co takhle spot a FVE 15,4 kwp a dostatečné uložiště v baterii 23 kwh,ano stálo mě to 800 tisic a 200 tácu v dotacích ale 80 % energie za rok mám zadarmo
Nezlobte se, že Vám v tomto oponuji, i když ta Vaše argumentace zní lákavě, ale toto jistě není nejlepší volba v rámci návratnosti a investice. Aby jste se těch 800 tisic ve finále dožil. Vidím to jako návratnost na spoustu let, 200 tisíc jak píšete, zaplatí společnost za Vás, tím bych se také nechlubil, za další, nevíte sám, jak dlouho vydrží životnost a bezporuchovost instalace (jistě složité zařízení), za další nedejbože, aby došlo k požáru domu (hasiči budou jen hlídat a dohašovat), proto určitě větší pojištění domácnosti je na místě. Pokud na to jede i případné Vaše podnikání, tudíš odpisy do daní, proč né. Ale jinak si myslím, že normální menší domáctnosti o dvou, třech lidech se toto nemůže absolutně vyplatit. Ale ve finále jsou jistě lidé, co těmto technologiím bezmezně věří, jsou o tomto přesvědčeni, zajímají se o to a možná to mají i jako ,,koníček" a potom proč néé
Osobně třeba nerozumím tomu, proč v ČR (potažmo EU) neexistuje železniční doprava nákladních aut. Něco jako je eurotunnel mezi FR a UK. Prostě by tirák přijel, naložil se a pak by se zase vyložil a pokračoval. Zboží by se nemuselo překládat a řidič by mohl odpočívat.
Nemuselo by to být v každém městě. V ČR by stačilo třeba Plzeň, Praha, Brno, Ostrava... zbytek už by dojeli. Myslim, že všem by se ulovilo, kdyby třeba 30% tiráků nejelo po D1 (a nejvíc asi těm řidičům tiráků).
Protože dneska čas jsou peníze a na tak krátkou vzdálenost, jako je naše malá zemička, se to nevyplatí. Než kamion navagónují, rozřadí na správnou vlakovou soupravu, pak než Vás železniční dopravce přepraví (navíc jsou žel. koridory dnes rovněž přeplněné), potom zase zvagónují z kolejí zpět na silnic dolů, k tomu celková náročná legislativa, tak kamion objede naší republiku pětkrát dokola po svých. Tak asi tak
Závist je typická česká vlastnost,v tom jsme nejlepší na světě. Vážení závistivci jděte do někam...
Melete nesmysly. Myslíte, že konkrétně na západ od nás by toto bylo bez povšimnutí a že by u nich potom v diskuzích bylo: ,,to je úplně v pořádku, má na to nárok, my jsme bohatý stát, my si to přece můžeme dovolit!? ". Tak to určitě, lidé jsou všude ve společnosti stejní, tak tady nepředhazujte nějakou ,,typicky českou vlastnost"
Tohle to „ rovnostářsví " by vedlo ke všeobecnému zdražení.
Žiji ve Velkém Meziříčí.
Ano, mám menší plat, než v Praze.
Menší platy mají i kuchaři, které nám třeba do práce dodávají obědy, ale já za oběd platím asi 45 Kč plus něco přispívá firma. Celková cena je pod 100 Kč. Výběr z pěti jidel, tři nějaká klasika, čtvrté salát a u patého se střídá kuřecí řízek, vepřový řízek a smažák, pokud by si někdo nevybral. Solidní porce, hutné polévky ( třeba česnečka není jenom vývar plus trochu česnaku o opražený chleba, ale jsou v ní brambory, zelenina..).
Na druhou stranu ti kuchaři a pomocný perzonál nemusí platit takové nájmy, jako v Praze.
A představte si, že třeba cena toho nejlevnějšího vozíku za auto, který se prodává v „ hobby marketech " stoupne z 16 000 Kč na 23 000 Kč.
A podobně stoupnou další ceny.
A to raději ani nepíši o svěřeneckých fondech, třeba o jednom producentovi separátu, jehož firma vyrábí třeba ve Vodňanech, Kostelci, ..
Takže jsme vlastně všichni pochopili, že pracujete v jedné nejmenované firmě ve Velkém Meziříčí, která vyrábí přívěsné vozíky za auta !!
Nikdo nikde netvrdil, že konflikt skončí do týdne, to píšete jenom vy. A pravda v tomhle případě neexistuje. Tu by mohl znát je někdo, kdo spolehlivě předpovídá budoucnost. A takový člověk taky neexistuje.
Já taky přece nepsal, že to někdo tvrdil. To bylo napsáno s nadsázkou, jestli umíte pořádně číst
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
kdo je to Dejdar?
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Italský živočichář Bernardo ze Slunce seno