Ty, co před rokem zafixovali na dva nebo tři roky si teď akorát drbou hlavy. Tak je to vždy když se obchodníci předhání v nabídkách fixovaných cen, protože vědí že cena stoupat nebude a můžou na tom vydělat. Když před lety letěli energie jenom nahoru nikdo žádnou fixaci nenabízel. Tyto triky jsou výhodné hlavně pro obchodníky. Zisky těchto firem snad mluví za vše.
Tento chlapec ví o motorech stejně jako Rambo o vyšívání. Moment, síla, tření a teplotní roztažnost naprosto klíčová pro opotřebovávání motoru se učí už na základní škole. Všechny třecí plochy v motoru jsou dimenzovány na provozní teplotu, Takže když je motor studený je mezi těmito plochami větší tření a také opotřebení. Při volnoběhu studený motor překonává menší tření a opotřebení než když musí vykonávat další práci s další zátěží spojenou s jízdou. Pardon nemám sílu to vysvětlovat je to .......Kdyby někdy viděl jak je tuhá ojnice na klice za studena nikdy by takovej blábol nemoch napsat a ty keci o pístních kroužcích to je další nesmysl, ty se zahřejou jako první a navíc tesněj svým napnutím oproti válci takže to ani nepotřebují. Dneska fakt píše kdo chce co chce.
Stejně jako exoti svítící ve městě i mimo město za deště mlhovkami vpředu. To je potom chuťovka je potkávat. S odleskem od silnice 8x...
Přesně tak přední mlhovky za deště jenom komplikují výhled protijedoucím. Jsem zvědavej jak dlouho bude trvat než pochopí že jsou platný jen když je turbo mlha a protože jsou nízko dokáží osvítit krajnici a středovou čáru a podle kterých se dá jet. Teda kromě těch turbo expertů co si tam dají býlé žárovky.
Už je toho trochu dost jak se dokola rozebírá, jak používat mlhovky a při tom je to tak jednoduché. Vidím špatně zadní světla auta před sebou tak je logické že si rozsvítím zadní mlhovky, protože ten za mnou mě musí vidět stejně mizerně. Při hustotě dnešního provozu před vámi vždy někdo jede a ty co jedou někde na samotě snad pochopí, že když nevidím na deset metrů před sebe tak nevidí ani ten co mě náhodou dojede, takže taky zapnout. Doufám, že je to dostatečný návod pro exoty co mi v ranní městské zácpě vypalují zorničky jen proto že je mlha nebo prší. Zapínat a vypínat mlhovky podle počasí a aktuální dopravní situace není zas taková námaha. O používání předních mlhovek příště, to bude vyšší dívčí.
Jen by mě zajímalo, co vede všechny výrobce aut k tomu, že nemůžete jednoduše zapnout mlhovku tlačítkem, když máte světla v automatickém režimu a musíte nejdříve přepnout světla z automatu do manuálu a pak teprve zapnout mlhovku. Možná to nějakou logiku má, já jsem na ní nepřišel.
U mojí Hondy to jde.
Rozumím tomu správně že elitně vytrénovaných 18 odstřelovačů za tři noci trefí za naprosto jedinečně příznivých podmínek 14 divočáků s rozpočtem 14milionů. Ráno to po nich myslivci zadarmo uklidí. Chlapci si pár dnů odpočinou a začnou s dalším turnusem. Zločinci a teroristé celého světa bojte se, máme elitní jednotku odstřelovačů a někteří z nich se za tři dny nedokáží trefit s výbavou za statisíce ani do jednoho prasete. Jo jasně nepřišlo jim až pod nos, darebák to čuně. A teď to vypadá že dělám dementy z lidí co dokážou trefit meloun na kilometr, nedělám. Ten, kdo je tam poslal je dement, protože když se netrefí letí ten náboj 3km a už jste viděli nějakého myslivce střílet na kňoura v leže. Oni musí, protože udržet takhle dlouhý lauf na stojáka není možné. Jsem zvědav, jestli až dokončí tyto bojové turnusy budou mít alespoň jeden odstřel pod 150 tisíc. Jasně tohle jde taky z daní. Kdyby ti co o tom rozhodují měli trochu rozumu nechali by policii pohlídat les a myslivce to nechat vystřílet za zlomek ceny.
7
Sledujících
2
Sleduje
7
Sledujících
2
Sleduje
Dobře jim tak překupníkům.