Nikomu iluze neberete, spíše nemáte páru o čem píšete, nedokážete ani podpořit co jste napsala a hrajete to raději na tajnačku. Vím, že je to jinak a vím, že to co jste tu napsali je špatně, ale nehodlám se o to co vím dělit.
Bez toho, abyste obhájila svůj názor je Váš komentář bezcenný. Nemusela jste psát vůbec nic a vyšlo by to nastejno.
A kdybyste se rozhodla přeci jen rozepsat, prosím zkuste u toho myslet a neodvolávejte se na Hájka.
Hele čejko, tvoje mysogynní narážky mě nepřinutí, abych napsala co o tématu vím; nechám si svoje, protože si nezasloužíš vědět víc než víš. A ty si taky nech svoje.
Od začátku kauzy jsem paní doktorku Stehlíkovou podporovala. Lékař, který je schopen vnímat pacienta celostně a má dostatek zkušeností, může i na dálku, pohledově, určit sklon pacienta k některým nemocem. Například každý lékař, který se zabývá zároveň čínskou medicínou, potvrdí, že se M.Z. narodil v roce, na který připadá orgánové oslabení jater a žlučníku. Pokud to o sobě člověk ví, může se celoživotně starat o svůj ohrožený orgánový okruh cílenou životosprávou, aby byl co nejdéle v dobré kondici. Vzhledem ke způsobu života a (ne)péče o jmenované orgány u M.Z., jsem se tristním diagnostickým výsledkům nedivila.
„Je hlubokým zákonem, že žije-li člověk zde ve fyzickém světě, k uspokojivému pojetí skutečnosti může dospět jen tehdy, je-li si vědom, že existují vyšší světy a že je svou duší s vyššími světy spojen. Proto by také s vymazáním duchovního vědomí lidstva nutně nastala doba, kdy by lidstvo již nedokázalo pochopit, proč je tady na světě tolik neštěstí, tolik konfliktů. Tyto konflikty lze vyřešit jen tehdy, vnímáme-li, že žijeme nejen ve fyzickém, ale i v duchovním světě. Pak začneme chápat: Stejně, jako člověk nemůže být stále mladý, ale musí i stárnout, musí být také odstraňováno to, co bylo vybudováno; zároveň se vznikáním tu musí být i konflikty a zánik. Rozumíme-li tomu, pak rozumíme také tomu, že i mezi skupinami lidí musí docházet ke konfliktům. Tyto konflikty jsou tragikou ve světovém dění a jako tragické je musíme chápat.“ Filosof Rudolf Steiner z přednášky Konflikty mezi národy.
J.W. Goethe, německý básník a dramatik , který byl také amatérským přírodovědcem, sepsal pojednání nazvané „Krev je zcela zvláštní tekutina“. Spisku nelze porozumět, pokud nevezmeme na pomoc duchovní vědu. Goethovi, jako pravděpodobnému zasvěcenci, byla známa ezoterická tajemství, která se v náznacích objevují v jeho díle. Nejspíš ani sami Svědkové netuší, jak mnoho okultní pravdy je v Bibli psáno o krvi a jak velký význam má v životě člověka. Oni jenom převzali nauku, kterou jim kdosi předestřel a té se drží. Lidská krev je nositelem „já“ člověka, nejvyššího duchovního článku jeho bytosti. Je majetkem bohů, na Zemi je nám propůjčena. Mayští kněží, kteří praktikovali krvavé obřady, pro nás dnes nepřijatelné, svým způsobem „navraceli“ krev obětovaných zpět duchovnímu světu. Mnoho věcí, na první pohled nepochopitelných, se ujasní studiem duchovní vědy.
Podle duchovní vědy se jedna z kulturních epoch nynějšího pátého poatlantského období vyvíjela v rozmezí od r. 2907 př.n.l. do r. 747 př.n.l. a je nazývána kulturou Egyptsko-chaldejsko-babylonskou. Pohlížíme-li na pyramidy, upíráme-li svůj zrak na sfingu, cítíme, jak jinak tehdy míjel život, jak jinak žila tehdy duše mezi zrozením a smrtí; to nelze ani přirovnat k dnešnímu životu. Historické vykopávky nám mnoho neřeknou. Pokud bychom chtěli pochopit život starých Egypťanů, jak přemýšleli a jaký vliv má jejich kultura na naši současnost, musíme se obrátit k duchovní vědě. Tam kde končí svými možnostmi přírodovědecké poznání, za jejími hranicemi pokračuje poznání duchovní, které používá stejných metod, jako ono přírodovědecké, ale nástrojem je v tomto případě sám člověk.
Původ zobrazení Sfingy je třeba vysledovat ke vzpomínce na atlantskou éterickou lidskou podobu. Sfinga a pyramida vyjadřovaly velké kosmické myšlenky. Starověký Egypťan skrýval své znalosti těchto pravd v obrazech: vytvořil Sfingu, která se nám představuje jako hádanka evoluce samotné: vývoj vyšší podstaty člověka z dřívějších zvířecích podmínek. Jasnovidec měl skutečně před sebou to, co se zachovalo ve Sfinze. Má totiž lví tělo, orlí křídla, něco z býčí podoby - a v nejstarších portrétech byl dokonce plazí ocas, ukazující na prastarou plazí podobu - a pak vpředu je lidská tvář, která harmonizuje ostatní části. To nejen ukazuje na naši minulost, ale také ukazuje na budoucnost. Ne nadarmo postavili staří Egypťané Sfingu před chrám zasvěcení. Iniciací je implantace tajemství budoucnosti do lidských duší. Poznatky z duchovní vědy.
Překvapuje mne, že si nikdo neuvědomí fakt, že tyto matky odhazují své novorozené děti zrovna do kontejneru na odpad, kde se většinou také naleznou. Jakoby sám kontejner na odpad symbolizoval pro narušenou matku konečné místo, jak se nechtěného co nejrychleji zbavit. Pokud by byla při smyslech, dokázala by nepochybně takové malé tělíčko ukrýt tak, že by je nikdo nenašel.
Ano, rodina své morální zásady získala zase ve výchově v dětství, nikde jinde to nebylo. Své morální zásady předávají dál, svým dětem, já mám morální zásady , které nikdy nepřekračuju, duchovní svět s tím nemá co dělat. Žiju v realitě, ne v duchovnu. Z duchovní říše mi žádné impulsy nikdo nevysílá, je to nesmysl, ale věřte si čemu chcete, to je vaše věc.
Nápodobně, vy si taky věřte čemu chcete.
Tak spíš duchovní ne? Morální zásady mají počátek ve výchově v rodině, to s duchovním světem nemá co dělat. Morálka a duchovno jsou dvě hodně rozdílné věci.
I rodina někde musela přijít k morálním impulsům, aby je mohla předávat. Pak musíte říci zejména o světě morálky, že vysílá své impulsy z duchovních říší a že lidská bytost, pokud si uvědomí morální impulzy, prožívá účinek toho, co má svůj původ v duchovním světě.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co tak dožít jako rodiče svých dětí do konce života....kde je problém,rodina je rodina...a když se děti mají kde vracet je nejlepší ne pořád rozchody 🙈
2 odpovědi
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No to je moudro na entou!
1 odpověď