Bohužel článek je opě snůška polopravd a nepřesností zřejmě s cílem osočit spolek, který se snaží odvrátit chyby úřadů. Především přeložka má plnit funkci vnějšího okruhu a může to být nazvané jak chce. V minulosti soud zrušil plán postavit silnici I. třídy a tak se změnily plány na přeložku II. tř. Plánované mosty a nájezy by mohla závidět D1. Vnitřní okruh Prahy je naplánovaný přes Suchdol a pokud vím tak tam se již také několik desítek let nestaví. To že se proti tomu ozvalo pár lidí taky není pravda, obec V.P. má přes tři tisíce obyvatel a je nevětší obcí na trase přeložky, kdy jí má přeložka míjet o 300m. Takže Kralupy n/V. si uleví a ať si teď užijou jiní. A počty odpůrců? Petiční právo má nějaké podmínky a v obci VP je více jak 3tis. tr.obyvatel, tak to asi nemohly být tesítky lidí!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Bohužel článek je opě snůška polopravd a nepřesností zřejmě s cílem osočit spolek, který se snaží odvrátit chyby úřadů. Především přeložka má plnit funkci vnějšího okruhu a může to být nazvané jak chce. V minulosti soud zrušil plán postavit silnici I. třídy a tak se změnily plány na přeložku II. tř. Plánované mosty a nájezy by mohla závidět D1. Vnitřní okruh Prahy je naplánovaný přes Suchdol a pokud vím tak tam se již také několik desítek let nestaví. To že se proti tomu ozvalo pár lidí taky není pravda, obec V.P. má přes tři tisíce obyvatel a je nevětší obcí na trase přeložky, kdy jí má přeložka míjet o 300m. Takže Kralupy n/V. si uleví a ať si teď užijou jiní. A počty odpůrců? Petiční právo má nějaké podmínky a v obci VP je více jak 3tis. tr.obyvatel, tak to asi nemohly být tesítky lidí!
1 odpověď