By tady taky mohl Fischer/Exim zmínit jak vám prodá pokoj, který hotel v nabídce ani nemá a doufá, že se to tak nějak vyřeší na místě. Nebo jak klienti této CK mají dost často ty nejhorší služby, nejdéle všude čekají, dostanou ty nejhorší pokoje apod. Neříkám vždy, ale z posledních let a pár zájezdů tyto poznatky mám. Nedivím se, že přibývá reklamací. Ano lidé nikdy nebudou spokojeni, ale také si už lidé nenechávájí ..át na hlavu a ozvou se když nedostanou co jim bylo nabídnuto.
Před 2 týdny let z Egypta, oba kufry na odpis. Byly koupené v říjnu 2023. Vždy si od všeho schovávám účtenky a tuto jsem nenašla. Kufry nebyly drahé byly oba dohromady za 2500,-. Dle jejich amortizační tabulky by měli bez účtenky pokrátit o 10% kupní ceny. Zatím je jejich nabídka pokrácená u každého kufru o 30%. Nechápu tedy proč mají zveřejněnou amortizační tabulku, když to potom udělají jinak. Letěla jsem se Smartwings.
Mě krátili jen proto, že jsem nedodal originální účtenku, ale ofocenou z mailu, kupoval jsem kufr na e-shopu.
ver mi, ze kazdy reaguje jinak a je to podle toho jestli to je cech, anglan anebo american. cesi si hodne nechavaji poustet na hlavu. anglan by to resil pomalu stejne jako amik. dal by to k soudu. amik by chtel po nich jeste odskodne za psychickou ujmu a dal by to do televize. proste cesi jsou na resenmi takovych zalezitosti hodne mekci
Smart wings. Je to tak a na to se u nás spoléhá…
Reklamoval jsem 1x rozbitý kufr, ale rozbitý více méně totálně. Kufr byl nový, byl to jeho první let. Je opravdu důležité mít kufr řádně nafocený už před cestou, ideálně ze všech stran plus funkčnost jakéhokoliv mechanismu. Bude se vám při reklamaci hodit. Reklamaci jsem řešil ihned na letišti, dostal jsem pokyny a formulář. Postupoval jsem dle pokynů, nafotil cca 10 fotek, poslal před i po zničení, nafotil fakturu za kufr atd… Reagoval vždy bot s tím, že se někdo písemně ozve, ano, ale každá odpověď téměř po měsíci čekání. Vždy bylo něco nedostačující. Chtěli více fotek, nestačil jim pouhý screen obrazovky úctenky atd. Cca po půl roce si vyžádali další aktuální fotografie kufru. Odvětil jsem tím, ze doma neskladuji rozbité věci a prosím o urychlení reklamačního procesu. Podotýkám, že kufr nebyl nijak extra drahý, ale už mi šlo spíše o princip. Poslední jejich reakce byla taková, že pokud nedoložím originální účet, plnění pokrátí cca o 200 Kč, vzal jsem to, ale jejich taktika odradit věřím, že na pár lidí zafunguje. Celý proces reklamace trval cca 7 měsíců.
2x jsem čekal dopis přes poštu, 2x nedoručený. Jeden ze zaměstnání a druhý od banky, oba odeslané na adresu kde je řádně nadepsaná a přístupná schránka a stejně nic. Přítelkyně čekala na novou kreditní kartu, opět nic, vráceno bance. Pošta blízko bydliště ve městě zrušena, zkušenost sousedů o nedoručených dopisech ta samá, poštu mi přidělili tu nejdál ve městě která byla možná. Ještě, že tam jedu jednou za Uherský rok, ale pro důchodce a nemohoucí to musí být za trest. Lituji zaměstnanců pošty kteří musí dokola poslouchat naštvané zákazníky.
Objevila jsem jedno ubytování v Jetřichovicích, penzion, kde právě z důvodu klidu pro hosty nabízejí ubytování pro rodiny s dětmi až od 12 let.
Takový hotel je super, sám dítě nemám, jsem tolerantní, ale někdy je to až moc. Tenhle víkend ve Špindlerově mlýně. 1 rodina s dětmi a klid nebyl v noci, v brzkých ranních hodinách, ani u jídla. Nemohlo za to to dítě, ale ty rodiče kteří rezignovali na výchovu a ignorovali všechny ostatní kolem. Místo klidného víkendu na horách jen pytle pod očima a zkažená nálada.
Mě se ta váha pořád hýbe. V televizi vidím hrůzu a spoušť nešťastné lidi.. Mě vybombardovat moje město,barák a všechno zničit co jsem budovala celý život asi bych se zbláznila a terapeuti by měli marnou práci. U nás vidím ty hordy uprchlíků ale s dobrou náladou a v pohodě buď jsou tak psychicky odolní nebo se sem těšili. Kámoška má u šéfa na hotelu plno UK ten si je vzal kvůli příspěvku... nemají prý ani základní hygienické návyky a pořád něco vyžadují. Přesně podle podej prst a už to tahá za celou ruku. Že si Fiala a Rakušan našli nového kamaráda kterému lezou někam to je jejich starost jistě mají velkou zahradu ať si tam postaví stanový tábor. Už takhle si začínám připadat jak cizinec ve vlastní zemi všude slyším ukrajinštinu nebo ruštinu a že by to byly nějaká ztrápené obličeje to vůbec ne. Včera u Kauflandu vyskákali ze dvou velkých UK aut party mladých okolo 20-30 taky mladí muži vysmátí na celé kolo takže i ta povinná mobilizace asi neplatí a ti co by potřebovali nejvíc pomoct asi zůstali tam. Těch aut potkávám na silnici čím dál víc dostávají zřejmě i příspěvek na benzín
Přesně to samé u nás. 2 velká auta, kolem více chlapů než žen. Sranda všude kolem. Působili dost suverénně.
No nevím, ale já si polemizovat se servisními techniky mercedesu , nebo jim radit , fakt netroufám, navíc SERVISNÍ ASISTENT , skutečně vyhodnocuje, protože někdy požadoval servis po 27.000 km, jindy po 34.000 a někdy mě “hnal” s autem do servisu ukazatelem potřeby např. 230 dní dle toho jak a kde jsem jezdil ,a tedy myslet si, že jsem chytřejší než technici co vůz ( systém diagnostiky ) navrhovali a testovali, no věřím, že všichni co reagovali na můj příspěvek jsou minimálně zaměstnanci automobilek na úrovni vývojářů a specialistů servisu, s velmi odborným vzděláním , já jako běžný uživatel se nebudu pouštět do poučovaní servismanů ( stejně jako pacient nemá polemizovat s lékařem jak ho má léčit , pokud pacient není také lékař , ale i v tomto případě ortoped nebude poučovat pediatra a naopak )
Ano, servisní asistent si to propočítá a
je samozřejmé, že to změní. Já jen napsal, že u některých koncernových aut lze změnit interval výměny oleje a servisní prohlídky. Ze 30 tis km/1 rok na 15tis km/1 rok a to bez diagnostiky. Je to tam přednastavené a nejspíše to tam přednastavil výrobce. Úplně stejně to jde přes diagnostiku. Je na každém kdy a po kolika km si olej vymění.
Nevim jak to mají jiné vozy ale já u Zafiry Tourer r.v. 2015 prostě vyměním olej po 10.tis a jednoduše vyresetuji interval a je jedno na kolika procentech byl. Není k tomu potřeba ani diagnostika.
Měl jsem na mysli také způsob bez použití diagnostiky, ale pokud to má Opel řešený tak jak píšete, je to asi úplně nejjednodušší.
Nevím, jak Váš příspěvek souvisí s tématem? Náročnost práce na lince tu nikdo nerozporuje. Ta je ostatně náročná i v jiných fabrikách a je mnohem méně oceněna než v ŠA. Pokud jste přehlédl, tak zde jsou názory na to, proč by stát ne(měl) podporovat cizí firmu, kterou nevlastní. Není tu řeč o tom, že by stabdardním způsobem neměl podpořit zaměstnance, kteří přijdou o práci.
Můj příspěvek byla reakce na příspěvek který tu bohužel už nevidím. Omlouvám se, ale odvody že Škodovky jdou podle vás tedy do Německa?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Od Eximu jsem odešla před třemi roky. Po zdlouhavých reklamacích ohledně hygieny, zkaženého jídla a ubytování v Albánii. Byla jsem odbyta, že je vše vinou covidu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Asi si od těchto CK dám chvíli pauzu. Poslední 2 zájezdy a ne za malé peníze vždy problém. Vždy výměna pokoje, vždy něco jiného než jsem zakoupil, vždy ztracený den řešením nesmyslů. Zájezdy u CK kupuji abych nemusel nic řešit a stejně řeším a pak nás ještě “vydírá” delegát ať kupujeme výlety u něho. Příští dovolená bude na vlastní pěst. Letenky i ubytko a věřím, že to bude lepší a možná i levnější.