez sebemenšího varování vjedou řidiči před auto a způsobí dopravní nehodu. Má úcta
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, běžně se na každém kilometru dálnice válí v pravém pruhu kusy pneumatik, nebo dokonce i celá rezerva, jednou jsem za sebou, v rozmezí kilometru, viděl i dvě celé nápravy odpadnuté z vozidla, a za každou odpadnutou věcí, stojí 3 auta, a to i kolmo k jízdnímu pruhu. Kvůli tomu je dobré jezdit pouze v levém, protože v pravém je omezená rychlost na 100 mobilním zařízením zvaným kamion, který má za cíl pouze demolovat vše co jede pomaleji, nebo před ním brzdí. To, že to místy, je rozbitější, je pravda, ale zase žádný dráma bych z toho nedělal. Takže zase další komentář, který ukazuje pouze na sebestřednost a aroganci, dokonce možná i na neschopnost sledovat dopravní situaci kolem vozidla za jízdy, tedy hlavně před autem. Joooo a zapomněl jste na vozíky se šipkou od silničářů. Ty tam jsou ještě častěji, a dokonce se i stává, že svévolně sabotují provoz a bez sebemenšího varování vjedou řidiči před auto a způsobí dopravní nehodu. Má úcta
2 odpovědi