Velmi se mě to dotklo, ačkoliv Kate osobně samozřejmě neznám. Je však pro mě velmi milý a srdečný člověk, který si rakovinu rozhodně nezaslouží - kdo však ano? Je to strašné a snad vše překoná.
Věřím tomu, že by dala veškerý svůj majetek za to, aby byla zdravá. Nicméně, v tak těžkých chvílích si uvědomíme opravdovou cenu lidského života a zjistíme, že se penězi rozhodně zhodnotit nedá. Kéž by ano.
Jestli jste to nenapsala jen pro kliknutí a provizi, tak jste povrchní kráva, nic víc. Vy i vaše dcerunka - jaká matka, taková dcera. Gratuluji k ničemu a sama se divím, v jakém světě to musím žít. Povrchní a stupidní názory jako máte vy dvě by měly být na okraji společnosti a vy s nimi.
Běžně nic nekomentuji, ale tohle mi fakt nedalo, horší článek tu snad zveřejněn nikdy nebyl. Ještě jsem zapomněla dodat, že karma je zdarma a doufám, že vám a vaší dcerunce se také někdo bude posmívat. Brzy.
Odpad!
Zajímavé téma, děkuji za úvahu 👍.
Ale doufám že mi nebudete mít za zlé, že formulace "která vlastní svou menší (avšak prosperující) taxislužbu." mě opravdu pobavila 😃. Tak trochu mi to připomnělo "dárek zdarma" či "skleněnou sklenici". 😃
Přeji vám šťastný nový rok.
Ha ha, děkuji Vám. 😄 Dám si na to příště pozor. Vám také šťastný nový rok! 🙂
Přiznávám, že kdybych v pozici prodavačky zrovna od zákaznice vyslechla, že ode mě nic nepotřebuje, pochopila bych to tak, že ode mě skutečně a vážně nic nepotřebuje, a nepokoušela bych se v tu chvíli ani o dodatečný pozdrav, anžto bych nestála o další pérování ze strany zákaznice, ačkoli samozřejmě bych měla jako správná obchodnice dopřát zákaznici sladký pocit „náš zákazník, náš pán“. Autorka článku paní Kristýna Nováková se jistě brzy uvolí vysvětlit, jak správně měla prodavačka postupovat poté, co se dozvěděla, že zákaznice od ní nic nepotřebuje. 🙂🍀
Dobrý den, paní Zdeňka Jílková vše řekla doslova z mé duše, takže pokud chcete znát můj názor nebo co jsem od prodavačky očekávala, stačí si přečíst její komentáře. 🙂
Především majitel/ka by měli vědět, co to bylo za obchod. A to pěkně bez okolků. Někdo jim kazí jméno, už jen tím, že tato zákaznice se jistě konkrétně ráda svěří ve svém okolí. Napsat to sem ale nelze, to je těm, co jsou v obraze, celkem jasné.
Dobrý den, děkuji za váš komentář, jedná se o celosvětovou značku a bohužel kontakt na tu konkrétní prodejnu jsem nenašla a je součástí velkého obchodního centra, takže netuším, jak stížnost podat.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Přečteno i poslechnuto několikrát, abych vstřebala opravdu každé slovo. Je to umělecké dílo bolesti a naprosté bezmocnosti. Ukázala jste svou nejniternější bolest a pocity, které málokdo chápe. Všichni víme, co se stalo, ale málokdo tuší, co se děje v srdci rodin a pozůstalých.
Upřímně doufám a věřím, že Vám to vypsání pomohlo ventilovat pocity uvnitř Vás a třeba v tom budete pokračovat. Ačkoliv s tím nemám zkušenost, dokázala jsem se do Vaší bolesti alespoň vcítit. Z celého srdce Vám přeji najít záblesk, který Vám pomůže překonat zbytek Vaší cesty životem. Možná bude malý, nenápadný a téměř neviditelný. Ale jsem si jistá tím, že tam bude.
Kristýna
1 odpověď