další kolo řešení neřešitelného. Jsem očkovaný a do hospody teoreticky můžu. Bohužel na rozdíl od učitelů a úředníků nikdo z naší rodiny přidáno nedostal, takže dát v mé oblíbené "trojkové" hospodě pivo s kámošema a navečeřet se za 400 dvakrát týdně nemůžu. Oběd s kofolou za 200, vynásobeno počtem dní v měsíci, je holt moc. A když vezmu na oběd rodinu a nestačí mi na tři lidi tisícovka, tak se nad tím zamyslím. Chleba se salámem je za dvacku a prima guláš s přílohou doma uvařím za pade na osobu. Takže jako ve většině krizí je hospoda to první, co normální člověk ořízne, a není to proto že by si nechtěl dát pivo; tak hluboko český člověk neklesne.
na jednu stranu helmuti v NATO vykřikují, že každý stát má právo na vlastní rozhodnutí, a když se jim toto rozhodnutí nelíbí, tak je něco jinak. bohužel je to tak, že Němci k tomu dospějí taky a Čtvrtá říše, nazývaná dosud eufemicky Evropská Unie, se s čínou tak jako tak pohádá. A to nastane přesně v okamžiku, kdy číňan učiní vlastní rozhodnutí, které se nebude líbit němcům a Layenové (čti Lejnové).
Jojo, tak to vypadá, když chudí mají sponzorovat bohaté. Ti co nemají na to, aby si koupili nové auto (natož elektro) a jsou rádi, že se z vesnice dostanou do práce, k doktorovi a na nákup díky svojí vyrachtané jedničkové oktávce, zaplatí vyšší daně, aby mohla Evropská komise dát dotace na nákup elektromobilu těm, co si můžou dovolit dát dvě mega za Teslu ... a dotace se jim bude hodit na lepší výbavu.
Nejsem socialista ani komunista, ale trochu mne to štve, když vidím, jak se jedna vesnice složí na dotaci pro místního boháče.
škoda že zpracovaná data hovoří o něčem zcela jiném, než je reálná spolehlivost aut. Počítají se závady zjištěné na STK, které mají nějakou váhu, ale málokdy znepojízdní vozidlo. Když budu mít krám, který povezu obden na odtahovce do servisu, tak STK projde určitě beze ztráty květinky. A naopak, pokud bude auto sloužit bez problémů, snadno přehlédnu prasklou manžetu na kulovém čepu nebo zpuchřelou brzdovou hadici, což je už podle STK závada. Neříkám že částečně to souviset nemusí, ale průkazné to fakt není.
v minulém století němci dvakrát bolestně zjistili, že spasit evropu klackem se jim opravdu nepovede. Tak vymysleli EU, jakože je tady budeme chtít sami; to se celkem povedlo. pak vyhnali angličany, protože jim do toho moc kecali, a teď vyšachují francouze; díky jejich přezíravosti a Macronově vládě to nebude těžké. A tím pádem evropu ovládnou němci sami. No a nám ostatním nezbude než se vrátit k La Résistance, partyzánské válce a nakonec je vyhnat. jen doufám že k tomu vyhnání zase nebudeme muset pozvat rusy, to by se nám ta historie opravdu zacyklila.
procento blbců je stejné v každém oboru, pacienti ani lékaři ani sestry (nezapomínejme na ně) nejsou výjimkou. To že měl někdo hlavu a trpělivost na to, aby získal titul MUDr, je obdivuhodné, ale neznamená to, že nemusí být trotl. Mengele, Cimický, Rath.... Byly doby, kdy jsem tyhle lidi obdivoval. Tehdy to vyjádřil Miloš Kopecký v nějakém rozhovoru: jsou to normální lidi, ale jakmile jde o zdraví, všechno jde stranou a pomůžou vám jak nejlíp umí. A tuto úctu jsem ztratil v okamžiku, kdy pod vedením odboráře pana Engela začali vykřikovat, že dokud nedostanou nástupní plat 80 000, nebudou pracovat. Proč proboha... doktor po studiích umí zrovna tolik co inženýr po studiích, tedy prd. A než se opravdu něco naučí, trvá to; jo, potom si zaslouží zaplatit. No a od té doby jsou to pro mne lepší údržbáři lidských schránek, kterým se - zrovna jako mně - někdy chce, někdy nechce, někdy excelují a někdy něco po..rou, některý umí, jiný ne. A když může na mne, jako na soudního znalce, každý plivat a podávat trestní oznámení, proč by nemohl na doktora? A když doktor na internetu plive na lidi, co se bojí očkování, tak co asi tak může čekat z druhé strany? není to bůh.
pane lékaři, mě zase nebaví řečičky z vaší strany. předesílám, že jsem očkovaný. Pořád lidi jenom přesvědčujete, apelujete na lidskou solidaritu a bůhvíco ještě, a přitom by řešení bylo jednoduché - ať SUKL vydá oficiální vyjádření, že vakcíny prošly standardní schvalovací procedurou jako každý Acylpyrin, že výrobce vše doložil a vakcína je bezpečná. Proč to neudělal? protože nemá co studovat, výrobce nic nedoložil a my se očkujeme na základě vyjádření joudy z Evropské Komise, že "pozitiva překračují negativa". Proč jsou teda nemocnice plný nás očkovaných? Stejně se nakazím, stejně možná umřu (ano, zřejmě s menší pravděpodobností), ale na druhou stranu riskuju že moje děti se narodí špatně? co je lepší?
Vidíte, a já jsem z projevů politiků vyrozuměl, že emisní povolenky jsou tady proto, aby se snížily spotřeby energie a tím i emise CO2, oteplování a další věci, které páchám tím, že si doma zatopím. A ono je to zase o přerozdělování peněz - ti co na to mají, tak zaplatí pokuty, a nejen za sebe, ale i za ty co na to nemají, protože těm na to dá stát peníze vybrané na daních.
Neměli by se politici přestat drbat pravou rukou za levým uchem a zkusit vysvětlit Bruselu, že přerozdělování peněz "každému podle jeho potřeb" jsme tady už měli a nefungovalo to? A že kombinací pokutování bohatých a dotování chudých se dá možná dosáhnout socializmu, ale opravdu nikoli snížení emisí?
ale vždyť společnost eurokomisařů nepočítá s tím, že si koupíme elektromobil. Počítá programově s tím, že automobil bude mít horních 10 000 a zbytek nebude mít ani na autobus, takže bude sedět doma, pracovat z home office a nechat si dovážet potraviny dodávkou e-shopu. Ubude nehod, ubude potřeba oprav silnic, nebudou zácpy... samé klady a pozitiva. Občan zavřený doma a získávající informace jen z TV Nova se bude lépe ovládat. Řekněte mi, kolik z vás má na to, aby mohl každých 6-8 let dát 3 mega za auto? nebo si koupíte za půl mega osmiletý auto a dáte do něj za čtvrt mega baterky? Budeme rádi, když poplatíme faktury za elektriku doma, protože jestli bude kWh za dvacku, budeme rádi...
tendenční pohádky z dílny Hanse Christiana Andersena. Nebo že by pokus nahrát body elektrice, která přece AdBlue nepotřebuje? Ono u kapaliny, kterou spotřebovávám v poměru litr močoviny na jednu nádrž nafty, mi to nějak nepříjde strašné. Jestli mne stojí kilometr 1,60 nebo 1,70 je mi fakt jedno.
ale VŠECHNY kamiony jsou diesely a všechny od 2008 výše jezdí na močovinu. Takže neřešme ptákoviny - jestli nebude močovina, jsme rázem v Anglii. Budeme mít dost řidičů, ale žádný kamiony, a tudíž ani zboží v krámech. Skoro bych řekl že to je problém daleko zajímavější...
"Příčina nehody a míra zavinění jednotlivých účastníků jsou nyní předmětem dalšího šetření". Ale všichni už vědí, že motorkář jel moc rychle a neměl na silnici co dělat.
Takových nehod jsem řešil desítky a v 90% jako viník vyšel odbočující řidič; protože, jak praví judikát Nejvyššího soudu, "znamení o změně směru jízdy nezbavuje odbočujícího řidiče povinnosti chovat se tak, aby neohrozil vozidla jedoucí za ním".
Nechci nikoho osočovat, nebyl jsem tam, ale pokud chce milý dav někoho bez soudu lynčovat, tak jedině řidiče dodávky, který dal blinkr, nekoukl do zrcátka a šoupl dodávku napříč cesty motorkáři, který už s tím nic neudělal.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
... a všichni žili šťastně až do smrti. A teď tu o Perníkové chaloupce, Sergeji Sergejeviči, to je moje oblíbená pohádka 🙂
nebo možná že nechápeme souvislosti, jestli nechce říct, že plánovat neumějí, tak se o to ani nepokoušejí? Situace ruských expedičních sil na Ukrajině by tomu zatím tak nějak odpovídala.... prostě hup na krávu a je tele!