Reklamoval jsem 1x rozbitý kufr, ale rozbitý více méně totálně. Kufr byl nový, byl to jeho první let. Je opravdu důležité mít kufr řádně nafocený už před cestou, ideálně ze všech stran plus funkčnost jakéhokoliv mechanismu. Bude se vám při reklamaci hodit. Reklamaci jsem řešil ihned na letišti, dostal jsem pokyny a formulář. Postupoval jsem dle pokynů, nafotil cca 10 fotek, poslal před i po zničení, nafotil fakturu za kufr atd… Reagoval vždy bot s tím, že se někdo písemně ozve, ano, ale každá odpověď téměř po měsíci čekání. Vždy bylo něco nedostačující. Chtěli více fotek, nestačil jim pouhý screen obrazovky úctenky atd. Cca po půl roce si vyžádali další aktuální fotografie kufru. Odvětil jsem tím, ze doma neskladuji rozbité věci a prosím o urychlení reklamačního procesu. Podotýkám, že kufr nebyl nijak extra drahý, ale už mi šlo spíše o princip. Poslední jejich reakce byla taková, že pokud nedoložím originální účet, plnění pokrátí cca o 200 Kč, vzal jsem to, ale jejich taktika odradit věřím, že na pár lidí zafunguje. Celý proces reklamace trval cca 7 měsíců.
2x jsem čekal dopis přes poštu, 2x nedoručený. Jeden ze zaměstnání a druhý od banky, oba odeslané na adresu kde je řádně nadepsaná a přístupná schránka a stejně nic. Přítelkyně čekala na novou kreditní kartu, opět nic, vráceno bance. Pošta blízko bydliště ve městě zrušena, zkušenost sousedů o nedoručených dopisech ta samá, poštu mi přidělili tu nejdál ve městě která byla možná. Ještě, že tam jedu jednou za Uherský rok, ale pro důchodce a nemohoucí to musí být za trest. Lituji zaměstnanců pošty kteří musí dokola poslouchat naštvané zákazníky.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
By tady taky mohl Fischer/Exim zmínit jak vám prodá pokoj, který hotel v nabídce ani nemá a doufá, že se to tak nějak vyřeší na místě. Nebo jak klienti této CK mají dost často ty nejhorší služby, nejdéle všude čekají, dostanou ty nejhorší pokoje apod. Neříkám vždy, ale z posledních let a pár zájezdů tyto poznatky mám. Nedivím se, že přibývá reklamací. Ano lidé nikdy nebudou spokojeni, ale také si už lidé nenechávájí ..át na hlavu a ozvou se když nedostanou co jim bylo nabídnuto.
1 odpověď