Je to o preferencich, ja jsem radeji rychleji v cili. Jak rychlostne, tak v (ne)nutnosti zastavek. Napriklad nase cesta do Chorvatska. Ja se zenou, dve deti - 1,5 a 4,5 roku a pes. Plne nalozena Toyota ProAce L2, 180 k.
Vyjeli jsme ve 23, vsichni usnuli jeste v Praze a v 7:05 jsem je po 853 km budil v Senji u more. Cela cesta nonstop, skutecne bez jedineho zastaveni, maximalni povolenou rychlosti, spotreba 6,9 a jeste dojezd pres 120 km. Kdybych jel EV, tak bych minimalne 2x dobijel, cimz bych je vzdy vzbudil, cesta by tim trvala podstatne dele a nejsem si jisty, jestli by nebyla i drazsi. V cem je tedy vyhoda EV dodavky? Je o hodne drazsi, uveze mene, ma vyrazne nizsi maximalni rychlost a zejmena vyrazne kratsi dojezd. Ktery je pro me dulezity, kdyz jedu na otocku napr. Praha - Ostrava, tak nepotrebuji zbytecne nekde stavet, radeji budu o to driv doma.
To jste jako 8 hodin nepotřeboval ani na malou? Nebo močíte na podlahu za jízdy? Po jízdě proběhla onanie?
To byl jenom příměr chytrolíne! Všichni kdo tento nesmysl řídili moc dobře ví že i plná přitom i krátká akcelerace znamená úbytek dojezdu a to velmi značný tudíž pokud pojedu cca 150 km k rodině která nebude mít doma nabíječku a druhý den se budu chtít vracet domů určitě dojedu ovšem za předpokladu že pojedu jak s hnojem a o předjíždění si budu muset nechat tak leda zdát a samozřejmě po dálnici pojedu do 115 km /H a budu se modlit aby nebyla moc zima ani moc teplo a tma už vůbec ne nedej bože aby začalo pršet. A teď jsme u toho nejsem otrokem nějakého elektrického nesmyslu ale chci být pánem svého času a života a to přesně elektrošmejdy popírají.
Když o tom nic nevíš, tak o tom nepiš. Seš pak za blbečka.
Je na case prevzit veskery prumysl v ČR do vlastnictvi akcionařů z rad zamnestnanců. Jinak se Česka republika nevyhne nenahraditelným ztratám odbornych zamněstnanců, ve vsech odvětvich prumyslu a obchodu. Pokud vlada uorednostnuje podporovat ekonomicky růst cizich zemí. S centralni vladou EU. Je nejvyssi čas na s.r.o. vsech firem. Vsichni musime jit znovu do spoluvlsstnictvi. Mohou byt odbory celkoviu hybnou silou takoveho vedeni firem?? Nebk to skonci jako s textilni vyrkbku, kdy uz neni ani učnovsky obor jeden jedinny zde. Jak se vede pitika statu??? Kam lujdou vsichni do orace budou se venovat těžbě surovin a obracet relubliku vzhůru nohama?? Vytežíme to tady za chleba a vodu? Kde je zodpovednkst?? Kde je chut zachovat všechno?. Uhlidat korunu si musime!!! Uhlidat si narok na samostatny a suverenni soběstačný stát. Nemi nikdy pozde!! Ale ted uz optavdu posledni kaply trpělivosti ne??
Tak to je syla.
Ale není, EV9 je v podstatě jen trochu delší, přičemž model 2024 ten rozdíl dále umazává. Je tu ještě Palisade, což rozměrově zcela odpovídá, ale ten se tu neprodává. V US stojí od 37k USD, což také odpovídá tomu milionu.
Kolik stojí palisade v Americe je bezpředmětné, tam jsou ceny všech aut zcela mimo chápání Evropana. Co tak mužů porovnat tak je to podobně Fordu expedition v normální verzi, s tím ze zpracování z fordu hrůza.
Spíše bych řekl kvůli energetice. Ostatně nikdo nikdy nemluvil o EV jako o ekologickém prostředku. Ani EU ani uživatelé. Osobně je mi ekologie ukradená. Potřebuji proste EV. Nic jiného nepřipadá do garaze v úvahu. Takže vybírám z nabídky EV to, co mi vyhovuje. Výbavou a výkony.
I EU (která jen kopíruje světový megatrend přechodu na elektro auta) ve svých zprávách uvádí, ze chce kontrolovat celý cyklus výroby baterii, poskytovat certifikace jen pro určitě typy baterií atd.
Ahoj Radku, neplánuješ test ev9? Mám ji v merku, ale rad bych se podíval na recenzi od tebe. Díky a měj se.
Ano, Jaroušku, jenomže historie se nestuduje z jediného článku, jak si ty myslíš, nýbrž z více zdrojů, které musí do sebe zapadat.
A toho duťáka máš za to, že si myslíš, že 15 historických různorodých faktů mám z jediného článku a za ten plivanec ohledně čtení, který by se hodil spíše na tebe ohledně myšlení.
Jen jim nalož. Je to ale marný, je to marný.
jen dvě připomínky, myslím, že dostatečné:
1/ elektřiny je celosvětově nedostatek, i z toho důvodu i ceny letí vzhůru, začínají se objevovat obstrukce i v nabíjení / Austrálie již začala omezovat možnost nabíjení aut jen na 80%, Švýcarsko uvažuje o zákazu nabíjení a snad i provozu el. autíček v případě hrozícího Black outu, atd atd /
2/ nevlastním svůj dům, bydlím v bytovce kousek od Prahy. Nikde, široko daleko, žádná nabíječka.... Prozradil by mi některý z elektromobilních podporovatelů, KDE bych si měl případné autíčko na baterky nabíjet?
Připomínek k problematice el. vozidel by mylo mraky, ale toto je, myslím, nejvýstižnější...
Hezký den
Ahoj Pavle,
Jednoduchá rada. nekupuj si ho.
Mír a lásku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A teď si ještě vemte, kolik černochů Harrisová a její kamarád Obama vyzabíjeli.
Oba jsou totiž velkými fanoušky interrupcí. A černošky je podstupují častěji než bělošky.
Pokud by se náááhodou stalo, že Harrisová vyhraje a zavedla by interrupce po celou dobu těhotenství hrazené z veřejného pojištění (a její poradci radí i "poporodní potraty" - až do 28 dní po porodu by mělo být legálních zabít dítě!), nebylo by to s tím přemnožením černochů a jejich většinou v USA do roku 2100 tak horké.
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane, Vy jste blázen.