No, pokud to chce učit pořád stejně, jako před 20 lety, tak nemusí. Ale pokud chce učit moderně a využívat nové technologie, tak je to potřeba.
Stejně a to samé je rozdíl to by jste mohl vědět. Co se změnilo za dvacet let na principech matematiky, fyziky, angličtimy atd. ? Jestliže tyto základní věci v našem poznání není schopen vyučující na ZŠ vysvětlovat bez přípravy ukazuje to jeho neschopnost.
Učitelé jsou ale vysokoškoláci a závisí na nich budoucnost vašich dětí. Takže by měli být zaplaceni tak, jak to Fiala sliboval. Za jeho vlády jim ale mzdy klesly o desítky tisíc korun, z jejich odměn se financují nepedagogičtí pracovníci, na které vláda kašle.
Mýlíte se, učitelé právě zodpovědní za budoucnost našich dětí nejsou a v tom je ten problém. Nikdo nehodnotí jak kvalitní práci odvedli a jakých omylů se dopustili. Je snad nějaká škola hodnocena podle toho jakých výsledků dosáhli jejich studenti? Není a to je důvod proč je školství tam kde je. Zvýšení platů lidem, kteří na to kašlou, protože můžou, ničemu nepomůže. Až budou zodpovědní za to co naučili je možné diskutovat o penězích. Zatím jen učí.
Ten úvazek 20 hodin no. Co přípravy, opravy, jednání s rodiči, práce pro školu, organizace výletu, adaptacnich kurzu, kde mate zodpovědnost 24 hodin a není to placených 24 hodin. Výchovné komise, neustále vstupovani do konfrontace - chování. Hlídání o přestavkach atd. Porady jsou ve výuce? 🤠
Jestli se musí učitel po dvaceti letech praxe připravovat na výuku, když dvacet let učí to samé je ostuda nebo výmluva. Jen hledáte argumenty pro obhájení Vaší neefektivity za účelem vyšších platů.
Jaké bonusy? Učím ve školce 18 let a odměny sem tam, když nebylo moc nemocenských a zbylo, teď z našich odměn ne všude, ale často doplácí ředitelé platy uklízeček a kuchařek, aby nám někdo zůstal. Třídnictví v MŠ žádné, přitom papírování a zařizování kolem chodu třídy hromada. V rámci školství máme nejnižší platovou třídu 9.
Víte o tom že existuje počítač, excel a podobné efektivnější nástroje než je propiska?
Nehlídame! Jsme školní zařízení pod ministerstvem školství, musíme mít pedagogické vzdělání, píšeme třídní vzdělávací plány, třídní knihu, diagnostiky.
Uvědomte si že všichni jsme chodili do školy a tyto Vaše argumenty jsou směšné. To co tady popisujete jsou jen výmluvy. Jestli se cítíte přetížená vyplňováním třídní knihy a přípravou vzdělávacích plánů, zkuste jakékoliv jiné civilní zaměstnání a budete vzpomínat jak jste neměla co dělat.
12 platu za 9 měsíců práce po 20 hodinovém úvazků za tyden , tj 80 hod měsíčně , vypočítat a zprůměrovat , započítat všechny volna a obědy po 30 Kč a vyjde vám solidní peníz s výhodami , jediná kantorova obrana na toto je - jdete si to zkusit , ale tuto skutečnost nepřizna.
Máte pravdu. Maximálně ve tři odpoledne hotovo a nikdo nehodnotí jak kvalitní práci odvedli a ani nejsou zodpovědní jak se podepsali na našich dětech, ve výsledku na dementizaci této země.
Za tu bídu co učitelé předvádí až moc. Základní školy jsou líhně šikany a vzdělávání na nich je založeno na principu dodělej si sám o stravování ani nemluvě. Většinu učitelů nikde v soukromém sektoru nepřijmou ani jako vrátné. Stejně jako kuchařky i přesto že je v gastronomii neustále poptávka po těchto profesích. Je najivní si myslet že přidání pěněz těmto starým a neschopným strukturám, které se v tomto oboru zuby nehty drží, protože jim nic jiného nezbývá, zlepší situaci ve školství.
To jsou jelita. Už se nemůžu dočkat výrazu manželky až jí oznámím, že si praní bude plánovat podle toho jak je aktuálně drahá elektřina. Děti vy máte hlad? Musíte počkat až aplikace oznámí že se může zapnout varná deska, jo a dneska se bude koupat jenom jeden v teplý vodě protože situace na trhu s elektřinou nahřála jenom čtvrtku bojleru a na noc si radši vemte teplejší ponožky protože dneska moc nesvítilo. A až jednou budu hodnotit jak jsem prožil život nebudu se moct ubránit dojetí jak se všechno točilo okolo chytrýho elektroměru, který je důsledek masivní podpory fotovoltaiky bez vytváření kompenzace těchto nárazových zdrojů energie. Zase politici ukázali, že pod jejich vedením se dostanneme do míst kam slunce nedosvítí.
Lidská noha nejlépe funguje, když chodí na boso to je pravda, ale ne po betonu. Toto se týká pouze měkkých povrchů. Tvrdit že tyto boty jsou vhodné na běžné nošení je stejné jako lítat do vesmíru bez skafandru. Ty co dokážou překonat počáteční bolest z nošení těchto bot a myslí si že je všechny ostatní klouby přestaly bolet protože si otupily nervová zakončení na chodidlech se jednou probudí s vymlácenými kyčlemi a koleny. Do trávy, mechu a písku ok, ale to je nepotřebuju. Na asfalt, beton a dlažbu hazard. Za pár let se ukáže.
Důležité je, jak se píše v článku, že škodla je dlouhodobě oblíbená a kladně hondocená. Rodiče, kteří sem umístí své děti jsou asi uvědomnělí v tom, že chápou, že tvrdé prostředí školy jejich děti nejlépe připraví na skutečný život. A k němu patří i to, že méně odolní jedinci podlehnou.
Když jsou rodiče a zřizovatel školy spokojení, tak je opravdu vše v nejlepším pořádku.
Ty jsi de*il.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Každý učitel se skutečně i po mnoha letech připravuje na výuku, protože oproti vašim představám se výuka neustále přizpůsobuje mnoha faktorům. Kupříkladu vím, že nemohu udělat stejnou hodinu na stejnou látku ve třídě X.A a X.B, i když teoreticky jsou to paralelky. V X.A mi totiž sedí 5 dětí s IVP, celá třída má pomalé tempo a cvičení nestíhají. Zatímco v X.B je tempo rychlejší, ale děti jsou náročnější na zvládání v udržení pozornosti atd. Jednoduše je jedno, jestli už jsem stejný ročník stejnou látku učila dříve, musím vzít v potaz individuální žáky, situaci, dokonce i náladu děcek. Nebo si představte, že jste měl připravenu hodinu, ale nepovedla se. Tak ji logicky pro příště musíte upravit, změnit. V dějepise se mi navíc stává, jelikož se stále zajímám a vzdělávám, že nacházím nové zajímavé informace, chci použít jiné metody atd. Mimochodem příprava dějepisné prezentace na jedno téma mi zabere klidně i 10 hodin, protože ji prostě chci ji pěknou a kvalitní. A pak ji kolikrát znovu musím upravit. Jinak učím AJ a tam je příprava NUTNÁ pořád, zvlášť nyní když jsme upustili od předražených pracovních sešitů. Váš argument je hloupý. Navíc ti, kteří nejvíc kafrají o učitelským platech a začínají tyto hloupé diskuze, vůbec nejsou učitelé. Ti většinou jen reagují.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můžete prosím blíže specifikovat Vaší NUTNOU přípravu na výuku hodiny AJ ?
1 odpověď