Tak konkrétní příklad za mnohé jiné. Střelecká taška v ČR Odkaz 1
a v Temu stejná taška cena 420,-. Co si o tom myslíte?
Šité u stejné firmy,jen český e-shop(překupník) to napalil
To, že to smrdí, ještě neznamená, že nesplní emise... Co teprv, jestli víte, kolik jezdí těch nesmradlavejch, novějších křápů, co ty emise nesplní taky? Jasně, nejjednodušší je to brát podle kouřivosti, ale ta je ze zdravotního hlediska asi ten nejmenší problém.
Přesně..bez klimatizace v koloně smrdí daleko víc novější systém spalování Common rail než rotackove čerpadlo
Povinnost dat prednost je pravne nad povinnosti dodzovat maximalni povolenou rychlost. Rict, ze vina je pouze na strane mozna rychleji jedouciho OA je tedy cisty alibismus.
Maximalne se muzeme bavit o podilu viny. V jakem pomeru ten podil ma byt.
Obecne se v takovych pripadech rozhoduje dle toho, jestli vyssi rychlost toho co nedostal prednost, mohla mit vliv na to, ze ho ten druhy nevidel a proto mu tu prednost nedal.
Obecne tedy plati, ze kdyz se tohle stane na dlouhe prehledne rovince, muze za to na 100% ten, co prednost nedal. A pokud pujde o krizovatku treba za zatackou, tak znalec urci, nakolik toho rychle jedouciho mohlo nebo nemohlo byt videt a podle toho mu pripadne doporuci naparit cast viny...
Jezdím tama denně a je tam omezení na 70 km/h,kdyby ten kamion nedal přednost OA tak by mu nejspíš vletěl do nádrže z naftou
Další teoretik, co opravuje filtr kladivem?
Víte alespoň s čím souvisí nutnost osadit vozy od roku 2005 filtrem? A ne, není to ekologie...
Proč bych měl opravovat DPF kladivem?.DPF je další "eko" blbost na rozložení výfukových splodin na mikročástice.Nekolikrat jsem stál v koloně kde bylo vedle mě auto z dpf vstřikování comomrail(EU 3 EU4 a víc) a smrdelo daleko víc jak Octavie či Passat z rotačním čerpadlem EU 2 EU3
Tady jsou všichni tak duti?...Filtr pevných částic se dával do VW produkce až z eu4 cca2005 a to ještě u některých motoru.Bavil jsem se z klukem,který do toho viděl a říkal,jestli si myslíte že DPF či Fap filtr(Filtry pevných částic) je k užitku tak není a stejnak se vdechují ty mikročástice ze spalování co člověk dřív vysmrkal teď vůbec
Proces spalování je velmi komplexní a složitý a ovlivňuje ho spousta faktorů.
Opět platí že spoustu věcí lze diagnostikovat, např úniky nebo přisávání falešného vzduchu, nefunkční nebo polofunkční EGR a pod...
Můj 12 let starý nafťák má najeto téměř 400tis a emisema jsem vždy prošel v pořádku. Tankuji kvalitní naftu, pravidelně měním olej a ve 320tis jsem měnil DPFko a EGR odešli stářím...
A hlavně styl jízdy - nafťák není určen na krátké jízdy, motor pracuje správně pouze pokud je zahřátý na pracovní teplotu.
Zrovna u té B5 toho na diagnostice jak davkuji vstriky nezjistite
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud ta druha je cinska, tak zcela urcite tu americkou. Vy ne?😉
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Samozřejmě tu Americkou 🤣