To je ten problém majitelů Toyot. Octavia rozhodně nestála 750 tisíc, to blouzníš, začínala na nějakých 320, když vezmu běžnou slevu v té době. A velmi dobře vybavená se silnějším motorem by se vešla do 500 tisíc a ztráta hodnoty by nebyla tak velká, jako u té Toyoty. A to je Octavia o třídu výš. Za 750 se koupil luxusně vybavený Superb. Nevymýšlej si. A bi-led světla? Maximálně tak bi-xenony, protože Toyota žádná led světla neměla a vůbec ne bi-led, taková věc neexistuje. Koupils draho malé auto za které toho moc nedostaneš.
Jendo, zcela pominu tvůj konfrontační tón, ona budou stačit holá fakta. Za 320 tisíc se bude jednat o zcela holou Octavii bez výbavy a už vůbec nebude mít dieselový motor, který zmiňuji. Za druhé, Octavia a Auris patří do stejné třídy a nad tvojí neznalostí, co jsou bi-led světla, se už musím jen smát. A co se týká zůstatkové hodnoty, tam je na tom Octavia daleko hůře, protože jako nová stojí více, ale díky velké nabídce ojetých Octavii za ni v poměru ke kupní ceně dostaneš méně, než já za Toyotu. Až mi budeš chtít napsat něco faktického, co bude dávat smysl, tak s tebou rad podebatím, tyhle tvoje “útočné štěky” za koment už ani nestojí.
A co se týká závad, tak mohu napsat nula, kromě běžného servisu po 15 tis. km vůbec nic. Na elektřinu se dá jezdit do 80 km/hod, malý servis po 15, 45, 75 a 105 stojí kolem 5 tisíc, velký po 30, 60, 90 cca 7-8 tisíc. A kapacita baterie zatím úplně pohoda, každých 15 tisíc absolvují za litr test baterie, tím pádem je záruka na baterii až 10 let. Jsem plne spokojen, pro člověka, který nechce naftu, je to super alternativa k úvaze. Po 3,5 letech provozu budu dávat auto protiuctem za novou corollu, prodejce mi za auto nabídl 340 tisíc, což odpovídá, protože tahle auta s mým ročníkem a nájezdem jsou k mání za ceny kolem 400 tisíc, takže pokles hodnoty si myslím v pohodě. Kdyžtak se ptejte, kdyby vás něco zajímalo.
Ok, chápu, že hybrid není pro každého a komu se pod kůži “zažral” hutný zátah naftového motoru s nízkou spotřebou, tak nechce o hybridu ani slyšet. Tohle já naftařům vůbec neberu, jen mi trochu vadí, že se s hybridem pořádně nesvezli (sorry, ale pokud si s nim pořádně nezajezdite, tak nemá smysl ho hodnotit) a pořádným svezením myslím aspoň par tisíc km a pak tu na něj kydají špínu. Dovolil bych si uvést jen pár faktů z mého soužití s hybridem…v únoru 2018 jsem za 530 tisíc Kč kupoval úplně nový kombíkový Auris ve výbavě Selection (jen namátkou k výbavě bi-led světla, automatická klima, metalíza v ceně vozu, parkovací asistent, senzor šera a deště, automatické přepínání dálkových světel, okna i zrcatka komplet v elektrice, tempomat, řazení v automatu, proste výbava, kde fakt nic nechybí a stejně vybavena octavia by dle konfiguratoru s dieselem stala od 750 tisíc nahoru). Za 3,5 roku jsem najel 120 tisíc, spotřeba v létě 4,5 v zimě 5,2. Po dálnici to žere při 120 na tempomatu 4,6, když dam tempomat na 140, tak 5,2-5,5, záleží na výškově profilu. Cesta do Chorvatska po dálnicích, kdy jsem jel jen na tempomat ve 4 lidech s plně naloženým autem a tempomat jsem nastavoval vzdy na maximální povolenou rychlost dle GPS, takže na 130 jsem měl na tachometru 140, tak spotřeba po 1200 km byla 5,2 na palubnim PC a sedelo to i po dotankování. Negativa auta…hluk při plne vytocenem motoru a méně mista na zadních sedadlech, kdy já se 180 cm si za sebe sednu s rezervou před koleny par cm, ale pro dlouhany za sebou to fakt neni.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
pekne to bych koupil
1 odpověď
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Jj, pro případného kupce je ta cena lákavá, prodávají se kolem 400 a i za 440 jsem viděl. Auto zůstane v rodině, nechám ho synovi.